Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

смена фамилии

Відправлено користувачем Aumi 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
смена фамилии
Сотрудница вышла замуж, поменяла фамилию. Были проделаны такие шаги: она написала заявление, я издала приказ «Про внесення змін в облікові дані...», сделала изменения в трудовой. Скажите, нужно ли уведомлять гос. органы про изменение фамилии?
Заранее спасибо )
какие гос.органы?Ваша сотрудница что шпиёнка? smiling smileyЕдинственное,что должна была сделать сотрудница-поменять справку о присвоении идент.кода в налоговой.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза


Re: смена фамилии
))))))) хи, я имела ввиду нужно ли мне уведомлять ЦЗ, ПФ и остальных, что наемный работник поменял фамилию ))) и как быть с довидкой, выданной налоговой... нужно ли им какое-то заявление писать чтоб новую выдали?
Справка ИНН - это ее проблемы
Вы потом будете делать персонификацию уже по новой справке.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Aumi, Единственное,что должна была сделать сотрудница-поменять справку о присвоении идент.кода в налоговой.!!!

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Re: смена фамилии
Сотрудница сама должна поменять все свои данные. А что касается налоговой, если вы переживаете, то новый код на новую фамилию такой же как и прежний (сама меняла), в 1-ДФ и в персонификации будет показываться тот же код а данные по новой фамилии у них уже будут. Больше никаким органам нет никакого дела до смены фамилии работника, если и куда она будет обращаться везде у нее будут требовать по необходимости копии документов, так это ее личные дела. Ну естественно она должна дать вам копии всех новых документов.
Re: смена фамилии
Ясно, спасиб большое smiling smiley
Aumi Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> ))))))) хи, я имела ввиду нужно ли мне уведомлять
> ЦЗ, ПФ и остальных, что наемный работник поменял
> фамилию ))) и как быть с довидкой, выданной
> налоговой... нужно ли им какое-то заявление писать
> чтоб новую выдали?

З сайту ДПАУ
[sta.gov.ua]

Які дії ФОП платника ЄП у разі зміни прізвища найманого працівника?

Коротка відповідь : У разі виникнення протягом календарного року необхідності внесення змін до Довідки про трудові відносини, зокрема, якщо у найманого працівника змінилось прізвище, платник єдиного податку – фізична особа повинен подати письмову заяву у довільній формі до податкового органу, який видав Свідоцтво платника єдиного податку та Довідку, де зазначити ідентифікаційний номер, прізвище, ім’я та по-батькові найманого працівника, який змінив прізвище, вказати нове прізвище найманого працівника та надати документ, на підставі якого відбулася така зміна. На підставі письмової заяви платника єдиного податку – фізичної особи податковий орган повинен видати нову Довідку та зробити відповідні виправлення у книзі ф.№10 найманого працівника.
Повна відповідь : Відповідно до п. 4 Порядку видачі Свідоцтва про сплату єдиного податку, затвердженого наказом ДПА України від 29.10.99 р. № 599 (далі - Порядок), якщо платник єдиного податку здійснює підприємницьку діяльність з використанням найманої праці, то на кожну особу, яка перебуває з ним у трудових відносинах, включаючи членів його сім'ї, платнику єдиного податку видається довідка про трудові відносини фізичної особи з платником єдиного податку (далі - Довідка) згідно з додатком 2 до Порядку. Пункт 5 зазначеного Порядку передбачає, що Довідка повинна знаходитися на робочому місці найманого працівника та має пред'являтися працівникам контрольних органів, які мають відповідні функціональні повноваження на здійснення перевірки. Відповідно до п. 8 Порядку, для визначення результатів власної підприємницької діяльності на підставі хронологічного відображення здійснених господарських і фінансових операцій платник єдиного податку веде Книгу обліку доходів і витрат згідно із додатком № 10 до Інструкції про прибутковий податок з громадян, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21.04.93 № 12 (далі – книга ф.№10). Згідно з п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2000 р. № 507 "Про роз’яснення Указу Президента України від 3 липня 1998 р. № 727" книги обліку доходів і витрат додатково отримуються суб’єктом малого підприємництва — фізичною особою, яка провадить торговельну діяльність, на кожного найманого працівника, що займається реалізацією товарів. У книзі ф. №10, яку веде найманий працівник, має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності, прізвище, ім'я, по батькові найманого працівника, а також серію та номер виданої останньому Довідки про трудові відносини фізичної особи з платником єдиного податку . Згідно з п.7 Порядку Свідоцтва платника єдиного податку та Довідка є документом суворої звітності. Бланк Свідоцтва (Довідки) заповнюється уповноваженою на те посадовою особою органу державної податкової служби, підписується керівником або його заступником і засвідчується печаткою. Записи у Свідоцтві (Довідці) здійснюються комп'ютером, друкарською машиною або кульковою ручкою з пастою темного кольору. У тексті Свідоцтва (Довідки) виправлення не допускаються. Нормативні документи, якими регулюється порядок справляння єдиного податку з фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, не містять застережень щодо дій платника єдиного податку – фізичної особи у разі зміни прізвища найманого працівника. Таким чином, у разі виникнення протягом календарного року необхідності внесення змін до Довідку, зокрема, якщо у найманого працівника змінилось прізвище, платник єдиного податку – фізична особа повинен подати письмову заяву у довільній формі до податкового органу, який видав Свідоцтво та Довідку, де зазначити ідентифікаційний номер, прізвище, ім’я та по-батькові найманого працівника, який змінив прізвище, вказати нове прізвище найманого працівника та надати документ, на підставі якого відбулася така зміна. На підставі письмової заяви платника єдиного податку – фізичної особи податковий орган повинен видати нову Довідку та зробити відповідні виправлення у книзі ф.№10 найманого працівника.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032000000000001