Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ФОП на загальній системі

Відправлено користувачем BuhLesya 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 5 з 5    Сторінки: Попередні12345
Теоретично оспорювати в суді можна, але, підозрюю, що марно.
Закупили алкоголь. Оформили б/нальные документы. Пока продаж нет. А уже подошел срок оплаты накладных. Могу ли я оплатить их со своих денег? Как это оформить в книге учета доходов и расходов? Заранее спасибо.
Можете оплачувати. В книзі не треба відображати. Відображається собівартість проданого оплаченого товару.


Звичайно можете, все-одно в витрати матимете право ставити
тільки коли почне продаватись, та й тільки вартість проданого...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А в затраты я должна ставить всю накладную? И рядом сумму продажи? Накладная за июль месяц. Если продажи будут в середине августа,тогда как записывать?Вообще мне очень сложно с общей системой. Может есть "шпаргалка"?
Не всю, а тільки вартість проданого... і те шо накладна за липень
не важливо в цьому випадку, бо продаватись товар може і рік...eye rolling smiley
Шпаргалки нажаль не маю...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Svetlana09
А в затраты я должна ставить всю накладную? И рядом сумму продажи? Накладная за июль месяц. Если продажи будут в середине августа,тогда как записывать?Вообще мне очень сложно с общей системой. Может есть "шпаргалка"?
Шпаргалок нема. Я місяцями по крупинці збирала крихти інформації про ФОП на загальній і інтегрувала собі в голові. Шукайте схожі тами в цьму форумі, я доволі таки детально комусь тут розтлумачувала.
Ось вам вибірка - дивіцця...

[club.dtkt.com.ua]



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Підскажіть, будь ласка! ФОП на ЗС нещодавно зареєстрований і доходу ще не отримував, але має найманих працівників. Чи може ФОП відносити до витрат зарплату працівників та нараховане ЄСВ, а також витрати на розрах. обслуговування банківського рахунку без доходу? Дякую!
Quote
Leni80
Підскажіть, будь ласка! ФОП на ЗС нещодавно зареєстрований і доходу ще не отримував, але має найманих працівників. Чи може ФОП відносити до витрат зарплату працівників та нараховане ЄСВ, а також витрати на розрах. обслуговування банківського рахунку без доходу? Дякую!
А з чого ж виплачується ЗП, якщо доходу немає? яке обслуговування р/р, якщо доходу немає? А взагалі-ЗП і нарахування на неї - відносити на валові витрати
Quote
Kisulya
Quote
Leni80
Підскажіть, будь ласка! ФОП на ЗС нещодавно зареєстрований і доходу ще не отримував, але має найманих працівників. Чи може ФОП відносити до витрат зарплату працівників та нараховане ЄСВ, а також витрати на розрах. обслуговування банківського рахунку без доходу? Дякую!
А з чого ж виплачується ЗП, якщо доходу немає? яке обслуговування р/р, якщо доходу немає? А взагалі-ЗП і нарахування на неї - відносити на валові витрати

ЗП виплачується із власних коштів, внесених на рахунок. То такі витрати не можна відображати?
Можна. А для чого? Доходу ж немає...
Quote
Kisulya
Можна. А для чого? Доходу ж немає...

Ну людина ж на загальній системі - їй потрібні витрати...

Просто врахуєте їх в кінці року - дохід же ж надіюсь буде...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Quote
Kisulya
Можна. А для чого? Доходу ж немає...

Ну людина ж на загальній системі - їй потрібні витрати...

Просто врахуєте їх в кінці року - дохід же ж надіюсь буде...winking smiley

Дохід буде, теж надіюсь. А в книгу ці витрати записувати, коли відбулися? Чи чекати доходу?
Можете записати в книгу, коли виплатили...
Але...
По ідеї звітність складаєцця на підставі підсумків по
книзі... І якшо ви муситимте здавати квартальну деку,
то у вас в результаті будуть лише витрати без доходу - то
тоді краще записати коли вже буде дохід... Якшо ж ви
здаватимете тільки річну деку і вже з якимось доходом,
то можна записати по даті сплати податків і виплати самої
зарплати...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую за допомогу!
Доброго вечора! У червні я зареєструвалась як ФОП на ЗС, фактично підприємництвом не займаюсь. У липні подала декларацію. Сьогодні одна знайома налякала, що я повинна була весь цей час платити податок до пенсійного фонду. Хоча я у червні, я це точно пам'ятаю, мені сказали, що я нічого платити не повинна. Підкажіть як воно насправді? І коли, куди і який звіт я повинна подати наступного разу? Дякую наперед!
Якшо ви новостворені - то платить вам нічого не потрібно.
То вже на наступний рік, при умові шо нічого до того часу
в законодавстві не зміницця, коли ви подасте декларацію
з доходами - тоді вже й муситимете платить авансові платежі
по ЄСВ... Якшо ж дека за рік без доходів - то і платити теж не
потрібно буде...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую, я взагалі-то теж так вважала, але знайома зараз пише Бізнес-план у ЦЗ, і таке мені нарозповідала, а я у податковій була ще в липні, думаю може щось за цей час змінилося...
А в ПФ коли і що треба здавати?
Подскажите, с 2015 ничего не изменится:
Переход ФОП с общей системы на е.н. возможен 1 раз в год за 15 кал.дней. до начала квартала (ст. 298 НКУ) confused smiley

Підскажіть будь ласка, яка стаття ПКУ регулює, що саме є доходом в ПП на загальній системі?

Чи правильно я розумію.
Якщо ПП :
- отримав аванс товар не відвантажив - це дохід;
- якщо ПП відвантажив товар, а оплату не отримав - це дохід;
- якщо ПП відвантажив товар і отримав оплату -це дохід;
- позитивна різниця між курсом купівлі (продажу) валюти - це дохід;
- позитивне значення валютних курсових різниць - це дохід.

- отримав аванс товар не відвантажив - витрат немає;
-якщо ПП відвантажив товар, а оплату не отримав - в витрати можна включити собівартість реалізованого товару, при умові що оплачено постачальнику товару;
- якщо ПП відвантажив товар і отримав оплату - в витрати можна включити собівартість реалізованого товару, при умові що оплачено постачальнику товару;

дякую!
- відємне значення курсів при купівлі(продажу) валюти - витрати;
- відємне значення валютних курсових різниць - витрати.
Quote
Шустрик
Якшо ви новостворені - то платить вам нічого не потрібно.
То вже на наступний рік, при умові шо нічого до того часу
в законодавстві не зміницця, коли ви подасте декларацію
з доходами - тоді вже й муситимете платить авансові платежі
по ЄСВ... Якшо ж дека за рік без доходів - то і платити теж не
потрібно буде...
Я тоже только зарегистрировалась в июне, но ЕСВ плачу ежемесячно. Получается, не надо было? Как тогда заполнять декларацию об имущественном состоянии? И еще платила НДФЛ с аренды помещения. Спасибо за ответы.
Quote
Svetlana09
Quote
Шустрик
Якшо ви новостворені - то платить вам нічого не потрібно.
То вже на наступний рік, при умові шо нічого до того часу
в законодавстві не зміницця, коли ви подасте декларацію
з доходами - тоді вже й муситимете платить авансові платежі
по ЄСВ... Якшо ж дека за рік без доходів - то і платити теж не
потрібно буде...
Я тоже только зарегистрировалась в июне, но ЕСВ плачу ежемесячно. Получается, не надо было? Как тогда заполнять декларацию об имущественном состоянии? И еще платила НДФЛ с аренды помещения. Спасибо за ответы.

А ви отримували дохід і декларуватимете його?!?!?!
І ще потрібно знати на якій ви системі оподаткування,
аби дати правильну відповідь?!?!?! та й шо за ПДФО
ви платили з оренди - це ваш вид діяльності?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Доход не получала, но планировала. Вид деятельности у меня розничная торговля алкогольными и табачными изделиями в магазине. Общая система.
А ПДФО ви платили за оренду приміщення фізичній особі,
в якої винаймаєте площу під магазин?!?!?!
Значить ці виплати ви повинні показувати в звіті 1-ДФ.
Причому цей звіт квартальний. Якшо ви платили за оренду
і відповідно сплачували ПДФО з червня місяця, то і звіти
ви повинні були подать за 2-й, 3-й і тепер 4-й квартал...

Відносно майнової деки, якшо доходу не отримували, то
подаєте пусту і відповідно звіт по ЄСВ теж пустий.
Значить ваші платежі будуть висіти в вашій карточці як
переплата і можете якийсь час не платити в 2015 році...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
1 ДФ я подавала ежеквартально. А зачтут ли налоговики мне переплату по ЕСВ? За 4й квартал я ЕСВ еще не заплатила. Я консультировалась в редакции Дебет-Кредит и мне ответили ,что я должна платить ежемесячно ЕСВ, поэтому я и платила. Про получение дохода меня не спрашивали.
Согласно ст. 177.2. и 177.3. НКУ в валовый доход предпринимателя на общей системе включается выручка без учета НДС (тоесть 5 % акцизного сбора с розничных продаж включается в ВД). Согласно ст. 177.4 НКУ в расходы предпринимателяя включить акцизный сбор с розничных продаж нельзя. Вот и получается, что базой для обложения НДФЛ (чистый облагаемый доход) есть и акцизный налог с розничных продаж., тоесть я должен еще заплатить НДФЛ 20 % и единый взнос 34,7 %, с суммы акциза который перечислил государству. Издевательство над малым бизнесом!!!!!!!!!!!
Привіт всім
Ось роз"яснення ГУ ДФС у Дніпропетровській обл. - посилання
Хоч регіональний підрозділ, але все ж.
вибачаюсь, не в ту тему написав, це роз"яснення щодо змін сплати ЄСВ в 2015р..

Також прошу допомогти у такій ситуації:

ФОП був зареєстрований в жовтні 2014р.,загальна система оподаткування, діяльність відсутня.
До реєстрації ФОП працював як найманий працівник.
Також, була отримана допомога по безробіттю, у тому числі одноразова її виплата для організації підприємницької діяльності(ЗУ «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»), частина до реєстрації ФОП, а частина вже після.
Запитання:
1. Потрібно подавати окремо декларацію про доходи за наслідками 1-го кварталу на загальній системі ( IV квартал 2014р.) та окремо річну, чи достатньо лише річної за 2014р.?
2. Чи включати в декларацію з/п, що була отримана протягом року, але до реєстрації ФОП. Якщо так то куди саме, в рядок «01.01» ІІ Розділу, чи інші розділи/рядки/додатки?
3. Чи вірно я розумію, що допомога по безробіттю не є оподаткованим доходом і ці суми не потрібно включати в декларацію. Згідно ПКУ, статті 165.1:

«165.1. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи:
165.1.1 сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги у вигляді адресних виплат та надання соціальних і реабілітаційних послуг відповідно до закону, житлових та інших субсидій або дотацій, компенсацій (включаючи грошові компенсації інвалідам, на дітей-інвалідів при реалізації індивідуальних програм реабілітації інвалідів, суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги інвалідам з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом, у тому числі (але не виключно):»
Вибачайте - коротко не вийшло )
Наперед вдячний всім, хто відгукнеться
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 5 з 5    Сторінки: Попередні12345
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00044199999999994