Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго вечора! Шановні бухгалтери, допоможіть, запуталась,ми під-во на заг.системі платники ПДВ надаємо послуги оренди, хочемо з 15.08.2022 перейти на 2%.Питання:
1) чи потрібно в рахунках за серпень розділяти нарахування до 15.08.22-з ПДВ і після 15.08.22-без ПДВ? чи акт і рах буде в загальному без ПДВ?
2) якщо будуть авансові платежі до 15.08.22-виписуємо податкову накладну і відповідно акт буде 2 рядками : аванс з ПДВ, решта суми без ПДВ?
Бажано розділити. Бо у вас зміниться ціна оренди, мабуть.
Я зробила додаткові угоди и по 2 акти за цей місяць.
Підкажіть, будь ласка, чи потрібно заповнювати розрахунок доходу до заяви? якщо ні, то чи потрібно заповнювати п.10 в заяві про обсяг доходу?
І ще питання. А якщо ми орендарям додатковою угодою встановимо нову ціну, яка дорівнює старій з ПДВ, а тепер без ПДВ, то ок? тобто було 100 грн, в т.ч. ПДВ - стало 100 грн. без ПДВ
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038899999999997