Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 10 з 18    Сторінки: ПершаПопередні56789101112131415НаступнаОстання
2-ЄСВ правильно, повинная бути.
2-ОПП бути не повинно.
Quote
aa849999
Извините, у меня уже крыша едет... я в форуме не верно написала ни 2-ОПП , а 2-ЄСВ . У нас есть форма 2-ЄСВ, повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску.... это правильно, должно же быть.
Хто саме купив? Директор представництва?
Особливих нюансів придбання ОЗ, нематер і т.д. немає. Все на балансі у представництва. Навіть куплений авто.
Quote
aa849999
Как быть с приобретением ОС, нематер. активами и МНМА у представительства, есть какие то нюансы?
вариант 1: если директор материн. компании в Украинев магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить и амортизацию тоже?
Заранее благодарю за ваши ответы. Спасибо
Вірно. Щороку.Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби.

Quote
aa849999
Я не могу разобраться, пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки какой нужно подавать розрахунок? Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби. наш вариант 2), Верно? Ежеквартально?

1)Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)(Додаток ВП до Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне...)


2)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби


3)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності


Quote
accountent
Вірно. Щороку.Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби.

Quote
aa849999
Я не могу разобраться, пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки какой нужно подавать розрахунок? Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби. наш вариант 2), Верно? Ежеквартально?

1)Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)(Додаток ВП до Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне...)


2)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби


3)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності


А где написано периодичность сдачи этой отчетности? разве не поквартально?
Quote
accountent
Хто саме купив? Директор представництва?
Особливих нюансів придбання ОЗ, нематер і т.д. немає. Все на балансі у представництва. Навіть куплений авто.
Quote
aa849999
Как быть с приобретением ОС, нематер. активами и МНМА у представительства, есть какие то нюансы?
вариант 1: если директор материн. компании в Украинев магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить и амортизацию тоже?
Заранее благодарю за ваши ответы. Спасибо

В том то и дело, что директор МАТЕРИНСКОЙ компании в Украине в магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить или мы ведем учет и амортизацию тоже?
Если обычный чек из магазина можно авансовым отчетом ввести ОС через нашего директора? просто на тот момент рс не был открыт. Не пойму как быть?
Нерезиденти, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, якщо отриманий ними прибуток з джерелом його походження з України неможливо визначити шляхом прямого підрахування - оподатковуваний в Україні прибуток такі нерезиденти визначають як різницю між доходом та витратами, які (витрати) своєю чергою визначаються шляхом застосування коефіцієнта 0,7 до суми отриманого через постійне представництво доходу, для чого складають Розрахунок податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (далі - Розрахунок 2). +
Додаток ВД, який подають до контролюючого органу (разом з Розрахунками) нерезиденти, які відповідно до міжнародного договору України мають право на звільнення від оподаткування окремих видів доходів, отриманих через постійне представництво. У Додатку ВД (Відомості про доходи (прибутки), звільнені від оподаткування на підставі міжнародного договору України), зокрема, вказується інформація про:

діяльність допоміжного або підготовчого характеру

Quote
aa849999
ПРИБУТОК НЕРЕЗИДЕНТІВ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ПОСТІЙНЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

05.08.2016|3661

Пропонуємо вашій увазі матеріал, який, сподіваємось, буде корисним для нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво.
Отже, 29 липня 2016 року набрав чинності наказ МФУ від 13.06.2016 №544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – Наказ 544), відповідно втратив чинність наказ МФУ від 25 червня 2013 року №610, що визначав відповідні порядок і форми раніше.

Наказ 544 відобразив зміни, внесені до Податкового кодексу України Законом України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Нагадаємо нашим читачам: положення, що стосуються нерезидентів та оподаткування отримуваного ними прибутку із джерелом походження в Україні, ви знайдете, зокрема, у наступних статтях Податкового кодексу України:

Ст.14.1.193 ПКУ – дає визначення терміну «постійне представництво», яке використовується у контексті оподаткування прибутку нерезидентів;
Ст. 133.2.2 ПКУ – визначає нерезидентів, що є платниками податку на прибуток в Україні;
Ст. 141.4.7 ПКУ - визначає порядок розрахунку податкових зобов’язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво;
П.38 підрозділу 4 розділу ХХ Перехідні положення ПКУ – визначає специфіку розрахунку авансового внеску у розмірі 2/9 податку на прибуток за підсумками трьох кварталів 2016 року.
Наказом 544 затверджено:

Порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво;
форму Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;
форму Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7.
Крім того, наказ містить форму додатків до нових форм звітності:

Відомості про доходи (прибутки), звільнені від оподаткування на підставі міжнародного договору України (Додаток ВД до рядків 03.1 ВД - 03.4 ВД, 06.1 ВД - 06.4 ВД Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності та до рядків 03.1 ВД - 03.4 ВД, 05.1 ВД - 05.4 ВД Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7);
Додаток ПН до рядка 14 Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності, та до рядка 13 Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7
Додаток ВП до рядків 18-20, 22-24, 26-28 Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності (Додаток ВП до Розрахунку 1)
Додаток ВП до рядків 17-19, 21-23, 25-27 Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (Додаток ВП до Розрахунку 2).
Відмітимо деякі особливості нових Порядку 544 та форм.

Порядок 544 на відміну від того, що діяв раніше, не містить згадки про постійне представництво нерезидента, суми прибутків якого оподатковуються в загальному порядку, а розрахунок податкового зобов’язання здійснюється у податковій декларації з податку на прибуток.

Новий порядок стосується:

нерезидентів, які провадять свою діяльність не лише в Україні, але й за її межами, і при цьому не визначають окремо прибуток від нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, якщо отриманий ними прибуток з джерелом його походження з України неможливо визначити шляхом прямого підрахування - оподатковуваний в Україні прибуток такі нерезиденти визначають як різницю між доходом та витратами, які (витрати) своєю чергою визначаються шляхом застосування коефіцієнта 0,7 до суми отриманого через постійне представництво доходу, для чого складають Розрахунок податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (далі - Розрахунок 2).своєї діяльності, що ведеться через постійне представництво в Україні, - суму прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, такі нерезиденти визначають шляхом заповнення Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на основі окремого балансу фінансово-господарської діяльності (далі - Розрахунок 1);

Крім загальних правил заповнення Розрахунку 1 та Розрахунку 2, Порядок 544 містить вказівки щодо заповнення Додатку ВД, який подають до контролюючого органу (разом з Розрахунками) нерезиденти, які відповідно до міжнародного договору України мають право на звільнення від оподаткування окремих видів доходів, отриманих через постійне представництво. У Додатку ВД, зокрема, вказується інформація про:

діяльність допоміжного або підготовчого характеру;
діяльність, здійснювану через агента з незалежним статусом;
будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об’єкт чи пов’язану з ними наглядову діяльність;
міжнародні перевезення.
Додаток ПН до Розрахунків заповнюється у разі виплати нерезидентам доходів із джерелом їх походження з України. Додаток заповнюється окремо по кожному нерезиденту, якому виплачуються такі доходи.

Додаток ВП Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и), подається платником податку у разі самостійного виправлення помилок минулих звітних періодів у складі звітного/звітного нового Розрахунку 1 чи Розрахунку 2 за звітний період, в якому наводиться інформація про виправлені помилки. За кожний звітний (податковий) період, у якому виявлено помилки, подається окремий додаток. Збільшено кількість рядків для зазначення інформації про виправлені помилки та пов’язані з цим штрафи.

Зверніть увагу на особливості заповнення рядка 16 Розрахунків, у якому відображаються авансові внески з податку на прибуток постійних представництв. У Розрахунках (1 чи 2) за три квартали 2016 року у цьому рядку слід відобразити авансовий внесок у розмірі 2/9 податку на прибуток, який потрібно буде сплатити до 31.12.2016. Якщо ж Розрахунок (1 чи 2) уточнює показники розрахунків за звітні періоди 2013-2014 років, в цьому рядку слід вказати авансовий внесок у розмірі 1/12 нарахованої суми податку на прибуток.





.
Здаємо річний згідно п.57.1 ст.57 ПКУ.
До 2015р. подавали поквартально, потім отримали листа з податкової і тепер здаємо раз на рік.
Quote
aa849999
Quote
accountent
Вірно. Щороку.Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби.

Quote
aa849999
Я не могу разобраться, пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки какой нужно подавать розрахунок? Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби. наш вариант 2), Верно? Ежеквартально?

1)Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)(Додаток ВП до Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне...)


2)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби


3)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності


А где написано периодичность сдачи этой отчетности? разве не поквартально?
Якщо є фіскальні чеки, то краще коли приймете на роботу директора провести авансовими звітами.
Поставите собі на баланс і будете амортизувати.
Quote
aa849999
Quote
accountent
Хто саме купив? Директор представництва?
Особливих нюансів придбання ОЗ, нематер і т.д. немає. Все на балансі у представництва. Навіть куплений авто.
Quote
aa849999
Как быть с приобретением ОС, нематер. активами и МНМА у представительства, есть какие то нюансы?
вариант 1: если директор материн. компании в Украинев магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить и амортизацию тоже?
Заранее благодарю за ваши ответы. Спасибо

В том то и дело, что директор МАТЕРИНСКОЙ компании в Украине в магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить или мы ведем учет и амортизацию тоже?
Если обычный чек из магазина можно авансовым отчетом ввести ОС через нашего директора? просто на тот момент рс не был открыт. Не пойму как быть?
Якщо отримання від материнської компанії, тоді необхідно від них отримати легалізований лист, що вони передають вам ОЗ як фінансування. Потім перекласти цього листа тут, завірити нотаріально. І згідно з цим поставити на баланс через 48 рах. І все рівно представництво амортизує ці ОЗ, а не материнка.
Quote
aa849999
Quote
accountent
Хто саме купив? Директор представництва?
Особливих нюансів придбання ОЗ, нематер і т.д. немає. Все на балансі у представництва. Навіть куплений авто.
Quote
aa849999
Как быть с приобретением ОС, нематер. активами и МНМА у представительства, есть какие то нюансы?
вариант 1: если директор материн. компании в Украинев магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить и амортизацию тоже?
Заранее благодарю за ваши ответы. Спасибо

В том то и дело, что директор МАТЕРИНСКОЙ компании в Украине в магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить или мы ведем учет и амортизацию тоже?
Если обычный чек из магазина можно авансовым отчетом ввести ОС через нашего директора? просто на тот момент рс не был открыт. Не пойму как быть?
Quote
accountent
Здаємо річний згідно п.57.1 ст.57 ПКУ.
До 2015р. подавали поквартально, потім отримали листа з податкової і тепер здаємо раз на рік.
Quote
aa849999
Quote
accountent
Вірно. Щороку.Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби.

Quote
aa849999
Я не могу разобраться, пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки какой нужно подавать розрахунок? Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби. наш вариант 2), Верно? Ежеквартально?

1)Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)(Додаток ВП до Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне...)


2)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби


3)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності


А где написано периодичность сдачи этой отчетности? разве не поквартально?


недавно новую форму утвердили? я правильно поняла?

Об утверждении форм и Порядка расчета налога на прибыль нерезидентов, осуществляющих деятельность на территории Украины через постоянное представительство
Минфин
Порядок, Приказ от 13.06.2016 № 544
действует с 29.07.2016
Так. Але здавати її будемо після нового року.
Скоро должны зайти деньги от материн. компании на счет у Укрэксим банке, может у кого то есть опыт, как происходит процедура прожажи валюты
1. относится просто заявка на продаж валюты? или нужны еще какие-либо подтверждающ. документы зашедших средств нам на счет?
2. Как правильно и лучше всю сумму продавать в тот же день, или 65% обязательно продается, а 35 оставлять? как относится к этому валютный контроль?

также как учитывать это в бух учете: например, зашли деньги 10000$
мы в этот же день несем заявку на продаж валюты всей зашедшей суммы? или её часть
просто, никогда не имела дела с валютными операциями, начиталась, но не могу понять все равно((
У нас рахунок відкритий в Авалі + інтернет-банкінг. Вручну нічого не носимо, все в електронному вигляді.В день коли заходять кошти: 65% одразу ж продають і зараховують грн, на валютний рахунок попадає 35% валюти. У нас вона зберігається доти, доки не з"явиться потреба продавати.
Заявку на продаж валюти + платіжне валютне доручення робимо в клієнт-банку.
Не обов"язково всю валюту продавати одразу.
а если еще не будет клиент-банка... директор еще приказом не принят, по доверенности только... как платежку делать?
Валюта і грн.від продажу 65% валюти заходять на рахунки в один і той же день.
Ви поки можете витрачати грн., а коли працевлаштуєте директора, відкрийте клієнт-банк і робіть все в електронному вигляді.
Quote
aa849999
Скоро должны зайти деньги от материн. компании на счет у Укрэксим банке, может у кого то есть опыт, как происходит процедура прожажи валюты
1. относится просто заявка на продаж валюты? или нужны еще какие-либо подтверждающ. документы зашедших средств нам на счет?
2. Как правильно и лучше всю сумму продавать в тот же день, или 65% обязательно продается, а 35 оставлять? как относится к этому валютный контроль?

также как учитывать это в бух учете: например, зашли деньги 10000$
мы в этот же день несем заявку на продаж валюты всей зашедшей суммы? или её часть
просто, никогда не имела дела с валютными операциями, начиталась, но не могу понять все равно((
Обязательная продажа валюты не требует никакого вашего участия: ни заявок, ни платежек. Все делается автоматом в банке без всяких ваших поручений. С вас только РКО спишут за эту операцию. Все.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
як ви вважаєте, чи буде вважатися підготовчою і допоміжною діяльністю: представництво замовляє послуги перекладу на українську мову - тексти для буклетів про товар та його використання, про виробника і т.д. ?
Рекламна діяльність.
Буде допоміжна і підготовча діяльність, якщо ці тексти не міститимуть інфо про вартість товарів.
І ще обов"язковий момент, попередньо узгодьте з материнською компанією, чи немає у них у видах діяльності: Рекламної діяльності.
дякую!
sad smiley
а сертифікація товарів якщо через представництво сплачується - ну це ж вже точно допоміжна і підготовча
про сертифікацію не знаю. Ми такого не робимо.
А де ви товари берете? Якщо тут проходить сертифікація значить є склад це ці товари збергіаються? Думаю податківці зачепляться при перевірці.
ці товари виробляє наш нерезидент, вони напряму до дистрибьюторів поставляються, ми тут не задіяні, але за послуги сертифікації сплачуємо ми
А не припишуть податківці сертифікацію до агентських послуг?
так вот я по новой все перебираю,и об этом задумалась
но что считать тогда подготовительной и вспомогательной деятельностью, если не такие работы? confused smiley
Підтримання поінформованості компаній про товари, які виробляються іноземною материнською компанією
Quote
Novik25
Доброго дня.

Маємо статус непостійного представництва (госп. діяльності не ведемо).
Зараз потрібно продати старе авто і купити нове.
Цей продаж змінить наш статус на постійне представництво? Адже його податківці можуть розцінити як госпдіяльність?

Добрий день, як Ви вирішили питання з продажем авто? В нас зараз скорочення діяльності, і плануємо продавати основні засоби (авта немає). Суми невеликі, тому мене цікавить, як це оформити і що робити з доходом від продажу?

Форумчанки й форумчани, може ще хтось зтикався з продажем ОЗ некомерційного представництва, поділиться!
Quote
aa849999
Quote
accountent


А где написано периодичность сдачи этой отчетности? разве не поквартально?

дівчата, дивлюся, що період здачі звіту КВАРТАЛЬНИЙ??!!

[blank.dtkt.ua]
Здравствуйте, коллеги! Умоляю, помогите кто чем сможет. Подскажите, у вас есть Положения о представительстве и приказы об учетной политике. Если есть, пришлите, пожалуйста, на мой адрес olger123456@yandex.ru. Буду очень благодарна. Планируем открывать представительство, голова кругом идет. В статистике требуют Положение о представительстве, а я даже не представляю, что туда писать. Прошу помощи!!!!
Все залежить від того, чи плануєте ви вести комерційну діяльність?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 10 з 18    Сторінки: ПершаПопередні56789101112131415НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00058400000000003