Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Затраты ФОП на общей

Відправлено користувачем Геля 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
ФОП- общая система
Доход от сдачи в аренду получаем раз в год за несколько месяцев, чтобы минимизировать ЕСВ. ЕСВ платим с максим. суммы на которую насчитывается ЕСВ за месяц.
Могу ли я в гр. 10 (Понесені інші витрати) записать всю сумму например, услуг банка (за весь год), если доход получен 1 раз в год?
Т.е. где можно отражать текущие админ. затраты, которые нельзя конкретно отнести к доходу, если в месяце не было дохода?

С ув. Галина
Нет, если дохода не было за месяц, то затраты этого месяца не учитываюися. Это позиция налоговой где только уже не озвучивалась и в ЕБЗ, и в разных консультациях.
Т.е. услуги банка, или например канцтоваров я могу показать только за тот месяц в котором получила доход? А нельзя их собрать всей суммой за год, но показать в месяце когда получила доход?


Quote
Геля
Т.е. услуги банка, или например канцтоваров я могу показать только за тот месяц в котором получила доход? А нельзя их собрать всей суммой за год, но показать в месяце когда получила доход?
Вообще-то вот такое, как Вы пишете, называется у бухгалтеров "накрыть прибыль" ...
177.4. До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом III цього Кодексу.
Я перечитала множество консультаций, но мнения расходятся. Хотелось бы узнать как на практике делают? Как заполнить книгу?
Например
апрель 2013 - одни услуги банка - 50 грн.
май 2013г. - доход от аренды за 2011 год. 2000 грн., услуги банка - 50грн.
июнь 2013 - одни услуги банка 50 грн.
В книге я пишу:
апрель - гр. 10 (інші витрати) - 50 грн., гр.12 (чистий дохід) - 50 грн.
май гр. 3 (доход) 2000 грн., гр. 10 (інші витрати) - 50 грн., гр. 12 (чистий дохід) 1950 грн.
июнь гр.10 (інші витрати) 50 грн., гр. 12 (чистий дохід) - 50 грн.
А по году Итого: Дохід 2000 грн. Витрати 150 грн. (50+50+50) грн. чистий дохід 1850 гр. ???
Да.
Я еще в книге подбиваю итоги поквартально :
1-й кв-л
2-й кв-л
полугодие
3-й кв-л
9-ть месяцев
4-й кв-л
год
Очень вам благодарна, вы развеяли мои сомнения.smiling smiley
Т.е. затраты периода, которые конкретно нельзя отнести к определенному доходу, я пишу по дате оплаты. А если затраты относятся к доходу, записываю той датой, которой получила доход.
ответ из Единой базы знаний на сайте Министерства
Категорія:
104. Податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності
Підкатегорія:
104.06 порядок обчислення
Запитання:

Як розраховується середньомісячний річний оподатковуваний доход ФОП, якщо протягом року в деяких місяцях отримано збитки, а в інших - доходи?

Відповідь:
Повна:
Відповідно до норм ст. 42 Господарського Кодексу України від 16.01.03 N 436-ІУ (далі - ГКУ) підприємництво – це безпосередня самостійна, систематична на власний ризик господарська діяльність що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування регулюється статтею 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ із змінами та доповненнями (далі – Кодекс).
Відповідно до п.164.1.3 ст.164 Кодексу загальний річний оподатковуваний дохід дорівнює сумі загальних місячних оподатковуваних доходів, іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного податкового року, доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності згідно із статтею 177 цього Кодексу, та доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність згідно із статтею 178 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 177.2 статті 177 Кодексу об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.
До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом ІІІ Кодексу (п.177.4 ст. 177 Кодексу).
Підпунктом 138.1 статті 138 Кодексу встановлено, що до витрат операційної діяльності включаються витрати, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6-138.9, підпунктами 138.10.2 – 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 Кодексу.
Доходи фізичних осіб - підприємців, отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності оподатковуються за ставками, визначеними в пункті 167.1 статті 167 Кодексу.
Відповідно до підпункту 162.4 статті 162 Кодексу, якщо фізична особа – платник податку вперше отримує оподатковувані доходи всередині податкового періоду, то перший податковий період розпочинається з дня отримання таких доходів.
Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачуються до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).
У разі зменшення суми отриманого доходу за попередній календарний квартал поточного року більше ніж на 20 відсотків у порівнянні з розрахунковою очікуваною сумою доходу на такий квартал платник податку має право зменшити суму авансового платежу, що підлягає сплаті у наступний строк, встановлений цим підпунктом, пропорційно зменшенню суми зазначеного доходу. Для такого зменшення суми авансового платежу фізичною особою - підприємцем до настання строку сплати такого авансового платежу до органу державної податкової служби подається заява у довільній формі, що містить розрахунок зменшення суми авансового платежу та коротке пояснення обставин, що призвели до зменшення суми отриманого доходу.
Відповідно до п.177.5 ст.177 Кодексу фізичні особи – підприємці подають до органу державної податкової служби податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені Кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.
Отже, розмір середньомісячного річного оподатковуваного доходу розраховується як отриманий загальний річний оподатковуваний дохід зменшений на суму документально підтверджених річних витрат поділена на кількість календарних місяців, протягом яких здійснювалась діяльність.
Згідно із пп.177.5.3 п. 177.5 ст.177 Кодексу остаточний перерахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб та збору за провадження видів підприємницької діяльності на підставі документального підтвердження факту їх сплати.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000363