Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

п 11.3 ЗУ "О налогообложении прибыли"

Відправлено користувачем Leo 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день, коллеги!

У меня несколько вопросов, связанных с п 11.3 ЗУ "О налогообложении прибыли" и спецификой услуг:

1.Если услуги предоставляются в сентябре, но акт закрывается октябрьской датой (такова реальность - услуги телекоммуникационные, для считывания результатов за месяц надо обработать огромный массив информации и "разбросать" весь траффик по клиентам) - не является ли это нарушением? (де-факто, отражение ВД и НО запаздывает на месяц)

2. Сформирован акт выполненных работ, предоставлен на рассмотрение заказчику. Заказчик тянет с подписанием (по-просту, не хочет платить). Можно ли не отражать в учёте операцию , если заказчик не акцептовал акт и не оплатил сумму в нём - чтобы не кредитовать бюджет?

Есть ли в такой ситуации конфликт интересов?

С одной стороны:

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про оподаткування прибутку підприємств


11.3. Дата збільшення валового доходу

11.3.1. Датою збільшення валового доходу вважається дата, яка
припадає на податковий період, протягом якого відбувається
будь-яка з подій, що сталася раніше:
або дата зарахування коштів від покупця ......
або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата
фактичного надання результатів робіт (послуг) платником податку.
( Підпункт 11.3.1 пункту 11.3 статті 11 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 639/97-ВР від 18.11.97 )

А с другой:

Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"

Стаття 9. Первинні облікові документи та регістри бухгалтерського обліку
1. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Т.е., если нет подписи заказчика, то на основании такого певичного документа нельзя делать записи в регистрах бухгалтерского и налогового учёта.
Как Вы считаете?
Мое мненин по п.2. В налоговом учете я подхожу к этому вопросу следующим образом, если я знаю наверняка, что услуги фактически оказаны клиенту (понесены затраты на их выполнение), то ставлю в ВД и НО, даже если акт выполненных работ не подписан. Для меня первое событие - это факт оказания услуги в текущем месяце, а не подписание клиентом акта, потому что очень много клиентов есть недобросовестных, которые акты либо не высылают, либо не подписывают очень долго. Получается, не подписывет месяц, два, три - и что тогда, не включать вовсе? Другое дело, что в договоре можно оговорить, что услуги считаются оказанными в момент подписания акта клиентом... тут, думаю, можно сыграть на этом.
1. не вижу препятствий для закрытия акта сентябрем.
2. ИМХО акты по работам и услугам могут подписываться только одновременно исполнителем и заказчиком: "Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення."

_______________
Корисна інформація для бухгалтера


Гражданский кодекс

Стаття 853. Обов'язок замовника прийняти роботу, виконану
підрядником

1. Замовник зобов'язаний прийняти роботу, виконану
підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі
виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших
недоліків негайно заявити про них підрядникові.

Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у
подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або
недоліки у виконаній роботі.

2. Замовник, який прийняв роботу без перевірки, позбавляється
права посилатися на недоліки роботи, які могли бути встановлені
при звичайному способі її прийняття (явні недоліки).

3. Якщо після прийняття роботи замовник виявив відступи від
умов договору підряду або інші недоліки, які не могли бути
встановлені при звичайному способі її прийняття (приховані
недоліки), у тому числі такі, що були умисно приховані
підрядником, він зобов'язаний негайно повідомити про це
підрядника.

4. У разі виникнення між замовником і підрядником спору з
приводу недоліків виконаної роботи або їх причин на вимогу
будь-кого з них має бути призначена експертиза. Витрати на
проведення експертизи несе підрядник, крім випадків, коли
експертизою встановлена відсутність порушень договору підряду або
причинного зв'язку між діями підрядника та виявленими недоліками.
У цих випадках витрати на проведення експертизи несе сторона, яка
вимагала її призначення, а якщо експертизу призначено за
погодженням сторін, - обидві сторони порівну.

5. Якщо замовник протягом одного місяця ухиляється від
прийняття виконаної роботи, підрядник має право після дворазового
попередження продати результат роботи, а суму виторгу, з
вирахуванням усіх належних підрядникові платежів, внести в депозит
нотаріуса на ім'я замовника, якщо інше не встановлено договором.

6. Якщо ухилення замовника від прийняття виконаної роботи
спричинило зміну строку здачі роботи, вважається, що право
власності на виготовлену (перероблену) річ перейшло до замовника у
момент, коли мало відбутися її передання.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
\\ Другое дело, что в договоре можно оговорить, что услуги считаются оказанными в момент подписания акта клиентом... тут, думаю, можно сыграть на этом.

В договоре можно оговорить порядок сдачи-приемки работ.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00027100000000002