Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Проверка по возмещению НДС

Відправлено користувачем Валюшка 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Пришла проверяющая, все как всегда, Наказы, журнал перевірки... вдруг из-за кормов достает письмо, типа поставьте штампик, что я Вам его вручила, а там следующее : в зв,язку з тим, що причиною виникнення суми бюдж. відшкод. є залишки від,ємного значення попередніх податкових періодів, починаючи з лютого 2007 року, виникла необхідність перевірки попередніх податкових періодів, починаючи з лютого 2007 року. Враховучи вищенаведене , керуючись п.3 ст 11 ЗУ від 03.04.1997 № 168/97-ВР "Про податок на додану вариість" зі змінами та доповненнями, на виконання вимог пп 7.7.1 пп 7.7.2 пп 7.7.3 п7.7 ст 7 ЗУ від 03.04.1997 №168/97-ВР звертаємося до Вас терміново надати пояснення та підтверджуючі документи які стосуються податкових зобов язань та податкового кредиту , фактичну сплату постачальникам робіт за вищевказані податкові періоди...в термін 14.08.08 :-( Кошмар, всю первичку хотят до завтрашнего дня. Я готовила как всегда только два месяца. Они эти периоды проверили уже раз пять это точно. И эту сумму упрямо нам не выдшкодовують. Что делать?
у Вас проверка идет или это просто письменный запрос?
нужно давать все что нужно, но в копии и с описью под роспись (или почтой с описью вложения).. По старой фирме возместились, правда ждали денег полгода, а потом пришла перепроверка (типа в рамках служебного расследования), но результаты были теже...

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.


Kahovka Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> у Вас проверка идет или это просто письменный
> запрос?


============судя по тому, что пришла проверяющая - проверка

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Только что началась проверка, и проверяющая дала еще и такое письмо.
При направленні такого запиту забороняється вимагати від платника податків надання копій документів, необхідних для перевірки, так як пунктом 9 статті 11 Закону передбачено, що копії документів вилучаються тільки при проведенні перевірок, і лише тих, які свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування.


весь текст:


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Лист від 09.09.2005 №18041/7/23-1217/1117
за матеріалами
www.sta.gov.ua

Щодо організації контрольно-перевірочної роботи
Департамент контрольно-перевірочної роботи Державної податкової адміністрації України з метою забезпечення єдиного підходу при організації та проведенні перевірок платників податків надає наступні роз'яснення.
Письмове повідомлення про проведення планової виїзної перевірки надсилається платнику податків одноразово, не пізніше, ніж за десять днів до дня її проведення.
Не допускається повторна виписка повідомлення про проведення перевірки одного і того ж платника податків із зміною термінів її проведення.
Відповідно до статті 111 Закону України від 04.12.90 р. N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) виїзна позапланова документальна перевірка здійснюється на підставі виникнення обставин, викладених у зазначеній статті, за рішенням керівника податкового органу, яке оформляється наказом на бланку податкового органу окремо на перевірку кожного суб'єкта господарювання.
При цьому наказ на проведення виїзної позапланової перевірки оформляється також на перевірки, які проводяться на звернення платника податків.
Копія наказу вручається платнику податків разом з направленням на проведення перевірки.
Направлення на проведення планових та позапланових виїзних документальних перевірок оформляються в 2-х екземплярах, з яких один екземпляр вручається платнику податків під розписку.
При виході на перевірку обов'язковою є реєстрація перевіряючих в журналі реєстрації перевірок.
При організації зустрічних перевірок, перевірок щодо правомірності заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та інших необхідно використовувати право органів державної податкової служби на здійснення документальних невиїзних перевірок суб'єктів господарювання відповідно до пунктів 1, 3 та 4 статті 11 Закону.
У разі необхідності проведення позапланових перевірок за обставинами, передбаченими пунктами 1, 3 та 5 частини шостої статті 111 Закону, обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби направляється платнику податків рекомендованим листом з відміткою про вручення. Датою отримання запиту вважається дата його вручення платнику.
При направленні такого запиту забороняється вимагати від платника податків надання копій документів, необхідних для перевірки, так як пунктом 9 статті 11 Закону передбачено, що копії документів вилучаються тільки при проведенні перевірок, і лише тих, які свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування.
Продовження термінів проведення планової та позапланової виїзних перевірок здійснюється відповідно до статті 111 Закону за рішенням керівника органу державної податкової служби, який виписав направлення на перевірку.
При цьому рішення керівника органу державної податкової служби про продовження терміну проведення позапланової виїзної перевірки оформляється наказом.
Продовження проведення перевірки розпочинається в перший робочий день за останнім робочим днем, зазначеним у направленні на перевірку. Тому наказ на продовження проведення перевірки необхідно оформлювати в ході проведення перевірки та не допускати перерви між датою закінчення перевірки згідно першого направлення та датою продовження перевірки, зазначеної в наказі на продовження.
Підставою для прийняття рішення (оформлення наказу) про продовження терміну проведення перевірки є доповідна записка керівника підрозділу органу державної податкової служби, працівник якого очолює таку перевірку, з викладенням об'єктивних причин щодо необхідності такого продовження (факти, які перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами органів державної податкової служби, в т. ч. ненадання документів на перевірку, значні обсяги операцій, проведених платником податків у перевіряємому періоді, значний перевіряємий період, відсутність податкового обліку, або ведення його з порушенням встановленого порядку тощо).
Після прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про продовження термінів проведення перевірки виписується нове направлення на перевірку (в 2-х екземплярах), перший екземпляр якого разом з копією наказу на продовження терміну проведення перевірки вручається платнику податків під розписку.
У виняткових випадках у новому направленні відповідно до наказу на продовження терміну проведення перевірки можуть бути вказані інші фахівці, які будуть брати участь у перевірці.
При організації планових виїзних документальних перевірок підприємств, що мають структурні підрозділи, які зареєстровані в інших регіонах, необхідно забезпечити інформування податкових органів інших регіонів за 10 днів до дати направлення повідомлення основному підприємству про початок проведення перевірки з метою одночасного здійснення таких перевірок.
Встановлені Законом обмеження у термінах проведення позапланових виїзних перевірок зберігаються і для перевірок, що проводяться на звернення платника податків (зокрема - під час реорганізації (ліквідації)).
Проведення реорганізації (ліквідації) підприємства є однією із підстав проведення позапланової виїзної перевірки і надання копії наказу керівника податкового органу про її проведення визначено статтею 112 Закону, як і для будь-якої позапланової виїзної перевірки.
При організації перевірок виключити практику видачі направлень одному працівнику на декілька перевірок одночасно.
Зобов'язую керівників підрозділів контрольно-перевірочної роботи ДПА в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі довести вищенаведені роз'яснення до підпорядкованих районних підрозділів та забезпечити безумовне дотримання порядку організації та проведення перевірок.

Заступник директора Департаменту контрольно-перевірочної роботи В. Черкашин
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> нужно давать все что нужно, но в копии и с описью
> под роспись (или почтой с описью вложения).. По
> старой фирме возместились, правда ждали денег
> полгода, а потом пришла перепроверка (типа в
> рамках служебного расследования), но результаты
> были теже...


Так период с 2006 года, а там обороты сумасшедшие, да и не сложено ничего, и вообще я к этому была неготова, ведь проверяли уже.
гм, но в направлении на проверку ж эти периоды не указаны - можно и послать со ссылками на акты/довидки по предыд. проверкам.
При організації зустрічних перевірок, перевірок щодо правомірності заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та інших необхідно використовувати право органів державної податкової служби на здійснення документальних невиїзних перевірок суб'єктів господарювання відповідно до пунктів 1, 3 та 4 статті 11 Закону.
У разі необхідності проведення позапланових перевірок за обставинами, передбаченими пунктами 1, 3 та 5 частини шостої статті 111 Закону, обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби направляється платнику податків рекомендованим листом з відміткою про вручення. Датою отримання запиту вважається дата його вручення платнику.
При направленні такого запиту забороняється вимагати від платника податків надання копій документів, необхідних для перевірки, так як пунктом 9 статті 11 Закону передбачено, що копії документів вилучаються тільки при проведенні перевірок, і лише тих, які свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування

Какой период она может проверять, учитывая то, что мы в 3-й раз подаем к возмещению один и тот же период.
Сумма естественно больше 100000.00, все остальные документы в порядке, журнал ей уже дала, а это письмо подписывать боюсь, это смертный приговор.
Kahovka Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> гм, но в направлении на проверку ж эти периоды не
> указаны - можно и послать со ссылками на
> акты/довидки по предыд. проверкам.


Щас проверю направление
Валюшка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Kahovka Автор рядків:
> --------------------------------------------------
> -----
> > гм, но в направлении на проверку ж эти периоды
> не
> > указаны - можно и послать со ссылками на
> > акты/довидки по предыд. проверкам.
>
>
> Щас проверю направление


Ну естественно там достовырнысть нарахування суми бюдж. відшк ПДВ за червень 2008
Глаза стеклянніе, на разговор не идет, свою неправоту понимает, но она исполнитель и делает то что говорит ей нач.
Єто я дожилась, сижу здесь бледная, и сама с собой "разговариваю"
Под встречки при проверке попадают больше 10000 НДС ?
А у меня встречный вопрос. Расшифровка (24 и 25 строки) за червень 2008 года, действительно содержит превышающий НК с лютого 2007 года?
Тут появились рекомендации ГНАУ о том как производить проверку правильности возмещения. Так из них выходит, что если не отразили в 25 строке в мартовской декларации 2008 г.(если уплата была произведена ранее), то получается, что налогоплательщик ДОБРОВОЛЬНО отказался от "возмещения" и судьба у такого НК лишь - объединяться с налоговым обязательством.
Поэтому то, что она потребовала документы за столь большой срок, это еще не самое худшее, что может быть! :-(
В связи с этим, мы в мартовской декларации заполнили 25 строку на всю сумму, пришли, проверили, март и февраль, но отказали в возмещении мотивируя : "оскільки на протязі двох податкових періодів відсутній рядок 18.2, підприємство не має права на бюджетне відшкодування". мы им 2 месяца подряд строку 18.2 и снова эту же сумму (февраля 2007 года) на возмещение.
Есть основание добиваться ПО МАРТОВСКОЙ, а не по последующим.

Найдите по поисковику (лист ДПА України від 06.08.2008 № 15844/7/16-1117). Пока он не "уехал", то я его вижу на сайте [www.kyivsta.gov.ua] слева внизу. Изучите все письмо и пример заполнения. Там есть такая мысль, что если в мартовской не показал в 25 строке, то добровольно отказался от возмещения. Попробуйте еще раз письменно обратиться, чтобы пересмотрели вопрос, относительно мартовской. А на счет строки 18.2, то было еще одно письмо ГНАУ, которое "не так поняли инспектора низовых налоговых" (как выразился автор письма) и поэтому многим отказали. После этих новых МЕТОДИЧЕСКИХ рекомендаций есть надежда на пересмотр их первоначальных решений.
Еще раз перечитала Вашу первую информацию. Слушайте, так может она уже изучила эти МЕТОДИЧЕСКИЕ рекомендации и потому и просит Вас предоставить ВСЕ с ФЕВРАЛЯ 2007 года. Это может все и к ЛУЧШЕМУ, так как может обозначать, что этой проверкой они ЗАКРОЮТ свою ОШИБКУ по отказу Вам возмещения, заявленного в мартовской декларации! Соглашайтесь!!! А там посмотрите, тут или пан, или пропал. Или она подтвердит, или откажет. Вот, если ОТКАЖЕТ, то тогда будете уже писать о пересмотре решения по мартовской Деке.
Вот сейчас у меня проверка по возмещению НДС - хотят доки за весь 2007год.
Тоже воюю.
УСПЕХА всем!
Спасибо всем, уже согласилась давать все, кроме проверенных февраль, март 2008,
Наталка, но не Полтавка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Еще раз перечитала Вашу первую информацию.
> Слушайте, так может она уже изучила эти
> МЕТОДИЧЕСКИЕ рекомендации и потому и просит Вас
> предоставить ВСЕ с ФЕВРАЛЯ 2007 года. Это может
> все и к ЛУЧШЕМУ, так как может обозначать, что
> этой проверкой они ЗАКРОЮТ свою ОШИБКУ по отказу
> Вам возмещения, заявленного в мартовской
> декларации! Соглашайтесь!!! А там посмотрите, тут
> или пан, или пропал. Или она подтвердит, или
> откажет. Вот, если ОТКАЖЕТ, то тогда будете уже
> писать о пересмотре решения по мартовской Деке.

Я все поняла, буду уговаривать проверить ВСЕ.

У нас как раз была такая ситуация, кторая рассматривалась ниже.
Чи має право підприємство на бюджетне відшкодування у разі, коли по декларації за березень 2008 року заповнено рядок 18.2, а в декларації за квітень по рядку 18.1 визначено позитивне значення податку на додану вартість?

Відповідь: Відповідно до підпункту 7.7.1 пункту 7.7 статті 7 Закону України від 03.04.1997р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість" (із змінами та доповненнями) сума податку, що підлягає відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та податкового кредиту такого звітного періоду.
Підпунктом 7.7.2 пункту 7.7 статті 7 вказаного Закону з урахуванням змін, внесених Законом України від 28.12.2007р. №107-V1 "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", визначено: якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг).
Тобто, сума податку, яка підлягає відшкодуванню з бюджету, не може перевищувати різниці значень окремого звітного періоду. Податкові зобов'язання звітного періоду формуються у розділі I декларації з ПДВ, податковий кредит - у розділі II. Декларування такої різниці відбувається у рядку 18.2 розділу ІІІ та є необхідною умовою для отримання права на бюджетне відшкодування.
Таким чином, оскільки на протязі двох податкових періодів відсутній рядок 18.2, підприємство не має права на бюджетне відшкодування.


27.05.2008
Валюшка, если была точно такая ситуация, то право на БВ у Вас, к сожалению, нет
Наталка, но не Полтавка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Есть основание добиваться ПО МАРТОВСКОЙ, а не по
> последующим.
>
> Найдите по поисковику (лист ДПА України від
> 06.08.2008 № 15844/7/16-1117). Пока он не
> "уехал", то я его вижу на сайте
> [www.kyivsta.gov.ua] слева внизу. Изучите
> все письмо и пример заполнения. Там есть такая
> мысль, что если в мартовской не показал в 25
> строке, то добровольно отказался от возмещения.
> Попробуйте еще раз письменно обратиться, чтобы
> пересмотрели вопрос, относительно мартовской. А на
> счет строки 18.2, то было еще одно письмо ГНАУ,
> которое "не так поняли инспектора низовых
> налоговых" (как выразился автор письма) и поэтому
> многим отказали. После этих новых МЕТОДИЧЕСКИХ
> рекомендаций есть надежда на пересмотр их
> первоначальных решений.

=========== на счет добровольного отказа - выдумки все это

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Ведут себя непонятно. Вчера небыло, сегодня пришли двое, посидели час, быстренько свернулись и ушли. У них всего два дня еще, они ничего не успеют проверить. Документы дала все. Что у них на уме? Мне говорят что пока все хорошо, но я не верю. Скорее всего они ожидали отказа с моей стороны предоставить документы. В понедельник хотят поехать на обьект, на инвентаризацию (письмо такое принесли). Я не знаю как правильно себя вести в данной ситуации. Мне выгодно что они не успевают?, мне их на обьекте целый день держать?, или наоборот бить в колокола, возвращать их в офис и заставлять "проверять меня" дальше?
Чи має право податковий інспектор під час перевірки особисто перевіряти товарно – матеріальні цінності та основні засоби на приватному підприємстві? Як це підкріплено законодавчо?
Відповідно до пп. 15 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» № 509-XII від 04.12.1990 р. органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право вимагати від керівників підприємств, установ і організацій, що перевіряються в ході планових та позапланових виїзних перевірок, проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей та коштів, у разі відмови у проведенні таких інвентаризацій або при проведенні адміністративного арешту активів - звернутися до суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та представників підприємств, установ і організацій, щодо яких проводиться перевірка, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.
Із норм закону випливає, що інспектор лише має право вимагати проведення інвентаризації, при цьому до його компетенції не входить особиста участь в її проведенні. Тобто ви можете на вимогу інспектора самостійно провести інвентаризацію та подати йому документальне підтвердження.
Галина Шулак
АФ «Дебет – Кредит Консалтинг»
Они сказали, что в понедельник с налоговой милицией придут для проведения инвентаризации, а сами не имеют права. Мы готовимся, у нас все в порядке.
а налоговая милиция вообще не имеет права к Вам приходить

они не указаны в направлении на проверку
Они обычно приходят с направлением.У нас было уже такое 2 раза. Правда те 2 раза денег не дали по причине, не могли определить по строению производственный это комплекс или нет. Но здесь то уже работает предприятие, все видно уже.
Опубликовано в Бухгалтерии N9 (684) от 27 ФЕВРАЛЯ 2006 года УЧАСТИЕ В ПЛАНОВОЙ ПРОВЕРКЕ ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ НАЛОГОВОЙ МИЛИЦИИ


Имеют ли право участвовать в плановой документальной проверке представители налоговой милиции, если они указаны в направлении на проведение проверки?


Законом Украины от 12.01.2005 г. № 2322-IV1


«О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины (относительно усиления правовой защиты граждан и внедрения механизмов реализации конституционных прав граждан на предпринимательскую деятельность, личную неприкосновенность, безопасность, уважение достоинства личности, правовую помощь, защиту» Закон о налоговой службе2 был дополнен статьей 111. В части пятой этой статьи определено, что плановые выездные проверки проводятся органами государственной налоговой службы одновременно с другими органами исполнительной власти, уполномоченными осуществлять контроль за начислением и уплатой налогов и сборов (обязательных платежей). При этом работникам налоговой милиции запрещается принимать участие в проведении плановых и внеплановых выездных проверок налогоплательщиков, проводимых органами государственной налоговой службы, если такие проверки не связаны с ведением оперативно-розыскных дел или расследованием уголовных дел, заведенных относительно таких налогоплательщиков или их должностных лиц, находящихся в производстве (часть тринадцатая ст.111 Закона о налоговой службе).

Проверки налогоплательщиков органами налоговой милиции проводятся в порядке, установленном Законом Украины «Об оперативно-розыскной деятельности» от 18.02.92 г. № 2135-XII, Уголовно-процессуальным кодексом Украины, другими законами Украины.

Таким образом, в проведении документальной проверки предприятия имеют право участвовать представители органов исполнительной власти, а работники налоговой милиции — только в случае, если проводимая проверка связана с ведением оперативно-розыскных дел или расследованием уголовных дел.


Елена БОНДАРЕНКО, эксперт-бухгалтер




--------------------------------------------------------------------------------


1Бухгалтерия. — 2005. — № 8. — С.10 — 21 (прим. ред.).

2Закон Украины от 04.12.90 г. № 509-XII «О государственной налоговой службе в Украине» в редакции Закона Украины от 24.12.93 г. № 3813-XII (прим. ред.).
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00084600000000001