Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

договір оренди укладено з представником власника, кому сплачувати орендну плату, представнику чи власнику???

Відправлено користувачем ira_hohl 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
в договорі оренди будівлі:
орендар - юр.особа,
орендодавець - фіз.особа, але не сам власник будівлі, а представник власника будівлі, який діє від імені власника будівлі, теж фізичної особи, за нотаріально завіреною довіреністю,
вперше сплатили орендну плату, її перерахували на карту власника будівлі, а не на карту представника власника,
чи можна і чи правильно так робити? як це "поженити" в обліку? в проводках по банку, в звіті в додатку 4ДФ?
фактично виходить, що нарахування і виплати по різних ід.кодах,
що робити?
А що написано в самОму Договорі оренди ?
Там має бути відповідний пункт " Орендна плата і порядок розрахунків", а в цьому пункті має бути фраза типу
"Оплата проводиться безготівковим розрахунком шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Орендодавця".
Тепер знов таки читаєте Договір оренди , самісінький початок, там буде чітко написано, ХТО Є ОРЕНДОДАВЕЦЬ.
А яка особа від імені Орендодавця діє згідно нотаріальної довіреності - тут ні до чого. Сьогодні це Петренко, завтра це Іваненко, післязавтра ще хтось....
А ОРЕНДОДАВЕЦЬ згідно діючого Договору оренди - він один.
В том то и загвоздка, что орендодавцем в договоре выступает доверенное лицо, а не собственник...
Получается, что нужно переделать договор, чтоб орендодавцем был сам собственник, правильно я понимаю?


А что написано в доверенности, на основании которой действует доверенное лицо? Есть там право получать деньги, принадлежащие собственнику?
Что-то тут не так.....
А как Вы подписывали Договор аренды ? Без документов на право собственности на помещение ? Без Вытяга ?
Без техпаспорта помещения ?
Получается, Вы арендуете у некого человека то, чего у него НЕТ ???
нет, все не так, мы арендовали строения по договору от 01.10.2020, есть все вытяги, подтверждающие право на майно, есть копия тех.паспорта на строения, есть копии личных документов собственника, НО! 30.06.2021 старый собственник продал свой земельный участок и все строения, расположенные на нем, которые мы арендуем, есть новый вытяг, подтверждающий право собственности нового собственника, соответственно, нам нужно было с 01.07.2021 перезаключить договор аренды с новым собственником, но новый собственник действует исключительно через своего представителя, а общаюсь я с ними вообще через их юриста, доверенность я тоже не видела, не показывают, мне новые собственники тоже не нравятся, а что делать, если руководство решило не прекращать арендовать у них...
в общем, что я поняла, что договор аренды нужно переделать, прописать в нем арендодателем нового собственника, а не его представителя и указать в шапке договора, что арендодатель действует через своего представителя, который является подписантом и "управителем", тогда все сойдется и по бухгалтерии, и по отчетам, акты будут выписываться на арендодателя-собственника, но подписывать их будет его представитель, выплаты тоже будут на арендодателя-собственника
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000338