Добрий день.
Виникла наступна проблема.
Подав річну податкову декларацію поштовим відправленням.
Декларацію перевірили. В електронному кабінеті є запис "Введено інспектором, перевірений".
Квитанції про прийняття мені не приходило (так само як і в усі минулі рази при надсиланні поштою).
Нажаль банк вимагає від мене цю декларацію разом або з відміткою про прийняття в тілі самої декларації (ставиться коли подаєш у податковій) або з квитанцією про прийняття (приходить в електронний кабінет при надсиланні в електронній формі). Банк погрожує розірванням стосунків у разі якщо не подам декларацію у потрібному їм вигляді. Цитую: "
Ви можете подавати декларацію і без квитанції або відмітки. Проте саме до Банку потрібно надати декларацію з відміткою про її прийняття в податковій (печатка ставиться відповідна, якщо це паперовий варіант), або квитанцією, якщо це електронний варіант (буде написано "квитанція")"
Чи можу я якимось чином попросити податкову надати мені квитанцію про прийняття цієї декларації?
Якщо так то чи можна це зробити без відвідування податкової (якимось запитом з електронного кабінету чи якимось іншим шляхом)?
Заздалегідь вдячний за відповідь.