Мене дуже цікавить питання, коли я повинна видати податкову накладну - коли отримаю частину передплати, чи за квартал, коли підрахую свої валові витрати? Я розумію, що перша подія - зарахування коштів, але у мене ще не виникають (п. 7.10 ЗУ "Про оподаткування прбутку....")?
Дуже дякую! А у вас чи у ваших колег, випадково, не було перевірки за той час, коли відбувався такий договір? Просто цікаво, як на це дивиться податкова? Тому що податкова не пише ні "ні", ні "так" і який пункт ЗУ "Про ПДВ" у цьому випадку краще примінити?
Проблем не виникало) Лиш погодьте з замовником. Я ще дописував в п. договору що для Замоника - це ОС і цей контракт є довгостроковим згідно п.7.10 ЗУ про оподаткування прибутку
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.