Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Фінансовий лізинг

Відправлено користувачем AleksNik 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Наше підприємство замовило в Лізингодавця автомобілі. При укладенні Договору лізингу автомобілів було обумовлено пункт в договорі про "адміністративну комісію", яка являє собою гарантію на випадок якщо наше підприємство в подальшому відмовиться від цього договору. Комісія сплачується одноразово і назад не повертається Підприємство оплатило адміністративну комісію відразу ж на що отримали податкову накладну. Пізніше отримали і самі автомобілі. Підкажіть, будьласка, як всі ці операції відобразити в податковому і бухгалтерському обліку. Куди відноситься адміністративна комісія: на подорожчання автомобілів чи на поточні витрати. Можливо у вас є якісь консультації, листи чи роз'яснення з цього приводу. Завчасно всім дякую.
Мені здається, що лізингодавець перевишив повноваження. "адміністративна комісія" схожа на неустойку при підписанні попереднього договору, якщо отримувач відмовляється від укладання основного договору.

У вашему випадку - це витрати повязані з придбанням авто, збільшують їх балансову вартість.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028499999999998