Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

"Изменения в Налоговом кодексе - 2014" (10.02.2014)

Відправлено користувачем DK-admin 
Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Интернет-конференция:
"Изменения в Налоговом кодексе - 2014"
(10 февраля 2014 года)


Уважаемые участники форума!


Предлагаем вам принять участие в очередной экспертной интернет-конференции и получить ответы на Ваши вопросы.

Вопросы Вы можете задавать до 3 февраля 2014 года включительно и уже 10 февраля получить ответы специалиста.

Партнер проведения этой конференции - одна из ведущих юридических компаний "Jurimex ", которая объединяет 50 высококвалифицированных профессионалов с обширным практическим опытом и блестящими знаниями украинского и международного права. Высокий профессиональный уровень компании Jurimex подтверждается признанием в ежегодных рейтингах лучших юридических фирм Украины.

На ваши вопросы будет отвечать Вита Форсюк - руководитель налоговой практики, старший юрист ЮК "Jurimex "



Как задать вопрос
и другие Правила для участников конференции:


1. Вопросы формируем в той же теме. Для формирования вопроса необходимо кликнуть на кнопке "Ответить" в правом нижнем углу этого сообщения и написать свой вопрос в открывшемся окне для сообщения;

2. Вопросы задаем исключительно по теме конференции. Вопросы заданные не по теме, повторяющиеся вопросы, комментарии к чужим вопросам или ответам специалиста будут удалены модератором.
Обсудить вопросы участников, ответы специалиста и просто поговорить можно в других специальных разделах нашего форума >>>;

3. Вопрос может задать только авторизированный участник форума (АВТОРИЗИРОВАТЬСЯ >>>). Если вы не зарегистрированы на нашем форуме - пройдите регистрацию (бесплатно!). ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ >>>

4. Пост должен содержать только один вопрос (проблему). Если Вас интересует несколько вопросов, формируйте их в отдельных сообщениях.

5. По окончанию конференции все ответы на вопросы (результаты интернет-конференции) будут приведены в этой же теме.

6. Все вопросы связанные с проведением этой и других конференций, технические вопросы к администрации форума задаем в подразделе форума "Про сайт".

7. Внимание! Время принятия вопросов а также количество вопросов специалисту ограничено. Спешите задать вопрос до наступления граничного времени указанного в топовом посте темы-конференции.

8. Ответы на вопросы участников публикуются в день конференции, указанный в топовом посте темы-конференции. Ответы будут приведены в каждом посте-вопросе конференции.




Редаговано разів: 4. Востаннє 10/02/2014 09:38 користувачем DK-admin.
Здравствуйте, в силу вступила новая форма Декларации по налогу на прибыль. Налоговая рекомендует сдавать Декларацию за 2013 год уже по новой форме. Но исходя из Налогового Кодекса, новая декларация должна подаваться за 2014 год. Тем более, что в программах элеткронной передачи отчетности новой формы нет. Скажите, в какой форме правильно подавать, и имеет ли право налоговая не принимать по старой форме Декларацию? Спасибо за ответ.

Отвечает Вита Форсюк:

В доповненні до листа Міністерства доходів і зборів України від 18 січня 2014 року № 1097/7/99-9919-03-0117 «Про податкову звітність з податку на прибуток», яким було запроваджено нову форму податкової декларації з податку на прибуток, було прийнято лист Міністерства доходів і зборів України від 29 січня 2014 року № 2191/7/99-99-19-03-01-17 «Про подання податкової звітності з податку на прибуток за 2013 рік» (надалі – лист Міндоходів від 29 січня 2014 року), в якому зазначено, що до запровадження прийняття декларації з податку на прибуток підприємства в електронному вигляді за новими формами (затвердженими Міндоходів), платники цього податку мають можливість подавати декларацію за 2013 рік з граничним терміном подання – 10 лютого 2014 року (за базовий період календарний квартал) за старими формами (затвердженими Мінфіном). Про дату, з якої буде запроваджено прийняття декларації з податку на прибуток підприємств за новими формами, буде повідомлено додатково.
Даний лист Міндоходів від 29 січня 2014 року було прийнято з двома уточненнями:

- тільки на період, поки не запровадять нову форму в програмному забезпечені щодо складання електронної звітності;
- він стосується тільки платників податків, які звітують щоквартально. (Для них граничний термін подання – 10 лютого 2014 року).

Оскільки граничний термін подання декларації за 2013 рік платниками, звітують один раз на рік, закінчується 3 березня, їм краще не поспішати. Швидше за все, податківці незабаром розберуться з програмним забезпеченням і порекомендують застосовувати міндоходовські форми.

Водночас Міндоходів звертає уваги, що з метою дотримання вимог підпункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, розрахунок щомісячного авансового внеску з податку на прибуток, який має сплачуватися починаючи з березня 2014 року по лютий 2015 року включно, буде здійснюватися за старими формами декларацій в автоматичному режимі (після доопрацювання програмного забезпечення) та заноситись до картки особового рахунку платника таким чином:

- у декларації з податку на прибуток підприємства (наказ Мінфіну від 28.09.2011 N 1213) (рядок 11 + рядок 12 - рядок 13.1 - рядок 13.2 - 13.6 Додатка ЗП до рядка 13) / 12;
- у декларації з податку на прибуток банку (наказ Мінфіну від 21.12.2011 N 1683) (рядок 11 + рядок 12 - рядок 14.1 - рядок 14.2 Додатка ЗП до рядка 14) / 12;
- у декларації з податку на доходи (прибуток) страховика (наказ Мінфіну від 22.06.2012 N 759) (рядок 13 - рядок 14.1) / 12.

Отже, платники податку на прибуток мають можливість подавати декларацію за 2013 рік з граничним терміном подання – 10 лютого 2014 року (за базовий період календарний квартал) за старими формами і таким чином, податкова зобов’язана приймати податкову декларацію (за календарний квартал) за старою формою.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:25 користувачем DK-admin.
Как в контексте НКУ следует отражать дивиденды, полученные от плательщика единого налога. При выплате дивидендов из начисленной суммы удержан и перечислен (эмитентом) налог в р-ре 19%, если в НКУ написано следующее:
136.1. Для визначення об’єкта оподаткування не враховуються доходи:
136.1.12. дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, у випадках, передбачених пунктом 153.3 статті 153 цього Кодексу;


Отвечает Вита Форсюк:

Згідно з пп. 292.12 статті 292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (надалі – ПК України) дивіденди, що виплачуються юридичними особами власникам корпоративних прав (засновникам платників єдиного податку), оподатковуються згідно з розділами III і IV цього Кодексу.

Відповідно підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 ПК України для визначення об'єкта оподаткування не враховуються доходи дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, у випадках, передбачених пунктом 153.3 статті 153 цього Кодексу.

Водночас згідно підпункту 153.3.6 пункту 153.3 статті 153 ПК України юридичні особи - резиденти, які отримують дивіденди, не включають їх суму до складу доходу (крім постійних представництв нерезидентів).

Таким чином, дивіденди отримані юридичною особою – резидентом від інших резидентів – в тому числі неплатників податку, або платників на інших умовах, не включаються до складу доходу одержувача дивідентів.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:28 користувачем DK-admin.


Які правила оподаткування податком на прибуток нерезидента, який представляє громадську організацію та за яким звітом необхідно подавати розрахунок прибутку у 2014 році?

Отвечает Вита Форсюк:

Відповідно до вимог Закону України від 22.03.2012 р. № 4572-VI «Про громадські об'єднання» неурядові організації інших держав, міжнародні неурядові організації можуть діяти на території України лише через акредитовані підрозділи, відомості про яких вносяться до Реєстру громадських об'єднань.

Пункт 3.4 та п. 3.4.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Мінфіну України від 09.12.2011 р. № 1588, зареєстрований в Мін’юсті України 29.12.2011 р. за № 1562/20300, зобов’язує відокремлений підрозділ іноземної компанії, організації, що підпадає під визначення постійного представництва, стати на облік як платник податків після належної акредитації (реєстрації, легалізації) такого підрозділу на території України згідно із законом..

До документів про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації на території України належать свідоцтво про реєстрацію структурного осередку громадської (неурядової) організації зарубіжної держави в Україні, видане Державною реєстраційною службою України, - для філій, відділень, представництв та інших структурних осередків громадських (неурядових) організацій зарубіжних держав в Україні.

Таким чином, акредитовані підрозділи мають бути зареєстровані як платники податку на прибуток. Водночас в цілях оподаткування такий акредитований підрозділ не може набути статусу неприбуткової організації в розумінні статті 157 ПК України, яка визначає порядок оподаткування неприбуткових установ та організацій, а податкове законодавство не визначає їх окремого статусу чи пільг.

Як наслідок, діяльність акредитованого підрозділу буде оподатковуватись за загальними правилами оподаткування постійних представництв нерезидентів, визначені в тому числі статтею 160 ПК України.

Відповідно до пункту 160.8 статті 160 розділу ПК України суми прибутків нерезидентів, які провадять свою діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються в загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку на прибуток, який провадить свою діяльність незалежно від такого нерезидента. У разі якщо нерезидент провадить свою діяльність не лише в Україні, а й за її межами і при цьому не визначає прибуток від своєї діяльності, що ведеться ним через постійне представництво в Україні, сума прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, визначається на підставі складення нерезидентом відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з органом державної податкової служби за місцезнаходженням постійного представництва. У разі неможливості визначити шляхом прямого підрахування прибуток, отриманий нерезидентами з джерелом його походження з України, оподатковуваний прибуток визначається органом державної податкової служби як різниця між доходом та витратами, визначеними шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7.

Згідно з п. 1 розділу ІІІ Наказу Міністерства фінансів України від 25.06.2013р. № 610 "Про затвердження форм та Порядку розрахунку податкових зобов'язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво" Нерезидент, який провадить свою діяльність не лише в Україні, а й за її межами і при цьому не визначає прибуток від своєї діяльності, що ведеться ним через постійне представництво в Україні, визначає суму прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з органом державної податкової служби за місцезнаходженням постійного представництва, шляхом складання Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 25 червня 2013 року № 610.

Окрім того, варто відзначити, що міжнародні угоди, які були ратифіковані Україною, можуть встановлювати спеціальні правила оподаткування для окремих суб’єктів, в тому числі представництв іноземних неурядових організацій.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:30 користувачем DK-admin.
В каких случаях (операция была в 2013г.) вексельная операция облагается 5-ю процентами?

Отвечает Вита Форсюк:

З Вашого запитання не зовсім зрозуміло, оподаткування яким податком Ви маєте на увазі, та яка саме вексельна операція відбулась (купівля-продаж векселя, видача, зарахування чи його погашення)

В цілому залежно від характеру операції та кола її учасників потенційно може постати питання про сплату трьох податків: податку на прибуток, податку з доходів фізичних осіб та акцизного податку.

Відповідно до підпункту 213.1.7 пункту 213.1 статті 213 ПК України об'єктами оподаткування акцизним податком є операції з продажу, обміну або інших способів відчуження цінних паперів, де відбувається перехід права власності на цінні папери, та операції з деривативами, крім операцій, що здійснюються на міжбанківському ринку деривативів.

При цьому до операцій, які не підлягають оподаткуванню акцизним податком, належать, зокрема, операції за участю векселедавця, заставодавця та іншої особи, що видала або урахувала ордерний або борговий цінний папір з видачі, урахування та погашення цінних паперів.

Відповідно до Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" під індосаментом розуміється передавальний напис на ордерному цінному папері, що посвідчує перехід прав на цінний папір та прав за цінним папером до іншої особи в установленому порядку.

Таким чином, видача векселя, урахування векселя, його погашення не є об'єктом оподаткування особливим податком згідно пп. 213.2.4 ПК України, однак операція вчинення індосаменту (передача векселя) є об'єктом оподаткування особливим податком згідно підпункту 213.1.7 пункту 213.1 статті 213 ПК України, оскільки така операція передбачає перехід прав власності на цінний папір до іншої особи.

Такі операції оподатковуються за ставкою 1,5 відсотка від суми операції з продажу цінних паперів поза фондовою біржею, що не перебувають у біржовому реєстрі відповідно до пп. 215-1.1.4 п. 215-1.1 статті 215-1 ПК України.

За ставкою 5 відсотків оподатковуються дохід від операцій з окремими цінними паперами передбачена в межах податку на доходи фізичних осіб. Так, в пункті 167.2 статті 167 ПК України зазначено, що ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом; дохід, який виплачується компанією, що управляє активами інституту спільного інвестування, на розміщені активи відповідно до закону, включаючи дохід, що виплачується (нараховується) емітентом внаслідок викупу (погашення) цінних паперів інституту спільного інвестування, відповідно до закону, який визначається як різниця між сумою, отриманою від викупу, та сумою коштів або вартістю майна, сплаченою платником податку продавцю (у тому числі емітенту) у зв'язку з придбанням таких цінних паперів, як компенсація їх вартості; дохід за іпотечними цінними паперами (іпотечними облігаціями та сертифікатами) відповідно до закону; дохід у вигляді відсотків (дисконту), отриманий власником облігації від їх емітента відповідно до закону; дохід за сертифікатом фонду операцій з нерухомістю та дохід, отриманий платником податку внаслідок викупу (погашення) управителем сертифікатів фонду операцій з нерухомістю в порядку, визначеному в проспекті емісії сертифікатів; дохід у вигляді інвестиційного прибутку від операцій з облігаціями внутрішніх державних позик, у тому числі від зміни курсу іноземної валюти; доходи в інших випадках, прямо визначених відповідними нормами цього розділу.

Як наслідок, дохід фізичної особи від операцій з векселями оподатковується за загальними ставками у порядку оподаткування інвестиційних активів, що встановлено в п. 170.2. ст. 170 ПК України.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:33 користувачем DK-admin.
Добрий день. Ми платники податку на прибуток за 2012 рік отримали менше 10 млн.грн. Авансові внески на протязі 2013 року не сплачували. Питання :Який термін здачі річної декларації за 2013р. Одні пишуть що 40 днів після закінчення звітного періоду ,а другі пишуть що 60 днів після звітного періоду ? ДЯКУЮ.

Відповідає Віта Форсюк:

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 10 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до контролюючих органів за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.

Ця ж норма, передбачає, що податкова декларація та розрахунок щомісячних авансових внесків за базовий звітний (податковий) рік подаються протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:35 користувачем DK-admin.
Добрый день, подскажите пожалуйста должны ли частные предприниматели, у которых в свидетельстве прописано "місце впровадження діяльності" - домашний адрес, платить налог на недвижимость. Был звонок с налоговой и сказано если квартира в личной собственности надо платить налог, если не в собственности приносить техпаспорт и т.д документы на квартиру


Отвечает Вита Форсюк:

Підпунктом 265.1 статті 265 ПК України визначено платників податків на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до яких належать фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової нерухомості.

Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка (підпункт 265.2.1 пункт 265.2 статті 265 ПК України).

Підпункт 265.1.2 пункту 265.1 статті 265 ПК України визначає платників податку в разі перебування об'єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; в) якщо об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Таким чином, фізична особа зобов’язана сплачувати податок на нерухомість лише у випадку, якщо житлова нерухомість перебуває у її власності.

База оподаткування об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.

Якщо ви вважаєте, що у Вас є розбіжності між даними податкового органу та з даними документів, що посвідчують право власності, то відповідно до підпункту 265.7.3 пункту 265.7 статті 265 ПК України платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру житлової площі об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

Якщо об’єкт нерухомості є орендованим і Ви не є власником даного об’єкта, то не являєтесь платником податку на нерухомість, а вимоги податкового органу про надання документів на квартиру є незаконними.



Редаговано разів: 1. Востаннє 10/02/2014 09:37 користувачем DK-admin.
Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Нажаль ви не зможете відповісти на цю тему. Вона була закрита.


Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000457