Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ФОП 3 група. Отримання свідоцтва платника ЄП на 2012 рік

Відправлено користувачем Na_to4ka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сьогодні була у всіх інстаннціях Голосіївського району Києва - райдержадміністрація, податкова і статуправління. Можливо комусь отримана мною інформація знадобиться для процедури отримання Свідоцтва платника єдиного податку.

Все що вдалось взнати викладаю нижче:

ФОП 2012. 3 група.

1. Треба отримати нові КВЕДи з класифікатора за 2010 рік.
Для цього
- скачати з Інтернету (сайт Голосіївської РДА) Реєстраційну картку № 4 і заповнити її.

[www.golosiiv.gov.ua]

В реєстраційну картку №4 вносяться КВЕДи, якими ФОП планує займатися з 2012 року.

Коди ведення економічної діяльності (КВЕДи) обрати із класифікатора на сайті Державного статистичного управління.
Тут вибирають яті види діяльності, якими ФОП планує займатись. Можна повносити всякі коди, якими є в планах займатись.
Сайт для обрання кодів КВЕД:
[kved.ukrstat.gov.ua]

Ці КВЕДи вносяться у Реєстраційну карту № 4.

2. Заповнили Реєстраційну картку № 4. і йдемо з нею у свою районну державну адміністрацію. Там присвоюють ФОПу нові КВЕДи і інформацію надсилають у Головне управління статистики міста Києва, яке знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Тургенєвська,71.

3. Перед походом в Головне управління статистики міста Києва потрібно сплатити 15 грн. 56 коп. за присвоєння цих самих нових КВЕДів. Платимо через будь-яку установу банку збір за отримання довідки з КВЕДами.
Всі дані для сплати:

Отримувач платежу:
Головне управління статистики у м. Києві

Установа банку:
УДК у м. Києві
рахунок № 31258272210156
МФО 820019.
Призначення платежу:
За послуги ЄДРПОУ.З урахуванням 20% ПДВ.


3. Через два робочих дні після походу в РДА і сплати цих 15,56 грн. з квитанцією про сплату ти ідеш в Головне управління статистики міста Києва (на Тургенєвську,71.)
Тут ідемо в кабінет № 403 (4 поверх, телефон 482-00-77). Туди вже поступили всі дані з РДА. Там ще щось додатково заповнюється , але сам бланк вже дають на місці.
В той же день в кімнаті № 403 одразу ж отримуєш довідку з новими кодами КВЕД.

4. Коли КВЕДи отримані, то потрібно заповнити і віднести в районну Державну податкову інспекцію два документи:
- ЗАЯВУ про застосування спрощеної системи оподаткування.
- РОЗРАХУНОК доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування.
Заяву і Розрахунок можна купити в податковій інспекції, а можна погуглити і скачати з Інтернету.

Як заповнювати ЗАЯВУ (на прикладі для ФОП групи 3) наведено у відео-файлі:

[www.finsettings.com]

В заяву можна вносити і старі КВЕДи, але все одно потім треба отримувати нові. Тому простіше зразу ж отримати нові КВЕДи. Бо якщо будете займатись якимись новими видами діяльності, ніж Тіми, що були раніше, то це вже інші ставки оподаткування (15% з доходу).

5. В шапці ЗАЯВИ заповнюються дані на основі Довідки про взяття на облік платника податків - Форма N 4-ОПП.
Які дані з форми № 4ОПП заносяться в ЗАЯВУ (її шапку) є у відео-прикладі.
Якщо у вас немає цієї Форми № 4-ОПП, то не переживайте. Просто потрібно іди у свою податкову інспекцію у той відділ, де їх видають і писати Заяву на видачу дублікату. Вони протягом 2 (двох) днів дадуть цей дублікат.

5. Заява і Розрахунок приймається Голосіївською (а можливо і іншими) податковими інспекціями) до 25 січня 2012 року. Приймають вони ці документи і у вихідні дні 14,15 січня і 21 та 22 січня 2012 року. З 9:00 до 18:00.
При собі не зайвим буде мати паспорт, копію свідоцтва про реєстрацію, копію довідки про КВЕДи, печатку і старе Свідоцтво платника єдиного податку за 2011 рік. На всякий випадок візьміть, щоб 100 разів потім не ходити…

6. Крім того, щоб не мати штрафів, до 09 ЛЮТОГО 2012 року ФОПу потрібно подати Податкову декларацію про майновий стан та доходи.
Цю декларацію можна скачати, наприклад, з цього сайту:

[www.dpa.dn.ua]

Подання такої декларації не впливає на процедуру отримання Свідоцтва платника єдиного податку на 2012 рік. ЇЇ просто потрібно не забути подати в свою ДПІ.

Надрукуйте собі, про всяк випадок, кілька чистих бланків Заяв і Розрахунків, якщо раптом виникне якась помилка чи описка ви заново заповните все що потрібно вже в самій ДПІ.

Бажаю успіхів, щастя, натхнення, терпіння і здоров’я.
З повагою,

Natalka.
Наталка,
дякую за дуже якісне пояснення і в мене 2 питання:
по-перше, Ви пишете про форму 4, але ж вона для юридичних осіб, а внесення змін для ФОП -це форма 11, чи я щось плутаю?
по-друге, у бланці заяви написано, що кведи повинні бути 2005 року, не було з цим проблем?


Боже мой, а почему столько сложностей с получением кведов и беготни?Я думала, только у реестратору идти надо... Да еще как обычно еще и платить, за то что наши законодатели опять меняют что-то!!!!!

"Крім того, щоб не мати штрафів, до 09 ЛЮТОГО 2012 року ФОПу потрібно подати Податкову декларацію про майновий стан та доходи.
Цю декларацію можна скачати, наприклад, з цього сайту:
Подання такої декларації не впливає на процедуру отримання Свідоцтва платника єдиного податку на 2012 рік. ЇЇ просто потрібно не забути подати в свою ДПІ."
А это еще за чем подавать, ведь и так подается отчет по единому налогу, откуда такие сведения?Или это кто на общей системе был?
Juliana, я сьогодні піду в райдержадміністрацію і після обіду дам відолвідь про те яку форму там заповнювнюють для КВЕДів.
Вчора в РДА сказали, що потрібно заповнювати форму № 11. Вона є на сайті Голосіївської РДА. А коли я пішла в статуправління районне, то там на стінах висить оголошеня про те, що потрібно заповнювати Реєстраційну картку за формою №4. Дізнатись щось конкретніше важкувато. Чиновники з нами розмовляють нєхотя і відправляють зразу ж до дошки з оголошеннями в коридорі, або на сайти. На дошках все пофоткала на мобільник. Телефон міської статистики, що на дошці, виявився домашнім якоїсь жінки... Все взнавала конкретніше вже з інтернену. Відчуття від спілкуваня з бюрократичною машиною як у пісні - сам п'ю, сам гуляю, сам стелюся, сам лягаю. В РДА в ті кабінети, де здають чиформу 11 чи форму 4 охоронники не пускають. маєш стояти в якійсь черзі, де люди чекають на прийом в зовсім в інші кімнати.
Те що виклала вище я дізналась теоритично, а сьогодні починаю практичні роботи. Інформацією поділюсь.
levva , вибачаюсь за дезінформацію. Декларацію здають ті, хто був на загальній системі. Тобто у кого із ФОПів у 2011 році не було ніякої діяльності. Я вже зовсім перегрілась від тіх гігабайтів проблем з КВЕДами, з заявами, формами, картками. Суцільна маячня.
Податкову декларацію про майновий стан та доходи подають тільки ті ФОПники, які у 2011 році вважались такими, що перебувають на загальній системі оподаткування.
Всі ті хто отримував доходи мали вже здати свої звіти ще до Різдва.
Ще раз вибачаюсь за перекручування інформації.

Ще в статуправлінні відкрила для себе Америку про те, що юридичні особи здають баланс їм до 09 лютого 2012 року.
Новшевств купа, біганини і штовханини з чергами купа, інформації вагон, а часу на теє все обмаль.
Для зміни кодів КВЕД в районну РДА ФОПнику потрібно здавати Реєстраційну картку № 11.
Голосіївська РДА чергу на реєстрацію приймає тільки до 13:00.

Реєстраційна картка № 11 є на сайті Голосіївської РДА

[www.golosiiv.gov.ua]
Да уж, Голосеевская, как всегда чудит!!!! Я думала проблемы будут в Деснянской, но как-то подалась... Давала заявление на единый и расчет объемов доходов за 2011 год - все, как по порядку подачи заявления. Правда, прошусь во 2 группу, но мне вежливо сказали, если начальник подпишет - будет 2, если нет - потопаете в 3.
Отчитываюсь по своим похождениям.
Можно кведы не менять, но лучше бы, чтобы в бессрочном свидетельстве единщика были новые. Плюс может быть желание заниматься новым видом деятельности.
В полдесятого в Голосеевской РДА уже была под номером 76, регистрацию изменений принимают до часу, я зашла в 12.45.
Для регистрации изменений и получения вытягу (без копии последнего в налоговой заявление с новыми кведами не примут) нужно идти с квитанцией на 57,8 (51 за вытяг + по 3,1 грн за каждую страницу, реквизиты там есть) и "запитом на витяг з реестру" (скачайте в инете, часть про юрлиц не заполняйте, над критериями поиска по физлицам напишите свой код). В кабинете процедура займет минут 10-20.
После обеда пошла в налоговую, попросили копию вытягу и все ок.
В статистику за новой справкой пойду в понедельник, но это уже не так важно.
Juliana , прошу подробнее обїяснить что это за 57,80 грн. которые нужно платить. Я сегодня в РДА Голосеевской сдала от ФОПника 12 новых КВЭДов. Инспектор-регистратор ничего не говорила нам об уплате денег. Сказала идти в статистику и получить эти КВЭДы. В статистику пойдем на следующей неделе. А кому эти несчастные 57,80 грн. платить? Статистике или налоговой? Или РДА за вытяг? Я как-то затупила... Поясните подробнее.
Боже, как же это все задолбало...
Quote
Na_to4ka
Juliana , прошу подробнее обїяснить что это за 57,80 грн. которые нужно платить. Я сегодня в РДА Голосеевской сдала от ФОПника 12 новых КВЭДов. Инспектор-регистратор ничего не говорила нам об уплате денег. Сказала идти в статистику и получить эти КВЭДы. В статистику пойдем на следующей неделе. А кому эти несчастные 57,80 грн. платить? Статистике или налоговой? Или РДА за вытяг? Я как-то затупила... Поясните подробнее.
Боже, как же это все задолбало...

57,80 це за витяг. Просто зміна кведів безкоштовно.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Спасибо большое за информацию. Есть вопрос: в ф.4 заполнять все страницы или только те, где изменения (виды деятельности)? И КВЕДы уже новые рисовать?
Отвечаю сама себе. Заполнять те страницы, где изменения, и КВЕДы новые уже можно.
ФОПы г. Киева получают новые КВЕДы не в районных статистиках, а в городской - на ул. Тургеневская,71.
15,56 грн. платится только за 6 и менее КВЕДов. Если у вас больше шести КВЕДов, то за каждую следующую порцию (шестерку КВЕДов) нужно доплачивать дополнительно 15,56 грн. Мы на месте, в отделении банка возле стат. управления, бегали платить эти 15,56 грн. У нас 12 КВЕДов. За проведение платежа банк содрал 10,00 грн. Но это мелочи, просто опять стой к инспектору и т. д. и т. п. Толпы к инспектору по ФОПам там нет. Девочки людяні и обслуживают спокойно, культурно и терпеливо.
ФОПнику нужно иметь при себе:
1. Паспорт.
2. Оригинал свидетельства о гос. регистрации.
3. Квитанцию об уплате 15,56 грн.
На месте там нужно заполнить еще одно простенькое заявление. Бланки у них там есть. Заполнять не долго.
Обеденный перерыв с 13:00 до 14:00.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036600000000009