Ситуація наступна - щойно був оформлений ФОП, вид діяльності "туристичне агенство". Певні контрагенти для співпраці вимагають надати копію трудової з записом про те що ви дійсно працюєте у туристичному агенстві.
Проглянув інформацію про це у інтернеті і наразі бачу, що ФОП у свою трудову книжку не може робити запис про те, що він є власне ФОП-ом.
Наприклад знайшов ось
такий текст"Але є нюанс: згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту населення України N 58 від 29.07.93 р. (далі – Інструкція N 58),
ФОП не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також ФОПи - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори. Підтвердження даних слів можна знайти також в листі Міністерства праці та соціальної політики України N 06-К54813/26 від 30.11.2005 р.
А що ж робити, якщо через деякий час цей ФОП захоче припинити свою підприємницьку діяльність і влаштуватись на роботу? Як же йому підтвердити свою професійну діяльність, адже за час підприємнцтва він здобув також певні професійні навички? Єдиний варіант - при влаштуванні на нове місце роботи переконати роботодавця у своїх знаннях справи, – це пред'явити копію посвідчення платника податку, в якому зазначається вид підприємницької діяльності."
Питання - чи актуальна ця інформація і на сьогоднішній день, чи можливо зараз є якісь зміни у цьому напрямку?
І як, як правило, вирішувати таку ситуацію?
Буду вдячний за будь-які підказки