Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Орендна плата за землю

Відправлено користувачем Тетяна 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сплачуємо орендну плату за землю. Які проводки. Куди її відносити на ВВ? Чи (ми будуємо будинок) відносити на збільшення балансової вартості об'єкта? Дякую. Можливо для когось це елементерно, але просто немає часу ритись у нормативці, а хтось із цим працює вже.
Если только оформили договор аренды, то после того как зарегистрировали его,подаете расчет арендной платы в налоговую.
А вообще, начисление арендной платы за землю производится на основание отчета (отчет подается в налоговую инспекцию, по месту аренды, до 31 января). Не забудьте проиндексировать.

Расчет на год.Дт 92 Кт 641 (местные налоги) = сумма начисления на год
Перечисление каждый месяц до 30 числа (за предыдущий месяц)
Дт 641 (аналитика местные налоги) Кт 311 (расч.счет) = сумма перечисления в месяц


В декларации можете смело отнести на ВР
Дуже дякую. Підкажіть, будь ласка, а розрахунок орендної плати- це встановлена форма ( як звітність подається)? І подається в у місцеву податкову( де розміщена земельна ділянка), а не там , де зареєстрована фірма?
А розрахунок індксації (чи правильно я розумію?)Ж
Наприклад - розмір місячного внеску-500 грн.( за липень),
за серпень=500грн*99,5%(індекс інфляції за липень)=497,50 грн.
за вересень=497,5 грн*99,8% (індекс інфляції за серпень, як приклад)
Чи завжди брати за основу 500 грн. і кожного місяця множити на новий індекс інфляції попереднього місяця?
Спасибі, якщо зможете відповісти.


РОЗРАХУНОК ПОДАЄТЬСЯ В ПОДАТКОВУ ЗА МІСЦЕМ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ. А ОТ ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ САМОСТІЙНО ВИРАХОВУВАТИ НЕ ПОТРІБНО! ЩОРІЧНО, ПРИ ПОДАЧІ ЗВІТУ, ЦЕЙ ІНДЕКС (ВЖЕ РОЗРАХОВАНИЙ) МОЖНА ЗНАЙТИ НА ІНФОРМ-Х ДОШКАХ В БУДЬ-ЯКІЙ ПОДАТКОВІЙ. В 2008 РОЦІ Я ОСОБИСТО КОРИСТУВАЛАСЯ ПОКАЗНИКОМ - 1,028. ЯК ВЗАГАЛІ РОЗРАХ-СЯ ОРЕНДНА ПЛАТА И ЗВІДКИ БЕРУТЬСЯ ПОКАЗНИКИК ДЛЯ РОЗРАХУНКУ, ЗНАЕТЕ?
Расчет арендной платы - это установленная форма отчета с приложениями. Думаю, в налоговой проконсултируют.
Индекс инфляции устанавливается ежегодно. Еще не маловажный момент - это оценочная стоимость земельного участка. Налоговая это требует. Одно время даже не принимали отчет без оценочной стоимости земли.
Оплачиваете арендную плату строго по данным отчета (ничего самотсоятельно не индексируете, не исправляете.) Там идет разбивка по месяцам.
Штрафные санкции начисляются очень жестко. Если оплатили позже 30 числа - 10% штраф и пеня.
Зачем же в налоговой, когда все есть здесь на сайте:
[www.dtkt.com.ua]

\\ Еще не маловажный момент - это оценочная стоимость земельного участка. Налоговая это требует. Одно время даже не принимали отчет без оценочной стоимости земли.

Это касается только земельного налога. По аренде механизм другой и попроще. Оценочная стоимость, ставка и сумма аренды указаны в договоре. К декларации наужно приложить "Сведения из договора аренды земли". Бланк приложения тоже есть по ссылке, кот. я дала выше

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
и еще наложка просит копию договора аренды

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
\\ Штрафные санкции начисляются очень жестко. Если оплатили позже 30 числа - 10% штраф и пеня.
Как и для всех других налогов согласно закона 2181

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Ні не знаю, підкажіть
Як бути з індексом інфляції. Ми ж будемо платити щомісячно суму оренди ( у договорі є загальна сума- ділило її на 12 місяців-виходить стала цифра). Платити щомісячно однакову суму? Що саме індексувати,як і за який період? Договір з липня, То у річному звіті заповняти з липня? А решту суми на наступнимй рік? У посиланні на форми звіті в у Дт Кт є ще форма місячного звіту? То здавати тільки річний?
В отчете заполняете с июля, подать должны были до 20 августа. Фактически у вас получится сумма аренды за фактическое время использования земли, т.е. примерно за полгода.
Месячной формы не существует, просто ставите пометку "за новоукладеними договорами"
В следующем году подадите уже "полный" расчет со всей годовой суммой

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Як це ми уклали договір 07 липня 1 за один місяць подавати звіт до 20 серпня (річний звіт)? Тобто у нас рік рахується від моменту заключення договору. І ми повинні подати до 20 серпня звіт і включити туди дані за серпень, вересень-грудень 2008р. наперед.
Вибачте, ала я щось не розумію? Може запрацювалась?
ДО 20 августа надо подать отчет, включить туда данные за июль - декабрь, до 30 августа уплатить сумму за июль, до 30 сентября - за август и т.д. до конца года.
В начале 2009 подать расчет с января по июль, если не будете продлевать аренду

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Дуже дякую. Все зрозуміла
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000388