Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ведение бухучета по договору подряда

Відправлено користувачем КсіКоша 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Может-ли гражданин Иванов И.И.( не являясь СПД-ФЛ) по договору подряда на оказание услуг вести бухучет на предприятии, т.е. выполнять обязанности главного бухгалтера - составлять, иметь право подписи всех первичных бухгалтерских и отчетных документов, сдавать отчетность в налоговую и фонды, ну и т.д.
Вопрос в связи с тем, что бухгалтер не по основному месту работы, а по совместительству и директор не хочет брать его в штат , т.к. по договору подряда меньше налогов.
И, пожалуйста, если кто знает, ссылку на нормативный документ. Спасибо.
а вы попробуйте переиначте- администрирование первичной документации и составление......чеговам пожелается.я так работаю - от налоговой еще ни разу не было претензий
А обычный договор бух услуг не катит?


а что такое обычный договор бух.услуг?
и можно его увидеть?smiling smiley
ДОГОВІР
ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГЗ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

м. Київ "___" _______________ 200_ р.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Т» (надалі іменується "Замовник") в особі директора _________________________________________________, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони,та
Фізична особа – підприємець _______________________________________ (надалі іменується "Виконавець"), що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця, з іншої сторони, (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо - "Сторона")
уклали цей Договір про надання про надання послуг з ведення бухгалтерського обліку (надалі іменується "Договір") про таке:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Замовник дає завдання, а Виконавець приймає на себе зобов'язання по наданню передбачених цим Договором бухгалтерських послуг за плату (надалі іменуються "послуги").
1.3. Послуги за цим Договором надаються протягом 12 місяців.

2. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Виконавець із урахуванням положень Договору бере на себе зобов'язання щодо надання наступних послуг з ведення бухгалтерського обліку:
- забезпечення дотримання у Замовника встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій Замовника;
- участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням витрат від нестачі, крадіжки й псування активів Замовника;
- забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах Замовника;
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності Замовника й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів підприємства;
- забезпечення раціональної організації обліку й звітності Замовника;
- організація обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, облік витрат виробництва й обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-економічної діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових та кредитних операцій;
- забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й правильністю оформлення фінансових документів;
- складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції (робіт, послуг) для Замовника;
- забезпечення правильного нарахування й перерахування податків і зборів (податкових платежів), вкладів на соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладів, заробітної плати робітників і службовців та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості Замовника за позиками;
- здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань; витрачання фонду заробітної плати; проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей і основних засобів; перевірок організації бухгалтерського обліку й звітності, а також документальних ревізій у підрозділах Замовника шляхом;
- участь у розробці й здійсненні заходів, спрямованих на забезпечення дотримання платіжної та фінансової дисципліни;
- участь у здійсненні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності Замовника за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення та усунення (уникнення) втрат і невиробничих витрат;
- вжиття заходів щодо запобігання нестачам, незаконному витрачанню коштів і привласненню товарно-матеріальних цінностей, порушенням фінансового та господарського законодавства у Замовника;
- забезпечення збереження бухгалтерських документів Замовника;
- забезпечення своєчасного складання бухгалтерської та податкової звітності на підставі даних первинних документів і бухгалтерських записів, подання їх в установленому порядку до відповідних органів;
- надання методичної допомоги працівникам внутрішніх підрозділів підприємства Замовника, його філій, представництв, відділень з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності та економічного аналізу;
- здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов'язкові платежі) Замовником;
- здійснення контролю за змінами чинного податкового, фінансового та іншого законодавства, що безпосередньо пов'язані із суттю послуг, які надаються Виконавцем за цим Договором.
2.2. При наданні послуг за цим Договором Виконавець зобов'язується:
- особисто (силами власних працівників) без залучення третіх осіб на підставі цивільно-правового договору, надавати Замовникові послуги;
- забезпечувати таку якість надаваних послуг, що відповідає вимогам, які звичайно ставляться до аналогічних послуг;
- дотримуватися визначених Замовником ділових принципів, стратегії і тактики ведення бізнесу;
- виконувати чесно й сумлінно обов'язки, передбачені цим Договором, вчасно й точно виконувати розпорядження Замовника, дотримуватися вимог нормативних актів про нерозголошення відомостей, що становлять комерційну таємницю, або іншої конфіденційної інформації, передбачених чинним в Україні законодавством та локальними актами Замовника;
- дбайливо ставитися до майна Замовника, вживати заходів щодо запобігання шкоди, нести відповідальність за незабезпечення збереження довіреного йому майна;
- усувати допущені відхилення від умов цього Договору або недоліки у наданих послугах, що погіршують їх результати.
2.3. Замовник зобов'язується:
- протягом 10 днів з моменту набрання чинності цим Договором надати Виконавцю документи, необхідні йому для виконання передбачених цим Договором обов'язків;
- оплатити надані за цим Договором послуги.
2.4. Права замовника:
- приймати від Виконавця надані послуги шляхом підписання акту наданих послуг, якщо послуги відповідають умовам Договору, і оплачувати їх на умовах цього Договору;
- забезпечувати виконавця усім необхідним для виконання умов цього Договору;
- відмовитись від прийняття наданих послуг, якщо вони не відповідають умовам Договору, і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем взятих на себе обов’язків за цим Договором.

4. КОНТРОЛЬ ЗАМОВНИКА ЗА НАДАННЯМ ПОСЛУГ
4.1. Виконавець зобов'язується регулярно інформувати Замовника про надання послуг у поточний період
4.2. Замовник має право на здійснення перевірки якості надання послуг.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ ДОГОВОРУ
5.1. У випадку порушення зобов'язання, що виникає з цього Договору (надалі іменується "порушення Договору"), Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством.
5.1.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
5.1.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини (умислу чи необережності).
5.1.3. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.
5.2. За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення надання послуг.
5.3. За необґрунтовану відмову від розрахунку за надані послуги або прострочення оплати Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення оплати.
5.4. За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх зобов’язань за цим Договором винна сторона сплачує другій стороні штраф у розмірі 5% від вартості послуг, яки повинні бути надані за цим Договором.
5.5. Оплата штрафу і пені не звільняє Сторін від виконання обов’язків за цим Договором.

6. ФОРС – МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, якщо вони є наслідком непереборної сили (пожежі, повені, землетрусу, стихійного лиха, воєнних дій і інших обставин непереборної сили), і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору, то виконання продовжується відповідно на строк, протягом якого діяли ці обставини.
6.2. Якщо форс – мажорні обставини будуть продовжуватись більше трьох місяців, то кожна зі Сторін буде мати право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за Договором, і в цьому випадку Договір вважається припиненим у випадку досягнення Сторонами згоди про правові наслідки по всіх умовах Договору.
6.3. Сторона. Яка не може виконати зобов’язання за Договором, повинна письмово не пізніше п’яти днів повідомити іншу сторону про настання форс – мажору, припинення виконання своїх зобов’язань із проектом врегулювання взаємних зобов’язань.
6.4. Наявність форс – мажорних обставин має бути підтверджена необхідними документами Торгово – промислової палати або іншого уповноваженого органу України.
6.5. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення форс – мажорних обставин позбавляє Сторону права на них посилатись.


7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
7.1. Уся інформація. Що стосується укладення і виконання цього Договору, є конфіденційною. Не вважається конфіденційною інформація, яку Сторони повинні офіційно оприлюднити згідно з чинним законодавством.
7.2. Протягом строку дії Договору, а також після його припинення Сторони не повинні надавати третім особам або розголошувати іншим чином конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору.
7.3. за розголошення конфіденційної інформація винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України, а також зобов’язується відшкодувати усі завдані таким розголошенням збитки.
7.4. Вся документація та інші матеріали, які Працівник отримує для використання у зв’язку виконанням даного договору, або сам створює протягом дії договору, вважаються власністю Власника. Ці документи необхідно повернути на вимогу Власника, не пізніше ніж в остатній день дії договору.

8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
8.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.


9. ДІЯ ДОГОВОРУ
9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін.
9.2. Строк цього Договору становить 12 місяців.
9.3. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
9.4. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
9.5. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
9.6. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
9.7. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.

10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, у тому числі пов'язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосовними до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
10.2. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору.
10.3. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов'язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків.
10.4. Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором однією із Сторін до третіх осіб допускається виключно за умови письмового погодження цього із іншою Стороною.
10.5. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
10.6. Всі виправлення за текстом цього Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.
10.7. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
10.8. На момент укладення цього Договору Замовник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах, а Виконавець є платником єдиного податку з доходів фізичних осіб.

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ЗАМОВНИК

ТОВ «Т»
Адреса ______________________
__________________________________
Код ЄДРПОУ _______________
р/р ______________________
в _______________________________
МФО ____________________
______________________________
______________________________






Керівник __________/__________________/

м. п.
ВИКОНАВЕЦЬ

Фізична особа – підприємець
____________________________ Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця
_______________________, видане ____________________ _____________р.
Адреса: ______________________
________________________________
р/р ______________________
в _______________________________
МФО ____________________
______________________________
______________________________

______________ /_________________/

м. п.
Упс, невнимательно вопрос прочитал - физ.лицо не СПД
Заключать контракт с гл. бух-ром нельзя. Закон о бухучёте не предусматривает такой формы договора для главного бух-ра.

Вы можете:
1. введение должности в штат
2. по договору - с бух-ром СПД (согласно 63ГК)
3. Договор с аудит фирмой
4. собстенник ведёт бух учёт.
Физ.лицо не может - противоречит ЗУ об бух учете


4. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації:

введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;

користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;

ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;

самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися.


Виключний перелік
Спасибо и от меня.
И еще ворпрос к toriS - документы (отчеты) вы подписываете? А в налоговую информацию о бухгалтере давали? А банк - вторая подпись? Или это все без "бухгалтера"?
Еще раз спасибо за ответ.
//Спасибо и от меня.
И еще ворпрос к toriS - документы (отчеты) вы подписываете? А в налоговую информацию о бухгалтере давали? А банк - вторая подпись? Или это все без "бухгалтера"?
Еще раз спасибо за ответ.

Я не toriS, но отвечу. Т.к. сама такой ЧПЕН. Вааще было разъяснения уже не помню чье, что ЧПЕН-бухгалтер не имеет право подписывать отчеты, т.к. он не является должн6остным лицом и отвечает не перед налоговой, а перед предприятием за правильность отчетов. Но у меня есть клиенты, которые настояли на том, чтобы я подписывала отчеты. Я в налоговую отнесла копию договора и там приняли.

__________________________________________________________________________________

Кулинария на Поварёнок.Ру
Я - Gal4oNek на кулинарном портале Поварёнок.Ру
Тут тоже мои рецепты: [fotorecept.com]
Насчет подписи, когда то уже спорил на данную тему)

Одним из наиболее популярных способов сокращения расходов по фонду оплаты труда субъектов хозяйствования являются увольнения большинства работников предприятий, регистрации их в качестве субъектов предпринимательской деятельности – физических лиц, а затем заключение с ними договоров на выполнение различного рода услуг, связанных с их прежними должностными обязанностями. Так, с бывшим секретарем заключается договор на выполнение услуг по делопроизводству, с заместителем директора по коммерческой работе – договор на маркетинговые исследования или договор комиссии на продажу (покупку) товаров, с водителем – договор на перевозку пассажиров (грузов) (правда, в этом случае такому субъекту предпринимательской деятельности нужна соответствующая лицензия) и т. д.

В такой ситуации большое значение имеет правильность заключения договора на оказание предоставляемых услуг.

Договор на предоставление услуг по ведению бухгалтерского учета

С бухгалтером - частным предпринимателем, как правило, заключается договор на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета. С точки зрения организации бухгалтерского учета проблем особых не возникает. Согласно ст. 8 Закона Украины "О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине" ответственность за организацию ведения бухгалтерского учета на предприятии несет его руководитель. Из четырех форм ведения бухгалтерского учета, предложенных упомянутым законом, руководитель может выбрать ту, которая предполагает заключение договора с частным предпринимателем на предоставление услуг по ведению бухгалтерского учета и составление финансовой отчетности.

Если принято решение о заключении договора с частным предпринимателем на оказание услуг, то в этом случае такие правоотношения сторон регулируются гл. 63 ГКУ.

Согласно ст. 901 ГКУ по договору о предоставлении услуг одна сторона (исполнитель) обязуется по заданию другой стороны (заказчика) предоставить услугу, потребляемую в процессе совершения определенного действия или осуществления определенной деятельности, а заказчик обязуется оплатить исполнителю указанную услугу.

При заключении такого договора на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета и составлению финансовой отчетности необходимо предусмотреть:

- перечень услуг по ведению бухгалтерского учета;

- перечень финансовой отчетности, которую должен составлять бухгалтер - частный предприниматель;

- сроки составления такой отчетности и предоставления услуг;

- требования к качеству услуг;

- порядок предоставления услуг, использование исполнителем своего оборудования (компьютер, факс, принтер, ксерокс, телефон и др.), то есть средств производства, возможность привлечения им третьих лиц, в том числе наемных;

- место предоставления услуг;

- перечень первичных документов, необходимых для ведения учета и составления отчетности, а также порядок и сроки представления таких документов предприятием бухгалтеру - частному предпринимателю. При необходимости можно оговорить, какими документами подтверждается факт их передачи;

- порядок и сроки составления акта выполненных (предоставленных) услуг;

- размер и порядок оплаты предоставленных услуг;

- ответственность сторон;

- срок действия договора и др.

Следует отметить, что согласно ст. 903 ГКУ если исполнитель не исполнил договор по обстоятельствам, не зависящим от него, то заказчик обязан выплатить исполнителю разумную плату (правда, что значит "разумную" ни в одной статье ГКУ не указано, так же как и то, на чей разум следует полагаться). А в случае, когда невозможность выполнить договор возникла по вине заказчика, то он обязан выплатить исполнителю плату в полном объеме, если иное не установлено в договоре.

Если этот же предприниматель будет оказывать также услуги по ведению налогового учета и составлению налоговой отчетности, то это следует отдельно указать в условиях договора, так как из заключения договора на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета автоматически не следует, что предприниматель будет оказывать услуги по ведению и налогового учета.

В соответствии со ст. 906 ГКУ исполнитель несет ответственность за неисполнение или ненадлежащее исполнение договора о предоставлении услуг. Так, бухгалтер - субъект предпринимательской деятельности, нарушивший договор о предоставлении услуг, несет ответственность за неисполнение или ненадлежащее исполнение договора, если не докажет, что надлежащее исполнение оказалось невозможным вследствие обстоятельств непреодолимой силы, если иное не будет установлено договором.

А вот оно, самое спорное:

Подписание первичных документов

Целый ряд первичных документов, образующихся в ходе деятельности предприятия, в соответствии с Положением о документальном обеспечении записей в бухгалтерском учете, утвержденным приказом Минфина от 24.05.95 г. № 88, и другими нормативными документами, должен подписывать главный бухгалтер (бухгалтер) предприятия. В связи с отсутствием на предприятии должности бухгалтера возникает проблема подписания таких документов и финансовой отчетности. Если предприниматель-бухгалтер будет согласен подписывать такие документы, то такое условие необходимо включить в договор, если же нет - руководитель предприятия, в соответствии с вышеуказанным Положением, должен определить в приказе, кто будет подписывать такие документы. Если кроме директора на предприятии больше нет работников, то подписывать все документы будет сам директор. В связи с этой проблемой Минфин в своем письме от 04.04.2001 г. № 053-2948 сделал вывод о том, что в договоре на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета может быть предусмотрено подписание частным предпринимателем тех первичных документов, в реквизиты которых включена подпись главного бухгалтера.

Подписание налоговой отчетности

Согласно п. 1.6 Порядка заполнения декларации по налогу на прибыль, утвержденного приказом ГНАУ от 29.03.2003 г. № 143, достоверность данных, приведенных в декларации по налогу на прибыль, подтверждается подписями руководителя и главного бухгалтера и подтверждается печатью предприятия.

Аналогичные требования содержатся и в п.п. 3.4 п. 3 Порядка заполнения и подачи налоговой декларации по налогу на добавленную стоимость, утвержденного приказом ГНАУ от 30.05.97 г. № 166, которым предусмотрено, что данные, приведенные в декларации по НДС, подтверждаются подписями ответственных должностных лиц (директора, главного бухгалтера). Поскольку предприниматель-бухгалтер не является должностным лицом, то подписывать декларацию по НДС может только директор.

Таким образом, включение в условия договора об оказании услуг по ведению бухгалтерского учета обязанности предпринимателя-бухгалтера подписывать указанные декларации необоснованно.

Подписание налоговых накладных

Согласно п. 18 Порядка заполнения налоговых накладных, утвержденного приказом ГНАУ от 30.05.97 г. № 165, все составленные экземпляры налоговой накладной подписываются лицом, уполномоченным налогоплательщиком осуществлять продажу товаров (работ, услуг), и скрепляются печатью такого налогоплательщика-продавца. В связи с этим вопросы оформления налоговых накладных и их подписания также должны быть отражены в условиях договора и при согласии предпринимателя-бухгалтера он может составлять и подписывать налоговые накладные. При этом налоговые накладные скрепляются печатью предприятия.

применение ответственности

Поскольку договор на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета является гражданско-правовой сделкой, то и ответственность такой предприниматель будет нести гражданско-правовую, в соответствии с условиями заключенного договора на оказание услуг по ведению бухгалтерского учета. Например, такая ответственность может быть установлена за нарушение сроков составления отчетности, оговоренных в условиях договора, и др.

Административную и уголовную ответственность за уклонение от уплаты налогов, сборов, обязательных платежей к бухгалтеру-предпринимателю применить невозможно, так как он не является должностным лицом предприятия. Хотя в отношении уголовной ответственности возможна ситуация, когда предприниматель-бухгалтер может быть привлечен к уголовной ответственности по ст. 212 УК как соучастник вместе с директором предприятия, если условиями договора на оказание услуг предусмотрено, что предприниматель-бухгалтер подписывает первичные документы, ведет налоговый учет и подписывает налоговые накладные и налоговые декларации. Поэтому необходимо быть предельно внимательными при составлении условий такого договора.
А отчисления в ПФ с минимальной считаются. И пенсия потом по минимуму.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035200000000002