Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

допоможіть!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відправлено користувачем ilona21 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго ранку усім!!!!я бухгалтер-початківець.підкажіть які документи обов`язково мають бути?(я маю на увазі папки,підшивки)(Організація ПП,торгівля,юр особа,заг.система,новостворена після 01,04,11.Дужже дуже дякую всім небайдужим!!!!


я розумію,що моє питання для когось дуже "не розумне",але прошу вибачення і прошу допомоги.а як їх систематизувати? --- "накладні окремо"; договора окремо,і по кадрам теж мають бути якісь папки окремо??? просто організація новостворена і попередників не було.і хочеться щоб було усе правильно . дякую за розуміння!!!!!!!!!!!
Как Вам нравится, так и складываете документы. Главное, чтобы Вы их могли найти. winking smiley
Выписки из банка обязательно брать и при наличии клиент-банка.
Ведомости по начислению з/п надо распечатывать, потому как их проверка смотрит, а не только ведомости выплаты.
Всякие там оборотки с информацией для налогового учета, если не верите в "вечную жизнь" своего программного обеспечения, рекомендую распечатывать.
Если есть касса, распечатываете кассовую книгу, в конце года сшиваете (если есть желание, покупаете книгу и пишете от руки).
на які документи найбільше звертають увагу при перевірці? Дякую!!!
договора с поставщиками, документы на приход товара и налоговые накладные (налоговый кредит), товаро-транспортные накладныена приход товара, а также акты выполненных работ (то есть расходы).
дуже дякую!!!!!!!!!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.