Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Интернет-конференция: "Налоговые новации - 2014 "

Відправлено користувачем DK-admin 
Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Интернет-конференция:
"Налоговые новации - 2014 "
(12 июня 2014 года)



Уважаемые участники форума!


ДК-портал совместно с ЮК "Jurimex " предлагает принять участие в очередной интернет-конференции и обсудить изменения, внесенные «антикризисным» законом и другими норматывними документами, в Налоговый кодекс и Госбюджет-2014. В частности:

- изменение налоговых ставок в 2014 году;
- особенности пересчете пассивных доходов при уплате НДФЛ;
- налогообложение НДС операций по поставке лекарственных средств;
- проблемы налогообложения в АР Крым;
- изменения в налоговом регулировании трансфертных цен;
- намерения введение налогового компромисса в Украине.

Вопросы Вы можете задавать до 6 июня 2014 года и уже 12 июня получить ответы специалистов.

На ваши вопросы будут отвечать:
- Вита Форсюк - руководитель налоговой практики ЮК "Jurimex ", юрист, адвокат;
- Наталья Бойко - старший юрист ЮК "Jurimex "



Как задать вопрос
и другие Правила для участников конференции:


1. Вопросы формируем в той же теме. Для формирования вопроса необходимо кликнуть на кнопке "Ответить" в правом нижнем углу этого сообщения и написать свой вопрос в открывшемся окне для сообщения;

2. Вопросы задаем исключительно по теме конференции. Вопросы заданные не по теме, повторяющиеся вопросы, комментарии к чужим вопросам или ответам специалиста будут удалены модератором.
Обсудить вопросы участников, ответы специалиста и просто поговорить можно в других специальных разделах нашего форума >>>;

3. Вопрос может задать только авторизированный участник форума (АВТОРИЗИРОВАТЬСЯ >>>). Если вы не зарегистрированы на нашем форуме - пройдите регистрацию (бесплатно!). ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ >>>

4. Пост должен содержать только один вопрос (проблему). Если Вас интересует несколько вопросов, формируйте их в отдельных сообщениях.

5. По окончанию конференции все ответы на вопросы (результаты интернет-конференции) будут приведены в этой же теме.

6. Все вопросы связанные с проведением этой и других конференций, технические вопросы к администрации форума задаем в подразделе форума "Про сайт".

7. Внимание! Время принятия вопросов а также количество вопросов специалисту ограничено. Спешите задать вопрос до наступления граничного времени указанного в топовом посте темы-конференции.

8. Ответы на вопросы участников публикуются в день конференции, указанный в топовом посте темы-конференции. Ответы будут приведены в каждом посте-вопросе конференции.




Редаговано разів: 3. Востаннє 10/06/2014 05:13 користувачем DK-admin.
Добрый день!
Я главный бухгалтер гос.предприятия.Учредители-Кабинет Министров.Один из наших поставщиков также
государственное предприятие,учредитель-Фонд держ.майна.Нужно ли мне подать отчет о контролируемых операциях?

Ответ специалиста:
Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (надалі – ПК України) не встановлює жодних застережень та виключень щодо державних підприємств при подачі звіту про контрольовані операції. Проте, у Вашому випадку дані операції не будуть підпадати під контрольовані операції, так як вони не є такими в розумінні підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 ПК України, який визначає контрольовані операції. А саме Кабінет Міністрів України та Фонд державного майна не є пов’язаними особами в розумінні підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 ПК України, так як відповідно до цього підпункту пов'язаними особами для цілей трансфертного ціноутворення визнаються:
а) юридичні особи - у разі якщо одна з таких осіб безпосередньо та/або опосередковано (через пов'язаних осіб) володіє корпоративними правами юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
б) фізична та юридична особа - у разі якщо фізична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов'язаних осіб) володіє корпоративними правами іншої юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
в) юридичні особи - у разі якщо одна і та сама особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами таких юридичних осіб і розмір частки корпоративних прав у кожній юридичній особі становить 20 і більше відсотків;
г) юридична особа і особа, що має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
ґ) юридичні особи, одноособові виконавчі органи яких призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
д) юридичні особи, в яких 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу або наглядової ради призначено (обрано) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
е) юридичні особи, в яких 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу та/або наглядової ради становлять одні й ті самі фізичні особи;
є) юридична особа та фізична особа - у разі здійснення фізичною особою повноважень одноособового виконавчого органу такої юридичної особи;
ж) юридичні особи, в яких повноваження одноособового виконавчого органу здійснює одна й та сама особа;
з) фізичні особи: чоловік (дружина), батьки (у тому числі усиновлювачі), діти (повнолітні, малолітні/неповнолітні, у тому числі усиновлені), повнорідні та неповнорідні брати і сестри, опікун, піклувальник, дитина, над якою встановлено опіку чи піклування.

Тобто для визнання держаних підприємств пов’язаними, їх виконавчі органми мають призначатись один і тим же органом влади.
Відповідно до положень ст. 73 Господарського кодексу України державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку і входить до сфери його управління.
Орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених Господарським кодексом України та іншими законодавчими актами.
Органом управління державного унітарного підприємства є керівник підприємства, який призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про Фонд державного майна України» від 09 грудня 2011 року № 4107-VI Фонд державного майна України є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що реалізує державну політику у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об'єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об'єктів державної власності, що належать до сфери його управління, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.
Діяльність Фонду державного майна України спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Фонд державного майна України відповідальний перед Президентом України.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про Фонд державного майна України» Фонд державного майна України очолює Голова, який за згодою Верховної Ради України призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України.

Згідно статті 1 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» від 27 лютого 2014 року № 794-VII Кабінет Міністрів України (Уряд України) є вищим органом у системі органів виконавчої влади.
Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Республіки Крим та місцеві державні адміністрації, спрямовує, координує та контролює діяльність цих органів.
Враховуючи вищенаведене, Фонд державного майна та Кабінет Міністрів України не є пов’язаними особами, так як їхня діяльність керується різними Законами України, наділені різними повноваженнями та є два окремих суб’єкта, Фонд державного майна є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади.
Таким чином, цих два суб’єкта не підпадають під визначення пов’язані особами, так як в них відсутні ознаки пов’язаних осіб, які наводяться в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 ПК України.



Редаговано разів: 1. Востаннє 12/06/2014 13:50 користувачем DK-admin.
Предприятие приобрело медицинское оборудование(импорт) в 2013г., будучи не плательщиком НДС. В ноябре 2013г. продало его бюджетной организации, уже плательщиком НДС. Оплата прошла в мае 2014г. Теперь я должна выписать налоговую накладную с НДС -7%? Надо ли регистрировать эту налоговую накладную в едином реестре?
Спасибо!

Ответ специалиста:

З 01 квітня 2014 року згідно із Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року № 1166-VII з пункту 197.1 статті 197 ПК України виключено підпункт 197.1.27 пункту 197.1 статті 197 ПК України, в результаті чого скасовується режим звільнення від оподаткування операцій з постачання лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також виробів медичного призначення за переліком затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 118.
Одночасно цим законом з 01 квітня 2014 року запроваджується оподаткування таких товарів за ставкою 7 % (підпункт «в» пункту 193.1 статті 193 ПК України).

Згідно пункту 187.1 статті 187 ПК України 187.1. датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Таким чином, датою виникнення податкового зобов’язання є подія, яка настала раніше, тобто, якщо товар було відвантажено до 01 квітня 2014 року, то відповідна операція підпадає під операції, які звільненні від оподаткування ПДВ, якщо ж першою подією настало зарахування коштів, яке відбулося в травні 2014 року (також якщо товар було відвантажено після 01 квітня 2014 року), то така операція підпадає під об’єкт оподаткування ПДВ за ставкою 7% і податкова накладна виписується за відповідною ставкою. Окрім того, потрібно врахувати, що таке медичне обладнання повинно бути в Переліку медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну території України яких підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків, затверджене Поставною КМУ від 23 квітня 2014 року № 118.

Щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, то відповідно до абзацу 2 пункту 210.10 статті 210 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, відповідно до пункту 11 підрозділу 2 Розділу ХХ «Перехідних положень» ПК України реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить понад 10 тисяч гривень.

Таким чином, якщо сума податку на додану вартість в податковій накладній становить понад 10 тисяч гривень, то вона підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.



Редаговано разів: 1. Востаннє 12/06/2014 13:52 користувачем DK-admin.


Яких податкових зобов'язань буде стосуватись компроміс (проект Закону про податковий компроміс)?

Ответ специалиста:
Відповідно до Проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу» податковий компроміс буде стосуватись податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, якщо таке зобов’язання виникло до 01 січня 2014 року і було задекларовано платником податку протягом 60 днів з моменту вступу закону в силу, за умови сплати 15 % від суми зобов’язань.



Редаговано разів: 1. Востаннє 12/06/2014 13:54 користувачем DK-admin.
Здравствуйте!
По какому курсу при изменении курса НБУ в течение текущего рабочего дня определять сумму дебиторской задолженности нерезидента в случае перечисления ему аванса? По курсу НБУ, действующему на конкретный час перечисления оплаты, или по курсу НБУ на конец или начало дня оплаты?

Ответ специалиста:
Відповідно до постанови Правління НБУ від 31 березня 2014 року № 180 «Про внесення змін до Положення про встановлення офіційного курсу гривні до іноземних валют та курсу банківських металів» з 04 квітня 2014 року офіційний курс гривні до іноземних валют і курсу банківських металів визначатимуться НБУ на поточний робочий день і діятиме з моменту їх встановлення. Тобто фактично зміна курсу НБУ відбувається посеред дня (з 14:00).

Міністерство фінансів України стосовно вищезазначеного надало відповідь у своєму листі від 14 травня 2014 року № 31-08410-07-27-11387 «Щодо обліку валютних операцій та курсових різниць у зв’язку зі зміною курсу НБУ посеред дня», в якому зазначило, що на сьогодні Міністерством фінансів України підготовлено проект наказу "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку", яким вносяться зміни до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, у тому числі до Положення (стандарту) бухгалтерському обліку 21 "Вплив змін валютних курсів", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 10 серпня 2000 року N 193, щодо уточнення порядку застосування офіційного курсу валют при визначенні курсових різниць.
Із зазначеним проектом можна ознайомитися на офіційній сторінці Міністерства фінансів України в мережі Інтернет за адресою: www.minfin.gov.ua в рубриці "Обговорення проектів документів".

Зазначені зміни будуть прийняті найближчим часом після проведення процедур, визначених законодавством.
Відповідно до даного проекту, то в ньому зазначено, що у пункті 5 слова «на дату здійснення операції (дата визнання активів, зобов’язань, власного капіталу, доходів і витрат)» замінити словами «на кінець робочого дня, що передував даті здійснення операції (даті визнання активів, зобов’язань, власного капіталу, доходів і витрат)».

Таким чином, Міністерство фінансів України визнало, що законодавчо це питання не врегульоване, проте в проекті наказу Міністерства фінансів України зазначено, що курс НБУ визначається на кінець робочого дня, що передував даті здійснення операції, очевидно на даний момент курс НБУ потрібно визначати таким чином.



Редаговано разів: 1. Востаннє 12/06/2014 13:57 користувачем DK-admin.
Объект хозяйствования находится в Крыму.
Как оформлять авансовые отчеты и начислять суточные?

Ответ специалиста:
Відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України» територія Крим є тимчасово окупованою, що тягне за собою:

- Встановлення особливого правового режиму;
- Встановлення особливостей діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємства, установ, організацій;
- Встановлення особливостей (заборони) економічної діяльності;
- А також застосування інших заходів, спрямованих на захист прав і законних інтересів населення Криму.

Згідно пункту 2 Постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим від 17 квітня 2014 року «Про незалежність Криму» від дня набрання чинності цією Постановою на території Республіки Крим не застосовується законодавство України, не виконуються рішення Верховної Ради України та інших державних органів України, прийняті після 21 лютого 2014 року.

Законодавство України, крім зазначеного в абзаці першому цього пункту, застосовується на території Республіки Крим до прийняття відповідних нормативних актів Республіки Крим.

Згідно зі статтею 15 ФКЗ РФ № 6 – ФКЗ «Про прийняття Криму до складу Росії», законодавство Російської Федерації про податки і збори застосовується на територіях Республіки Крим та міста федерального значення Севастополя з 01 січня 2015 року.

До 01 січня 2015 року на територіях Республіки Крим та міста федерального значення Севастополя відносини щодо встановлення, запровадження і стягування податків і зборів, у тому числі щодо встановлення податкових пільг, а також відносини, що виникають у процесі здійснення податкового контролю, оскарження актів податкових органів, дій (бездіяльності) їхніх посадових осіб та притягнення до відповідальності за вчинення податкового правопорушення, регулюються нормативними актами, відповідно, Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Республіки Крим та міста з особливим статусом Севастополя, Республіки Крим і міста федерального значення Севастополя.

З аналізу вищенаведених законодавчих актів випливає, що податкове законодавство Російської Федерації застосовується з 01 січня 2015 року, до цього часу діють норми законодавства України.

Таким чином, авансові звіти оформлюються відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 24 грудня 2014 року № 845 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядок його складання».
Відповідно до абзацу 4 підпункту 140.1.7 пункту 140.1 статті 140 ПК України до складу витрат на відрядження відносяться також витрати, не підтверджені документально, на харчування та фінансування інших власних потреб фізичної особи (добові витрати), понесені у зв'язку з таким відрядженням у межах території України, але не більш як 0,2 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження, а для відряджень за кордон - не вище 0,75 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження.

Таким чином, нарахування добових та оформлення авансових звітів здійснюється відповідно до законодавства України.



Редаговано разів: 1. Востаннє 12/06/2014 14:00 користувачем DK-admin.
Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Нажаль ви не зможете відповісти на цю тему. Вона була закрита.


Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000336