Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Новое назввание фирмы-посоветуте/сорри что дубль/

Відправлено користувачем ФОН 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
привует! Всем ! мы меняем название: предприятие 1 называется предприятие 2
как быть (т.е. сдать печать)? подскажитте саму эту кухню,плиз
какие доки готовить
[club.dtkt.com.ua]

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.


1. Не плодите темы - клоны
2. Попробуйте спросить на юридическом

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Найважливіші дії при зміні найменування ТзОВ:
- Державна реєстрація змін до статуту у держреєстратора, отримання нового свідоцтва про державну реєстрацію підприємства.
- Отримання нової довідки з ЄДРПОУ в органах статистики.
- Отримання нової довідки за ф. №4-ОПП в органах податкової служби, подання заяви для переоформлення Свідоцтва платника ПДВ тощо.
- Отримання нових повідомлень про реєстрацію у Пенсійному фонді і Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві (зазвичай отримуються поштою — без втручання підприємства).
- Виготовлення нової печатки (печаток та штампів), знищення старої.
- Подання пакета документів до установи банку для відкриття нового рахунка (рахунків) та наступного закриття старого.
- Отримання нових повідомлень про реєстрацію у Фонді соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та Фонді соціального страхування на випадок безробіття (зазвичай отримуються поштою — без втручання підприємства).
- Повідомлення контрагентів про зміну найменування, оформлення трудових книжок тощо.
- Переоформлення інших дозвільних та реєстраційних документів тощо.
--------------------------
Якщо змінюється печатка
Для виготовлення нової печатки слід діяти в такій послідовності:
прийняти рішення про заміну печатки (зафіксувати в протоколі зборів учасників) і призначити особу, відповідальну за виготовлення нової печатки або, приміром, уповноважити керівника підприємства правом надати такі повноваження іншій особі;
затвердити ескіз печатки — це можуть зробити або учасники, або керівник; ескіз печатки зазвичай готують фахівці штемпельно-граверної майстерні;
отримати дозвіл в установі органів внутрішніх справ на оформлення замовлення на виготовлення нової печатки;
знищити стару печатку і отримати квитанцію про її знищення;
замовити виготовлення нової печатки у штемпельно-граверній майстерні;
отримати нову печатку (з усією фурнітурою).

У разі зміни назви підприємства потреба виготовлення нової печатки (штампів тощо) цілком очевидна і не потребує додаткового підтвердження вимогами законодавства. Проте доволі поширеними є випадки, коли рішення змінити печатку приймається новим складом учасників.
Для одержання дозволу до міськрайоргану внутрішніх справ уповноважена особа (повноваження керівника засвідчуються довідкою з ЄДРПОУ, повноваження іншої особи — довіреністю) подає заяву (з реквізитами згідно з пп. 3.1.3 Інструкції №17) і долучає до неї документи відповідно до пп. 3.1.4, пп. 3.1.7 Інструкції №17, а саме:
1) копію свідоцтва про державну реєстрацію (нотаріально посвідчену);
2) зразки (ескізи) печаток, штампів (у двох примірниках), затверджених керівником або власником;
3) документ, що підтверджує внесення плати за видачу дозволу.
Протягом трьох робочих днів з дня одержання документів орган внутрішніх справ видає дозвіл і один примірник зразків (ескізів) печаток, штампів. Під час отримання дозволу на оформлення замовлення на виготовлення нової печатки необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про держреєстрацію, на зворотному боці якого орган внутрішніх справ поставить штамп про видачу дозволу.
Як зазначено в пп. 3.1.11, пп. 3.4.2 Інструкції №17, старі печатки здаються на знищення в органи внутрішніх справ, які видають квитанцію про знищення печаток і штампів. Для одержання квитанції слід подати письмове клопотання, до якого додати печатки і штампи, їхні відбитки в двох примірниках, а також платіжні доручення чи квитанції про оплату послуг, пов’язаних з видачею квитанцій про знищення печаток і штампів. На звороті виданої квитанції робляться відбитки знищених печаток і штампів, після чого вони належним чином знищуються в присутності заявника.
Після отримання дозволу можна подавати замовлення на виготовлення печаток і штампів в штемпельно-граверну майстерню з долученим дозволом та зразками (ескізами) печаток і штампів. Виготовлені печатки і штампи видаються замовнику після пред’явлення ним паспорта та довіреності (бланк суворої звітності за ф. №М-2), яка при отриманні замовлення засвідчується виготовленою печаткою.

Установа банку
«Найгірший» випадок у стосунках з установою банку — у разі зміни найменування підприємства, тому що в цій ситуації поточний рахунок повинен бути закритий, а натомість відкривається новий (п. 20.2 Інструкції №492). Якщо рахунків кілька, їх чекає однакова доля: закриття і відкриття нових. Зрозуміло, виникають певні незручності, адже для відкриття нового рахунка (рахунків) слід знову подати повний комплект документів, і, крім того, кілька днів операції за рахунками в банку здійснити буде неможливо. Після відкриття нового рахунка його реквізити повідомляються контрагентам.
Мабуть, до цього етапу слід підходити в останню чергу, бо, приміром, при відкритті нового поточного рахунка в національній валюті слід буде подати нову картку із зразками підписів і відбитка печатки та відповідним чином завірені копії свідоцтва про держреєстрацію, установчих документів, довідки статустанови з ЄДРПОУ, нової довідки ДПС за ф. №4-ОПП, повідомлення про держреєстрацію в ПФ і у ФСС НВВ (пакет документів згідно з розд. 3 Інструкції №492). Тобто на момент відкриття нового рахунка всі ці документи з відповідно внесеними змінами мають бути в наявності. Крім того, вже має бути виготовлено нову печатку — за умови фактичної відсутності (знищення) попередньої. Згідно із заявою про відкриття рахунка та долученими документами укладається новий договір про банківське обслуговування. Відкриття нового рахунка затримається на кілька днів у зв’язку з необхідністю повідомлення про його відкриття органів ДПС.
Заява про закриття рахунка подається від імені підприємства з попередньою назвою, проте засвідчується новою печаткою (або без печатки — на розсуд банку). У супровідному листі зазначається, що стару печатку було належним чином знищено, а натомість отримано дозвіл і виготовлено нову. Також до листа додаються невикористані сторінки чекової книжки із зазначенням їх серії та номера. Перед закриттям рахунка залишок коштів установою банку перераховується на новий рахунок.
Отака не зовсім приємна процедура...
--------------------------

Решту див. тут:
[www.dtkt.com.ua]
і тут:
[www.dtkt.com.ua]

З повагою.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000409