Перечитал закон о рекламе пишу ответы.
внутрішня реклама - реклама, що розміщується всередині
будинків, споруд, у тому числі в кінотеатрах і театрах під час, до
і після демонстрації кінофільмів та вистав, концертів, а також під
час спортивних змагань, що проходять у закритих приміщеннях, крім
місць торгівлі (у тому числі буфетів, кіосків, яток), де може
розміщуватись інформація про товари, що безпосередньо в цих місцях
продаються;
7. Розміщення інформації про виробника товару та/або товар у
місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому
числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а
також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці, не
вважається рекламою.
1. Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації,
незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її
можна було ідентифікувати як рекламу.
6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване
найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій
особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого
найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній
поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на
зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або
на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі
приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
Это основные моменты.