До уваги клієнтів!
Повдіомляємо, що з 13.05.2009р. нарав чинності
"Порядок
прийняття банками на виконання розрахункових документів
на
виплату заробітної плати", затверджений Постановою
правління
Пенсійного фонду України 07.04. 2009 № 12-1.
1.Цей
Порядок не застосовується щодо страхувальників, які обрали спрощену
систему оподаткування (єдиний або фіксований податок).
Платники
єдиного або фіксованого податку щороку повідомляють установи банків про
відповідну систему оподаткування.
2. Установи банків на період дії
ставки страхових внесків у розмірі 33,2 % приймають від
страхувальників платіжні доручення або грошовий чек на видачу
(перерахування) коштів для виплати заробітної плати, на які відповідно
до Закону нараховуються страхові внески, та здійснюють видачу
(перерахування) зазначених коштів лише за умови одночасного подання
страхувальником розрахункових документів про перерахування сум
страхових внесків у розмірі не менше 1/3 коштів для виплати заробітної
плати, зазначеної у платіжному дорученні або грошовому чеку.
У разі
якщо у розрахунковому документі на перерахування страхових внесків сума
перерахування менша ніж 1/3 суми коштів на виплату заробітної плати,
установи банків приймають від страхувальників платіжні дордоручення або
грошові чеки на видачу коштів для виплати заробітної плати за
погодженням цієї суми з управлінням Пенсійного фонду України у районі,
місті, районі у місті (далі - територіальні управління Пенсійного
фонду) за місцем взяття на облік страхувальника.
Територіальні
управління Пенсійного фонду невідкладно погоджують довідку-розрахунок,
надану страхувальником, за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Довідка-розрахунок складається страхувальником у трьох примірниках.
Один примірник надається установі банку, другий надається
територіальному управлінню Пенсійного фонду, третій залишається у
страхувальника.
Просимо прийняти цю Постанову до уваги при виплаті
з/плати.