Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Що таке "тимчасове зупинення дії договору про визнання електронних документів"???

Відправлено користувачем buh! 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів

Що це за повідомлення? і в цьому повідомлення жодної згадки про норми ПКУ чи ще хоч одного нормативного документу тільки про спірні питанння по зареєстрованим податковим накладним за період с 01.01.2017 по 15.02.2017.
і заблокували все, навіть річну декларацію не дали здати
це часом чи не п. 201.16 уже вступив в дію, чи що?
Так він токмо з 01.04.2017 вступає в дію eye popping smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
buh!
Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів

Що це за повідомлення? і в цьому повідомлення жодної згадки про норми ПКУ чи ще хоч одного нормативного документу тільки про спірні питанння по зареєстрованим податковим накладним за період с 01.01.2017 по 15.02.2017.
і заблокували все, навіть річну декларацію не дали здати
це часом чи не п. 201.16 уже вступив в дію, чи що?

Уточните с какого ящика было отправлено сообщение - бывает это обычный спам (иногда с вирусами)
Если вы получили письмо с ящика *@SFS.GOV.UA или *@STA.GOV.UA - то можете подавать письменное заявление в ГНИ с просьбой разъяснить причину приостановки. За одно пишите жалобы во все возможные инстанции (если духу хватит smiling smiley )


в любом случае, все что отправлено с e-mail которые не заканчиваются на GOV.UA - смело удаляете !

Электронная отчетность - просто и бесплатно!
www.opz.org.ua
Я дзвониа на ДФС, щоб дізнатися, по якій причині заблоковано, меня повідомили, що на ел. пошту підприємства було відправлено повідомлення і це і є причина тимчасового зупинення

Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів


ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва, за результатами опрацювання зареєстрованих з 01.01.2017 року по 15.02.2017 року податкових накладних, повідомляє про наявність підстав, а саме, невідповідність номенклатури придбаного та реалізованого товару зазначеної в зареєстрованих податкових накладних, які можуть свідчити про наявність спірних питань пов’язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді.
Враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 1 розділу 5 Договору, повідомляємо про тимчасове зупинення дії договору про визнання електронних документів від 01.06.2016 №9088213785.
Разом з тим, з метою врегулювання зазначених спірних питань, пропонуємо Вам протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва та надати відповідні пояснення та документи щодо діяльності підприємства, а саме:
видаткові накладні (видані та отримані), акти приймання – передачі, акти виконаних робіт (наданих послуг), договори укладені з контрагентами постачальниками та покупцями товарів, робіт (послуг), договори передачі на відповідальне зберігання, документи, що підтверджують транспортування товару, розрахункові документи, тощо.
Просимо надати інформацію, яка викладена в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції, індивідуального змісту наданих послуг; документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах.
Інші документи, що підтверджують фінансово-господарські відносини, вид, обсяг та розрахунки, що здійснювались, засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою.
Для отримання додаткової інформації звертатись: 01011, м.Київ, вул.Лєскова 2, телефон 201 -12 -12.

З повагою,
ДПІ у Печерському районі
ГУ ДФС м. Києва

вик. Сало Х.Б.
дата 23.02.2017
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили
Ірчик напишеш чим закончицця... СіБи yawning smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
buh!
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили


В договоре пункт 1 раздела 5 имеет вот такой вид:

Quote

1. У разі виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення, зацікавлена Сторона Договору направляє іншій Стороні письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги та зазначенням дати і номера електронного документа, що є предметом спору (далі – Вимога).

Там нет ни слова про возможность приостановить действие договора!

Вы подписывали доп.соглашение к договору? В Печерской любят его подсовывать плательщикам. Именно в доп.соглашении вам предлагают изложить раздел 5 вот так:

Quote

1. Сторони домовилися викласти розділ 5 Договору у наступній редакції:

5. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ

1. У разі виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, контролюючий орган вправі повідомити Платника податків про тимчасове зупинення дії цього Договору.
2. Платник податків протягом 5 робочих днів після отримання відповідного повідомлення має право з’явитись до контролюючого органу та надати відповідні пояснення та документи на підтвердження автентичності податкових документів в електронному вигляді.
3. У випадку не врегулювання спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, контролюючий орган приймає рішення про тимчасове зупинення дії договору.
4. Рішення про тимчасове зупинення дії договору може бути оскаржено в порядку досудового врегулювання спорів, визначеного статтею 56 Податкового кодексу України або в судовому порядку.

Но даже тогда, приостановка действия возможна по п.3 , а не по п.1

Электронная отчетность - просто и бесплатно!
www.opz.org.ua
спасибо, opz
летом была проблема с компьютером, переустановили виндоус, договор восстановить не удалось и я совершенно не помню про доп. соглашение. Но даже если оно и было, просто тупо заблокировать все - это уже ни в какие рамки просто
Quote
buh!
спасибо, opz
летом была проблема с компьютером, переустановили виндоус, договор восстановить не удалось и я совершенно не помню про доп. соглашение. Но даже если оно и было, просто тупо заблокировать все - это уже ни в какие рамки просто

Ваш компьютер тут совершенно не причем, т.к. доп.соглашение это самодеятельная инициатива некоторых ГНИ и оно подписывается на бумаге потому что формы в электронном виде естественно не существует.

Электронная отчетность - просто и бесплатно!
www.opz.org.ua
непробиваемая ситуация
беспредельщина одним словом
Quote
buh!
Я дзвониа на ДФС, щоб дізнатися, по якій причині заблоковано, меня повідомили, що на ел. пошту підприємства було відправлено повідомлення і це і є причина тимчасового зупинення

Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів


ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва, за результатами опрацювання зареєстрованих з 01.01.2017 року по 15.02.2017 року податкових накладних, повідомляє про наявність підстав, а саме, невідповідність номенклатури придбаного та реалізованого товару зазначеної в зареєстрованих податкових накладних, які можуть свідчити про наявність спірних питань пов’язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді.
Враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 1 розділу 5 Договору, повідомляємо про тимчасове зупинення дії договору про визнання електронних документів від 01.06.2016 №9088213785.
Разом з тим, з метою врегулювання зазначених спірних питань, пропонуємо Вам протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва та надати відповідні пояснення та документи щодо діяльності підприємства, а саме:
видаткові накладні (видані та отримані), акти приймання – передачі, акти виконаних робіт (наданих послуг), договори укладені з контрагентами постачальниками та покупцями товарів, робіт (послуг), договори передачі на відповідальне зберігання, документи, що підтверджують транспортування товару, розрахункові документи, тощо.
Просимо надати інформацію, яка викладена в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції, індивідуального змісту наданих послуг; документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах.
Інші документи, що підтверджують фінансово-господарські відносини, вид, обсяг та розрахунки, що здійснювались, засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою.
Для отримання додаткової інформації звертатись: 01011, м.Київ, вул.Лєскова 2, телефон 201 -12 -12.

З повагою,
ДПІ у Печерському районі
ГУ ДФС м. Києва

вик. Сало Х.Б.
дата 23.02.2017

Педерастам нужно заправлять лексусы
Quote
buh!
Я дзвониа на ДФС, щоб дізнатися, по якій причині заблоковано, меня повідомили, що на ел. пошту підприємства було відправлено повідомлення і це і є причина тимчасового зупинення

Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів


ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва, за результатами опрацювання зареєстрованих з 01.01.2017 року по 15.02.2017 року податкових накладних, повідомляє про наявність підстав, а саме, невідповідність номенклатури придбаного та реалізованого товару зазначеної в зареєстрованих податкових накладних, які можуть свідчити про наявність спірних питань пов’язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді.
Враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 1 розділу 5 Договору, повідомляємо про тимчасове зупинення дії договору про визнання електронних документів від 01.06.2016 №9088213785.
Разом з тим, з метою врегулювання зазначених спірних питань, пропонуємо Вам протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва та надати відповідні пояснення та документи щодо діяльності підприємства, а саме:
видаткові накладні (видані та отримані), акти приймання – передачі, акти виконаних робіт (наданих послуг), договори укладені з контрагентами постачальниками та покупцями товарів, робіт (послуг), договори передачі на відповідальне зберігання, документи, що підтверджують транспортування товару, розрахункові документи, тощо.
Просимо надати інформацію, яка викладена в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції, індивідуального змісту наданих послуг; документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах.
Інші документи, що підтверджують фінансово-господарські відносини, вид, обсяг та розрахунки, що здійснювались, засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою.
Для отримання додаткової інформації звертатись: 01011, м.Київ, вул.Лєскова 2, телефон 201 -12 -12.

З повагою,
ДПІ у Печерському районі
ГУ ДФС м. Києва

вик. Сало Х.Б.
дата 23.02.2017

PS Пидорасам невдомек, что предприятие ведет свою деятельность на свой страх и риск, и само должно решать что у него на входе склада , а что на выходе. А не дрочить предприятие, как онон должно вести учет. Два жида на Печерске из той же оперы.
Quote
Buh_99_03
Quote
buh!
Я дзвониа на ДФС, щоб дізнатися, по якій причині заблоковано, меня повідомили, що на ел. пошту підприємства було відправлено повідомлення і це і є причина тимчасового зупинення

Повідомлення про тимчасове зупинення дії
договору про визнання електронних документів


ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва, за результатами опрацювання зареєстрованих з 01.01.2017 року по 15.02.2017 року податкових накладних, повідомляє про наявність підстав, а саме, невідповідність номенклатури придбаного та реалізованого товару зазначеної в зареєстрованих податкових накладних, які можуть свідчити про наявність спірних питань пов’язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді.
Враховуючи вищевикладене та керуючись пунктом 1 розділу 5 Договору, повідомляємо про тимчасове зупинення дії договору про визнання електронних документів від 01.06.2016 №9088213785.
Разом з тим, з метою врегулювання зазначених спірних питань, пропонуємо Вам протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва та надати відповідні пояснення та документи щодо діяльності підприємства, а саме:
видаткові накладні (видані та отримані), акти приймання – передачі, акти виконаних робіт (наданих послуг), договори укладені з контрагентами постачальниками та покупцями товарів, робіт (послуг), договори передачі на відповідальне зберігання, документи, що підтверджують транспортування товару, розрахункові документи, тощо.
Просимо надати інформацію, яка викладена в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції, індивідуального змісту наданих послуг; документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах.
Інші документи, що підтверджують фінансово-господарські відносини, вид, обсяг та розрахунки, що здійснювались, засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою.
Для отримання додаткової інформації звертатись: 01011, м.Київ, вул.Лєскова 2, телефон 201 -12 -12.

З повагою,
ДПІ у Печерському районі
ГУ ДФС м. Києва

вик. Сало Х.Б.
дата 23.02.2017

PS Пидорасам невдомек, что предприятие ведет свою деятельность на свой страх и риск, и само должно решать что у него на входе склада , а что на выходе. А не дрочить предприятие, как онон должно вести учет. Два жида на Печерске из той же оперы.

так, даже смешно, в этом периоде были предоплаты, предоплату получили, выписалы налоговые, предоплату отправили, нам выписали налоговые, а теперь ходи о доказывай, что все сделал правильно
Quote
buh!
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили

Есть новости по вашему вопросу?

Электронная отчетность - просто и бесплатно!
www.opz.org.ua
Quote
opz
Quote
buh!
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили

Есть новости по вашему вопросу?


ага, тот случай
пошел директор в налоговую с договорами и выписками банка, что б показать, что это предоплата
эдак, выписки нада заверить в своем банке иначе это не доказательство, и нужно было распечатать налоговые и квитанции к ним о регистрации, составить реестры по входящим-исходящим. Теперь будут запрашивать информацию у покупателя и поставщика, которые в налоговых исходящих и входящих, так еще сегодня оказалось, что и им(покупателю и поставщику) тоже все заблокировали, а уже прошло 5 дней, которые они дают на решение этого спорного вопроса
спрашивается, кому это нужно? наверное Насировуgrinning smiley.....
Quote
opz
Quote
buh!
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили

Есть новости по вашему вопросу?[/quote
ааа, вы про письмо, так на него 30 дней ждать ответа, а время-то идет
я тут подумала, что нужно было жалобу писать, а не письмо
но меня сбило, что это повидомлэння не имеет ни номера никакого регистрационного, ни печати, ни подписи, просто прислали на электронный адрес текст, как на него реагировать, непонятно
Quote
buh!
Quote
opz
Quote
buh!
сьогодні понесли листа з проханням терміново надати пояснення, відповідно до якої норми ПКУ нам тимчасово зупинили

Есть новости по вашему вопросу?


ага, тот случай
пошел директор в налоговую с договорами и выписками банка, что б показать, что это предоплата
эдак, выписки нада заверить в своем банке иначе это не доказательство, и нужно было распечатать налоговые и квитанции к ним о регистрации, составить реестры по входящим-исходящим. Теперь будут запрашивать информацию у покупателя и поставщика, которые в налоговых исходящих и входящих, так еще сегодня оказалось, что и им(покупателю и поставщику) тоже все заблокировали, а уже прошло 5 дней, которые они дают на решение этого спорного вопроса
спрашивается, кому это нужно? наверное Насировуgrinning smiley.....

А Вальцман что, по-другому обналичивает?
все, директор уволился, сказал, я не дебил что б к ним ходить
Quote
Lin@
отличное решение вопроса! cool smiley
ага, это обычный наемный директор
просто обидно, предприятие весь 2016 год не работало, пару первых отгрузок было в конце 2016, только договора заключили, только получили первые предоплаты, и сразу " тимчасове зупинення", просто унижение какое-то, зачем тогда вообще эта СЕА нафиг нужна . А теперь ходи и доказывай, что ты не дебил.... ну какому директору это нужно?
да. у нас вот в начале апреля приостановили, но на вопрос о причине отвечали, что у них архив накрылся, поэтому технически не возможно принимать отчеты...
а когда и НН не смогли зарегистрировать, то налоговики ответили, что надо с директором прийти на собеседование и перезаключить договор. ведь кодекс новый и т.п.
Quote
yashunka
да. у нас вот в начале апреля приостановили, но на вопрос о причине отвечали, что у них архив накрылся, поэтому технически не возможно принимать отчеты...
а когда и НН не смогли зарегистрировать, то налоговики ответили, что надо с директором прийти на собеседование и перезаключить договор. ведь кодекс новый и т.п.
у нас не перезаключился договор

а собеседование я так понимаю на воспитательную тему
идиотизм
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00045000000000001