Доброго дня, прошу допомоги по заповненнют книги доходів та витрат для ФОП на загальній системі оподаткування та платника ПДВ, а саме питання відноситься до графи 6 , 9 та 10. Якою датою потрібно заповняти дані витрати, чи відносити до отримання поточного доходу чи можливо в день їх виникнення??? Підприємець надає транспортні перевезення. Наприклвад: було куплено запчастини(з заміною) до авто та ДП, проте не оплачено, також було виплачено З/П+ВНЕСКИ. водій поїхав у відрядження за даний рейс перерахували кошти. ЯК ПРАВЕЛЬНО ЦЕ ВСЕ У КНИЗІ ОПИСАТИ???
Дуже буду вдячна за допомогу, а то взяла підприємця за рік в якого жодного запису немає, роблю перші спроби упорядкування((((