Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Представництва відгукніться!!!!

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 8 з 18    Сторінки: ПершаПопередні345678910111213НаступнаОстання
Quote
Franchi
Залишилося питання, де в Медку шукати Розрахунок та Відомості?
J0100806, J0185302 - такі були в минулому році
Quote
ELNik
Quote
Franchi
Залишилося питання, де в Медку шукати Розрахунок та Відомості?
J0100806, J0185302 - такі були в минулому році
Дякую!
Не нашла в Медке указанные формы, кто уже сдался, подскажите где искать розрахунок и ведомости.


Я возила завжди "вручну", ці звіти не у всіх програмах є.
Тобто робите в ОПЗ і везете в податкову. В нашій податковій в програмах немає такого звіту, тож приймають на паперових носіях + на флешці ОПЗ.
А який номер консультації вони не повідомили? Цікаво в базі таке почитати.
Quote
ELNik
Зараз на консультаційній лінії меня сказали:
якщо ми не комерційне представництво - звіт не подаємо взагалі - така зараз відповідь в базі ...

але якщо ви вже здавали Розрахунок 2, то вже далі здавайте ....
А у вас довідки немає за 2015р.?
Quote
Franchi
Quote
pev
Quote
Franchi
Quote
accountent
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.

Дякую за відповідь, навздогін такі питання:
1. Як заповнити 1-м та 2-м, якщо по оборотці прибутку в мене немає, я признаю доходи разом з витратами та списую з рахунку "Цільове фінансування". Тож залишку по 791 в мене нема, як тоді пояснити,звідки прибуток в розрахунку?
2.Де мені шукати Розрахунок оподатков. прибутку в медку?
3. Якщо фінансування в мене 100 грн - це дохід, 100*0,7=70 - це витрати, 100-70=30 Це і єприбуток? Потім * на 18%, так я зрозуміла?

По Розрахунку есть ответы раньше в этой теме, Smuglanka от 22.01.2014. посмотрите

Прочитала, але там випадок, коли податок не платиться, я ж маю нарахувати податок, бо немає довідки, зовсім заплуталася вже. Виходить, я подаю 1-м,2-м, розрахунок та відомості?
Якщо ви платите податок на прибуток, то Відомості не подаєте, бо ж не використовуєте Конвенцію з подвійного оподаткування.
Quote
accountent
Якщо ви платите податок на прибуток, то Відомості не подаєте, бо ж не використовуєте Конвенцію з подвійного оподаткування.
Я телефонувала інспектору, мені сказали здавати розрахунок без коефіцієнта. Але я хочу здати звичайну деку з поміткою,що представництво. Як думаєте, пройде?
Звичайна дека пройде. А у вас довідки немає за 2015р.?
Quote
accountent
Звичайна дека пройде. А у вас довідки немає за 2015р.?
Немаєsmiling smiley
Quote
accountent
Я возила завжди "вручну", ці звіти не у всіх програмах є.

є в Медку,,я зараз відправила

а ви здавали з коеф.0,7?, а потім в р.03.1, 05.1 ставили?
а то щось кажуть податкова так не приймає....
Так, з коефіцієнтом 0,7 завжди здаємо.Заповнюєморядки
03.1 - доходи від допоміжної діяльності
05.1 - витрати від допоміжної діяльності
І ці ж цифри в рядках 01 і 02 (з коефіцієнтом 0,7)
дякую, і останнє
р.01 сходиться з ф.2, чи це сума коштів, отримана в якості фінансування
була на семінарі - думки розійшлися
Quote
Franchi
Не нашла в Медке указанные формы, кто уже сдался, подскажите где искать розрахунок и ведомости.

здала форми, ті що Вам вказала, прийшла Квитанція 2
може у вас не повний комплект звітності у Медку?
Ми Сотою зараз користуємось, я, чесно кажучи, звикла здавати їх вручну, то й не шукала її в Соті.
А ви комерційне представництво? Чому форму 2 подаєте в податкову?
Ми в податкову її не подаємо. Взагалі-то консультувалась з цього приводу з аудиторами, вони рекомендували згортати результати по фінансуванню і витратах, тобто у формі 1м показуємо в рядку 1595 - фінансування: фінансування мінус витрати.
У формі 2м доходи=витратам, беремо всі витрати за звітний період і показуємо їх однакового і в доходах і у витратах.
Ні, не комерційне.
Але до мене здавали фін.звітність дівчата, і я вже здаю.
У формі 2 в мене теж доходи=витрати - так як у вас
У Розрахунку 2 вказували раніше суму коштів, отриману на рахунок за рік як фінансування
Так як не всі кошти на кінець періоду витрачалися, то по формі 2 сума не дорівнює сумі по Розрахунку 2
А зараз наче б то повинно бути як формі 2....
Але ж для представництв при заповненні Розрахунку 2 як застосувати нове законодавство по прибутку sad smiley
Я думаю, що вам не варто заморочуватись над цим, тому що Розрахунок - це розрахунок, а не декларація. І я б на вашому місці написала б в податкову листа, з проханням дати роз"яснення: необхідність подачі фін.звітності представництва, що не веде комерційної діяльності.
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 29.10.2015 р. N 22906/6/99-99-19-02-02-15

Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо оподаткування доходів представництва нерезидента і повідомляє.

Постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи із джерелом походження з України або виконують агентські (представницькі) та інші функції стосовно таких нерезидентів чи їх засновників відповідно до п. 133.2 ст. 133 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), є платниками податку.

Постійне представництво до початку своєї господарської діяльності стає на облік в контролюючому органі за своїм місцезнаходженням у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Постійне представництво, яке розпочало свою господарську діяльність до реєстрації в контролюючому органі, вважається таким, що ухиляється від оподаткування, а одержані ним прибутки вважаються прихованими від оподаткування (п. 133.3 ст. 133 Кодексу).

Відповідно до пп. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Кодексу дохід з джерелом їх походження з України - це будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні.

Згідно з абзацом першим пп. 14.1.193 п. 14 ст. 14 Кодексу господарська діяльність нерезидента в Україні повністю або частково проводиться через постійне представництво, зокрема це: місце управління; філія; офіс; фабрика; майстерня; установка або споруда для розвідки природних ресурсів; шахта, нафтова/газова свердловина, кар'єр чи будь-яке інше місце видобутку природних ресурсів; склад або приміщення, що використовується для доставки товарів, сервер.

З метою оподаткування термін "постійне представництво" включає будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об'єкт чи пов'язану з ними наглядову діяльність, якщо тривалість робіт, пов'язана з таким майданчиком, об'єктом чи діяльністю, перевищує шість місяців; надання послуг нерезидентом (крім послуг з надання персоналу), у тому числі консультаційних, через співробітників або інший персонал, найнятий ним для таких цілей, але якщо така діяльність провадиться (в рамках одного проекту або проекту, що пов'язаний з ним) в Україні протягом періоду або періодів, загальна тривалість яких становить більш як шість місяців, у будь-якому дванадцятимісячному періоді; резидентів, які мають повноваження: діяти від імені виключно такого нерезидента (проведення переговорів щодо суттєвих умов та/або укладення договорів (контрактів) від імені цього нерезидента), що призводить до виникнення у цього нерезидента цивільних прав та обов'язків; та/або утримувати (зберігати) запаси товарів, що належать нерезиденту, із складу яких здійснюється поставка товару від імені нерезидента, крім резидентів, що мають статус складу тимчасового зберігання або митного ліцензійного складу.

Постійним представництвом не є використання будівель або споруд виключно з метою зберігання, демонстрації або доставки товарів чи виробів, що належать нерезиденту; зберігання запасів товарів або виробів, що належать нерезиденту, виключно з метою зберігання або демонстрації; зберігання запасів товарів або виробів, що належать нерезиденту, виключно з метою переробки іншим підприємством; утримання постійного місця діяльності виключно з метою закупівлі товарів чи виробів або для збирання інформації для нерезидента; направлення у розпорядження особи фізичних осіб у межах виконання угод про послуги з надання персоналу; утримання постійного місця діяльності виключно з метою провадження для нерезидента будь-якої іншої діяльності, яка має підготовчий або допоміжний характер.

Особливості оподаткування доходів нерезидентів визначено п. 141.4 ст. 141 Кодексу у редакції, чинній з 1 січня 2015 року.

Згідно з пп. 141.4.7 п. 141.4 ст. 141 Кодексу суми прибутків нерезидентів, які провадять свою діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються в загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який провадить свою діяльність незалежно від такого нерезидента.

У разі якщо нерезидент провадить свою діяльність в Україні та за її межами і при цьому не визначає прибуток від своєї діяльності, що ведеться ним через постійне представництво в Україні, сума прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, визначається на підставі складення нерезидентом окремого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з контролюючим органом за місцезнаходженням постійного представництва.

У разі неможливості визначити шляхом прямого підрахування прибуток, отриманий нерезидентами з джерелом його походження з України, оподатковуваний прибуток визначається контролюючим органом як різниця між доходом та витратами, визначеними шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу об'єктом оподаткування податку на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.

Нормативно-правове регулювання у сфері бухгалтерського обліку згідно з пп. 5 п. 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року N 375, здійснює Міністерство фінансів України.

Згідно з п. 5 П(С)БО 15 "Дохід", затвердженого наказом Мінфіну від 29.11.99 N 290, дохід визнається під час збільшення активу або зменшення зобов'язання, що зумовлює зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків учасників підприємства), за умови, що оцінка доходу може бути достовірно визначена.

Згідно з п. 6.2 п. 6 П(С)БО 15 "Дохід" не визнаються доходами, в тому числі, надходження від інших осіб, зокрема, сума надходжень за договором комісії, агентським та іншим аналогічним договором на користь комітента, принципала тощо.

З урахуванням викладеного, оскільки постійні представництва з метою оподаткування прирівнюються до платників податку, їх доходи враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування у загальному порядку.

Отже, з питань правильності відображення у бухгалтерському обліку доходів у вигляді коштів, зібраних представництвом за продаж компанією "назва підприємства" авіаквитків, доцільно звернутися до Міністерства фінансів України.
Здравствуйте, у меня сразу два вопроса и оба странные smiling smiley
Первый: на представительстве сменяется дир-р, уже готова доверенность и тут выясняется( а он иностранец),что потеряны посвідка про проживання и карточка с Мин.экономики. Человек на пред-ве уже работает, на должность дир-ра его будем переводить, я не помню просто,надо ли эти документы в банк для подписи, Мин экономики и для новых ключей?
Второй: была излишне перечислена зп, и когда я на счет возвращала, перемудила. В назначении написано "повернення надміру перерах.коштів" и Фамилия человека, но платеж осуществился через меня. И вот теперь думаю, как быть: через кассовые ордера теперь нельзя? Получается, сотрудник должен дать мне доверенность на то,что я за него внесу деньги на расчетный счет?
Доброго дня.

Маємо статус непостійного представництва (госп. діяльності не ведемо).
Зараз потрібно продати старе авто і купити нове.
Цей продаж змінить наш статус на постійне представництво? Адже його податківці можуть розцінити як госпдіяльність?
1. Вам необхідно мати на іноземця Службову картку видану Мінекономіки, якщо загубили, варто написати листа з проханням видати дублікат. Юрист банку сам скаже, що вам потрібно буде подавати, які саме документи. В Мінекономіки теж треба бути повідомити про зміну керівника. В них є відділ по представництвах Тел: 596-68-43 Оф.421 на Дружби народів, цей номер працює з представництвами. Думаю, що їм треба буде нову Довіренність на керівника подавати.
2.Внесіть кошти в касу, а потім в банк, оформіть через касову книгу.

Quote
Franchi
Здравствуйте, у меня сразу два вопроса и оба странные smiling smiley
Первый: на представительстве сменяется дир-р, уже готова доверенность и тут выясняется( а он иностранец),что потеряны посвідка про проживання и карточка с Мин.экономики. Человек на пред-ве уже работает, на должность дир-ра его будем переводить, я не помню просто,надо ли эти документы в банк для подписи, Мин экономики и для новых ключей?
Второй: была излишне перечислена зп, и когда я на счет возвращала, перемудила. В назначении написано "повернення надміру перерах.коштів" и Фамилия человека, но платеж осуществился через меня. И вот теперь думаю, как быть: через кассовые ордера теперь нельзя? Получается, сотрудник должен дать мне доверенность на то,что я за него внесу деньги на расчетный счет?
З автомобілями ціла епопея.
Вам варто написати листа в ДФС України з цим питанням. На практиці, треба взяти документ від нерезидента, апостильований, що він вам доручає продати автомобіль і гроші отримані від продажу залишити в рахунок фінансування, потім цей документ в нас перекласти і завірити нотаріально. Після продажу і отримання коштів, ніяких податків не платити.
Так робила моя знайома, яка працює в представництві.

Quote
Novik25
Доброго дня.

Маємо статус непостійного представництва (госп. діяльності не ведемо).
Зараз потрібно продати старе авто і купити нове.
Цей продаж змінить наш статус на постійне представництво? Адже його податківці можуть розцінити як госпдіяльність?
Quote
accountent
1. Вам необхідно мати на іноземця Службову картку видану Мінекономіки, якщо загубили, варто написати листа з проханням видати дублікат. Юрист банку сам скаже, що вам потрібно буде подавати, які саме документи. В Мінекономіки теж треба бути повідомити про зміну керівника. В них є відділ по представництвах Тел: 596-68-43 Оф.421 на Дружби народів, цей номер працює з представництвами. Думаю, що їм треба буде нову Довіренність на керівника подавати.
2.Внесіть кошти в касу, а потім в банк, оформіть через касову книгу.

Quote
Franchi
Здравствуйте, у меня сразу два вопроса и оба странные smiling smiley
Первый: на представительстве сменяется дир-р, уже готова доверенность и тут выясняется( а он иностранец),что потеряны посвідка про проживання и карточка с Мин.экономики. Человек на пред-ве уже работает, на должность дир-ра его будем переводить, я не помню просто,надо ли эти документы в банк для подписи, Мин экономики и для новых ключей?
Второй: была излишне перечислена зп, и когда я на счет возвращала, перемудила. В назначении написано "повернення надміру перерах.коштів" и Фамилия человека, но платеж осуществился через меня. И вот теперь думаю, как быть: через кассовые ордера теперь нельзя? Получается, сотрудник должен дать мне доверенность на то,что я за него внесу деньги на расчетный счет?
Дякую.
Підкажіть, будьласка,ще: якщо змінюємо керівника, я правильно розумію, що спочатку,отримавши довіреність,я приймаю на роботу директора через ГДІП,а вже потім повідомляю статистику,мін.економіки,податкову та банк?
Спочатку Довіренність, потім ГДПІ повідомляєте і в цей же ж день подаєте Повідомлення про прийняття працівника на роботу в податкову, прийматиметься він наступним днем, потім всі інші установи. Ще в податкову подається 1-ОПП здається, про заміну керівника, він же ж буде документацію підписувати і потім заміна ключів для подачі звітів.
Бухгалтери представництв, що не ведуть комерційної діяльності, ви звіт по пільгах в податкову подаєте?
Дуже цікавить це питання!
По Довіднику №77/2 інших податкових пільг станом на 01.01.2016 є код 11020025 - Сума прибутку, що не підлягає оподаткуванню згідно з міжнародними договорами України.
Quote
accountent
Спочатку Довіренність, потім ГДПІ повідомляєте і в цей же ж день подаєте Повідомлення про прийняття працівника на роботу в податкову, прийматиметься він наступним днем, потім всі інші установи. Ще в податкову подається 1-ОПП здається, про заміну керівника, він же ж буде документацію підписувати і потім заміна ключів для подачі звітів.
Дякую!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 8 з 18    Сторінки: ПершаПопередні345678910111213НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00053399999999998