Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Витрати майбутніх періодів

Відправлено користувачем GalynaS 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Чи можна, порахувавши суму витрат за квартал (коли виходять збитки) взяти і загальну суму, яку потрібно, щоб не було збитків кинути на витрати майбутніх періодів, а потім їх звідти забрати в наступних кварталах? Чи все ж потрібно розбивати повитратно?
Ну вы даете! Нельзя так делать. Это методологически неверно


в податковому обліку теж не можна?......
а як правильно це зробити, щоб потім можна було собі ці витрати облікувати в податковому обліку?................
Если очень нужно, то можно, только я делаю постатейно.Кто может за это предъявить претензии? Статистика?
Галина, затраты в налоговом и в бухгалтерском учете - два совершенно разных понятия smiling smiley

Елена, претензии может предъявить тот, кто примет ошибочное решение на основании такого "АтчОта" и потеряет на этом бабки. Потом он имеет полное право выставить иск на сумму убытков.

А статистике действительно все равно.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
МоннаНонна - то що робити з витратами, щоб не показувати збиток в податкову?
Галина, вы о балансе или о декларации?
В налоговом учете нет понятия "затраты будущих периодов".

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
та з балансом я собі раду дам, от з декларацією незнаю, що робити, кожен квартал лізуть збитки, а не хочу їх показувати, бо податкова ж за це "взуває"... і не хочеться, щоб ці витрати пропадали, може потім будуть великі витрати, а не буде чим їх закрити....
сорі...ПРИБУТКИ великі...
Тю. Так вся страна делает....
Но надо внимательно следить за законами о Госбюджетах, в которых включают пунктик про то, что убытки какого-то года больше в деку включать нельзя...

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
то що, показувати збитки? і ніяк інакше?
Вся страна не показывает убытки.
Делают вид, что нет подтверждающих документов.
А потом документы "появляются".
Но в налоговом учете нет понятия "кинути на витрати майбутніх періодів".
Такое можно делать только в бухучете.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
то в ідеалі - є стаття витрат, яку не показувати в декларації, значить підтверджуючі документи, просто не підшивати, а тримати до кращих часів?.....Я колись тільки в розшифровці до декларації писала: такі то витрати переносяться на наступний період, а документів підтверджуючих не рухала, хоча в декларації просто показувала прибуток. а ви як робите?
Точно так же.
Документы же у нас отражаются в бухучете и в налоговом совершенно по-разному...
Если дергать туда-сюда - запутаться можно...
Налоговики и сами это прекрасно понимают, что часть расходов просто тупо не показана

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
о, дуже дякую, сумніви розвіялисяsmiling smiley
ще прохання, де можна прочитати про заповнення рядків декларації? (Ще хочу себе перевірити чи правильно запоняю)
Дуже дякую, сумніви розвіялисяsmiling smiley)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035600000000002