Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Оренда земельної ділянки.

Відправлено користувачем IRINA_KASYAN@bigmir.net 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Для укладення договору оренди зем ділянки на якій розміщено власну нерухомість, було укладено договір про надання послуг по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення зем. ділянки.
1. питання полягає в тому, що згідно договору про надання послуг по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення зем. ділянки, підписано акт вик робіт на виготовлення проекту землеустрою.
в б/о - це нематактив чи витрати звітного періоду?
в п/о - це нематеріальний актив чи ВВ по першій події? Вважаю, що в п/о - це ВВ по першій події(виконавець-загальносистемник).
2. Підписано попередній договір оренди земельної ділянки.
Директор сьогодні такий радий мені приніс попередній договір оренди зем ділянки, а мені він якийсь підозрілий.
по-перше - нотаріально не завірений, по-друге- немає кадастрового номеру земельної ділянки та кадастрового плану зем. ділянки, по-трете - немає акту прийому- передачі зем ділянки в оренду ( немає в договорі дати з якої починається нарахування та сплата орендної плати). Печатка на договорі стоїть Хустської міської ради (місце розташування зем ділянки).
Останнім часом до земельного кодексу вносились зміни, але я за ними не слідкувала, може хтось мав справу з такими договорами. Раніше було так, що всі договори які стосуються земельних правовідносин нотаріально посвідчувались, а зараз міська рада сама підписала - і все? А в податкову мені необхідно надати копію договору оренди зем ділянки з нормативною грошовою оцінкою, а в мене немає. Директор репетує плати, а я кажу, що заплатити можна, але без оформлених належним чином документів ми не зможемо віднести на ВВ суми оренди.
Вважаю, що попередній договір не є підставою для сплати орендних платежів за зем. ділянку.
Хто мав справу відгукніться.
Юр адреса в м.Києві, а земля в м.Хуст , Закарпатьської області.
1) в БУ - расходы текущего периода
2) в НУ -ВР по 1-му событию
3) по предварит.договору обычно никаких платежей не бывает, разве что обеспечение (прописанное, кпримеру, как предоплата), т.к. единственное обязательство, возникающее по предварит.дог-ру, - это обязательство в течение определенного срока заключить основной договор на условиях, прописанных в предыдущем. Так что никаких платежей...и ВР тожеsmiling smiley)

что касается нотариального заверения предварит.дог-ра аренды земли, то есть разные мнения. Многие считают, что оно не требуется. В законодательстве четкого требования нет.
Недавно в законодательство внесены изменения,договор аренды земли заверяется нотариально по решению сторон,а раньше это было в обязательном порядке.Мы платим на основании договора+ каждый год подаем податкову декларацію орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (в ДПИ).В ней подробно расписаны ежемесячные суммы,оплачиваем месяц в месяц,а положено до 30числа месяца, следующего за отчетным.


Спасибо Виктория. Но директор со мной спорит, что нужно платить. Акта приема-передачи зем участка нету, фактически земля нам не предана для использования в хоз деятельности.
так покажите директору договор! там же небось чего написано? предмет договора и обязанности сторон какие? в течение такого-то срока заключить договор на таких-то условиях...и бла-бла-бла

в нем что - написано, что вы обязаны что-то заплатить в течение 2-х дней с момента подписания предварит.договора?????

и юриста позовите -пусть объяснит, что такое предв.договор
Виктория , я на работе и юрист и бухгалтер и кадровик и иногда директор.
В предварительном договоре сказано:
1. Предмет договору : орендодавець передає , а орендар приймає в строкове платне володіння і користування земельну ділянку.
2. Термін договору : договір укладається до укладання основного договору оренди, але не більше ніж на 1 рік.
3. Договір підписав орендодавець, зареєструвало управління з питань комунальної власності.
Дочитала, що орендар зобов'язаний приступити до використання зем ділянки після реєстрації договору оренди.
Так понимаю, что основного договора.
все верно
в нем же ничего не написано о платежах, которые должны воспоследовать после его подписания
при желании можно уплатить, но... ВР не будет; сумма не будет зачтена в счет будущих платежей (разве что это прописано)
и чего директору платить-то хочется?...
Вот одна из консультаций на эту тему:

Відповідно до ст. 635 Цивільного кодексу України попереднім є договір, сторони якого зобов'язуються протягом певного строку (у певний термін) укласти договір в майбутньому (основний договір) на умовах, встановлених попереднім договором.
За попереднім договором сторони можуть зобов'язуватися лише щодо укладання протягом певного строку основного договору. За попереднім договором ніхто нікому нічого не продає. Відповідно, попередній договір не може обумовлювати ні рух майна, ні рух коштів за таке майно. Сторони лише фіксують свою волю укласти договір у майбутньому.
На стадії, коли укладено лише попередній договір, між сторонами ще не виникають відносини «кредитор – боржник», як не виникають і зобов'язання по оплаті майна, а отже ніяка грошова сума не може підтверджувати зобов'язання (бо вони ще не існують), тому не вважається завдатком.
Не може ніяка грошова сума вважатись і авансом, оскільки аванс можливий також лише у рамках договірних відносин з приводу купівлі-продажу, що вже виникли, а не виникнуть колись у майбутньому.
Попереднім договором можуть лише передбачатись грошові зобов'язання сторін, які б забезпечували їх зобов'язання по укладанню основного договору.
Таким чином, перерахована сума коштів з точки зору цивільного законодавства не є ні завдатком, ні авансом по зобов'язаннях щодо придбання земельної ділянки.
У ситуації, що розглядається, враховуючи нікчемність попереднього договору, відсутність укладеного основного договору купівлі-продажу земельної ділянки, а також відсутність будь-яких інших договірних відносин між юридичною та фізичною особами, слід визнати, що юридична особа не мала жодних правових підстав для перерахування коштів, а фізична особа – підстав для їх прийняття.

(Запитання-відповіді, Інші АФ, від 24.04.2008, "Між фізичною та юридичною особою у 2007 році був укладений попередній договір, умовами якого передбачено укладення у 2008 році основного договору на придбання юридичною особою у фізичної особи земельної ділянки. Нотаріальне посвідчення попереднього договору не здійснювалось. У рамках попереднього договору була здійснена оплата частини земельної ділянки, яка у випадку укладання основного договору буде зарахована в рахунок зобов'язань юридичної особи по оплаті земельної ділянки, що придбавається. В якому порядку оподатковуватиметься дохід фізичної особи, отриманий від продажу земельної ділянки з використанням попереднього договору та з наступним укладанням основного договору?")
Вот и я о том, а он доказывает, что ему объяснили, что ты мол плати, а эти деньги зачтутся (когда-нибудь) по основному договору. Вроде грамотный человек, а здесь приходится доказывать.
в консультации говорится о никчемности предварит.договора потому, мол, что он нотариально не заверен - но есть и другие мнения

а у вас в предварительном дог-ре разве написано, что вы должны платить? разве написано, что платежи будут считаться авансом по осн.дог-ру? думаю, нет

как вариант, директору придется платить дважды

p.s. ...если у него есть лишние деньги, то я бы тоже не отказаласьsmiling smiley)) smiling smiley))
Доброго дня,
Допоможіть розібратись з орендою земельної ділянки державної власності.
Цікавлять витрати.
1.ТОВ-ка загальна система, в сільської ради орендовано зем.ділянку на 50 років. Аукціон. Відповідно, понесені наступні додаткові витрати:
- винагорода оператора аукціону
- компенсація витрат на підготовку лоту
- компенсація втрат с/г за зміну призначення зем.ділянки.

Десь прочитала в якісь консультації що ці додаткові витрати потрібно віднести на 122 рахунок і потім амортизувати протягом терміну дії договору оренди???
Ніби то відразу на витрати відносити не можна. Хто як робив, робить?

А якщо в мене на даній ділянці ведеться будівництво. Як думаєте, я можу ці витрати віднести на 152 рах. до вартості об'єкту бу-ва і відразу?
Доходів немаю ніяких, ТОВ-ка виключно замовник будівництва, земля бралась для будівництва.

2. Сплачено оренду наперед на 3-роки - обов'язкова умова договору оренди. Орендну плату на 2023-2024 відносити на 39 рахунок і помісячно на витрати? Бо вона в мене зараз вся на 64 і гарно сходиться переплата з даними ЕКП.

3. Чим закриваєте компенсацію витрат на підготовку лоту і с/г втрати за зміну призначення ЗД? Сільська рада надала своє рішення, яким затвердила ці втрати, але воно датою, коли ще моєї ТОВки не було фізично ... Інших документів вони не надають.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035200000000002