Цього року тільки перейшли на консолідований. Не зовсім розумію що і як здавати. Порядку заповнення не знайшла. (
Підкажіть, хто знає.
Декларацію з податку на прибуток з відміткою "консолідована" здає гол.фірма, куди включає показники і філії.
Розрахунок податкових зобовязань здає і гол.фірма і філія. Як правильно заповнити? Коли гол.фірма - галочка "юр.особа", 3-4 пункти - це реквізити гол.фірми, 5 - рекзвізити філії, 6 - ДПІ по місцю реєстрації гол.фірми. Печатка гол. фірми, підписи всі 3.
Коли здає філіє, все те ж саме, тільки галочка "відокремлений підрозділ"? А печатки 2 уже потрібно? ДПІ уже по філії вказується?
І ще в таблиці колонка 3 "витрати" - включаючи амортизацію і собівартість?
І коли платити податок на прибуток філії, то ЄДРПОУ вказати для філії чи платим по місцю реєстрації філії, але ЄДРПОУ гол.фірми?
Порадьте щось, будь-ласка.