Вам правильно підсказують!
1. Якщо ви офіційно придбали 1С, то продавець зобов'язаний був вам безкоштовно надати мінімум 2- годинну консультацію. Правда ви могли використати цей час на встановлення ПЗ.
2. При придбанні вам надається два місяца безкоштовного ІТС по категорії ПРОФ. Це значить необмежа кількість запитів в службу тех.підтримки 1С, як з технологічних так і з методологічних питань.
3. В коропці поставки ПЗ є методологічна література.
Правда це не розпосюджується на ПЗ с прикметою БАЗОВА.
І в різних конфігураціях можуть бути задіяні трохи різні методологічні алгоритми. . .
Вкажіть яке саме ПО у нас стоїть. ( в верхньому горизонтальному меню, приблизно посередині, є піктограма "жовтий кружечок с українсько. літерою і"). Якщо натиснете на неї, отримаєте інформацію про ваше ПО. . .
[
faeton-2000.com.ua]