Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Акти виконананих робіт

Відправлено користувачем italy 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ми юридична особа платник єдиного податку ІІІ групи без пдв, надаємо послуги, в нас близько 300 контрагентів юридичних осіб. кожного місяця я відправляю акти виконаних робіт в медку і поштою, багато фірм гублять акти чи не підписують їх в програмі електронного документообігу. На вашу думку, чи обов`язково мені потрібно вибивати повернення моїх еземплярів актів з їхніми печатками та підписами від моїх контрагенті? (бо це забирає багато сил та нервів)
Даже с дружескими фирмами и партнерами иногда приходится судиться.
Какие доказательства оказания ваших услуг вы приведете в суде.
Если договором предусмотрено подписание Акта то должен быть акт, иначе можно легко забрать через суд всю вашу выручку.
а если в договоре предусмотреть что оформляются услуги Односторонним расчетом, отправлять его на емейл который указан в договоре. и вторая сторона имеет право отказаться от него в течение 5 дней тогда и подпись не нужна.
прописывайте все в договоре.
На вашу думку, податкова може взяти акти до уваги під час перевірки? бо з контрагентами, я підписую в кінці року акти звірки
,


Я говорю не о проверке ваших документов налоговым инспектором.
Если Вас интересует только как прореагирует Налоговая на отсутствие у Вас первичных документов по реализации.
Это зависит от вашего предприятия.
Как часто вы подлежите проверке, оказываете ли вы услуги бюджетным учреждениям, оптимизируете ли вы НДС, выполняете ли налоговую нагрузку и еще куча нюансов.
В большинстве случаев - подписанные акты никому не будут нужны.
Но в жизни есть взаимоотношения не только с Налоговой.
Например я выступаю вашим заказчиком. Оплачиваю Вам деньги за ваши услуги. Но потом через год подаю на Вас в суд с иском о возврате перечисленных сумм в связи с тем что работы не были Вами оказаны в полной мере и мною эти работы не приняты.
Это довольно распространенная ситуация.
Дякую за відповідь, я Вас зрозуміла, просто багато підприємств, особливо фопи не віддають акти, чи взагалі за ними не приходять, бо вони їм не потрібні, я страюсь робити акти звірки в кінці року, просто переживаю якщо прийде податкова чи буде вона вимагати акти виконаних робіт, ми надаємо послуги інтернету і якщо не має авансової оплати за місяць, програма просто їх не включить, тому звірка з контрагентами проходить часто
Доброго дня, у нас ситуація троха інша, ми підрядники , ремонтні роботи , юрособа . Договор з Замовником підписали пізніше на тиждень,ніж люди поїхали у відрядження . Акту приймання об'єкту немає. Роботи розпочато.Якісь юридичні проблеми. Акт буде підписано через місяць, відкриття магазину. Як бути з витратами для податкової за цей тиждень- без договору. Якщо и побачать ,знімуть витрати, тоді й доходи хай знімають ?Гроші нам ще не перерахували.
Quote
Tom
...тоді й доходи хай знімають ?Гроші нам ще не перерахували.

Доходы никто и никогда не снимет ))
Так доходи ясно ,
А якщо вважати роботи до підписання договору - згідно устної угоди. . Які ще варіанти ?Щоб доказати в суді , якщо прийдеться. Є тендер.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00050499999999998