Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Обмеження витрат ФОП у 2017 році

Відправлено користувачем sansa 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня. Шановні колеги, вивчаючи нововведення для ФОП на загальній системі у 2017 році натрапила на ось цей "чудовий" пункт:
Не включаються до складу витрат відповідно до пп. 177.4.5 п. 177.4 ст. 177 ПКУ наступні витрати:
витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності такою фізичною особою-підприємцем;
витрати на придбання, самостійне виготовлення основних засобів та витрати на придбання нематеріальних активів, які підлягають амортизації;
витрати на придбання та утримання основних засобів подвійного призначення, визначених ст. 177 ПКУ;
документально не підтверджені витрати.

і потім:
такі основні засоби подвійного призначення:
земельні ділянки;
об'єкт житлової нерухомості;
легкові та вантажні автомобілі.

Це, якщо я правильно зрозуміла, тепер витрати на ремонт і запчастини вантажних автомобілів на витрати відносити не можна? Навіть якщо основний вид діяльності - вантажні перевезення?
З легковими автомобілями зрозуміло.
Вантажний автомобіль - один суцільний транспортний засіб, на одній платформі (шасі), такий наприклад як автомобіль вантажопідйомністю до 3,5 тон.
Відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт" причіп, напівпричіп - це транспортні засоби, але не автомобіль, тобто можна амортизувати. Відповідно до УКТ ЗЕД сідловий тягач - трактори колісні для напівпричепів (код 8701 20), а трактор - це не автомобіль. Сідловий тягач і напівпричіп - це разом автопоїзд, але окремо два транспортні засоби, кожен з яких не є вантажним автомобілем.
Наприклад: комбайни, трактори, евакуатор – це також не вантажні автомобілі.
Про пасажирський транспорт (наприклад: автобус, мікроавтобус) у ст. 177.4.6 ПКУ не згадується, отже можна амортизувати.
Питання: які транспортні засоби можна амортизувати, які – не можна?
Що слід розуміти під словом "утримання" у ст. 177.4.5 ПКУ? Техобслуговування та утримання - це тотожні чи різні поняття? Як бути із податковим кредитом по ПДВ на витрати по утриманню (відповідно і бюджетним відшкодуванням таких сум)?
якраз ремонт можна включати у витрати (якщо послуги отримані від сторонніх осіб і є акт виконаних робі) - ст. 177.4.4 ПКУ "...ремонт та експлуатацію майна...",
запчастини - мають бути складені внутрішні акти на саисання запчастин, можна включати у витрати зг. ст. 177.4.1 ПКУ "...запасних частин...які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об’єкта витрат"


Дякую за відповідь.
Також дуже цікавить питання, що саме мається на увазі під "утриманням"? Логічно було б подумати, що це швидше за все не техобслуговування і ремонти, а, наприклад, послуги стоянки чи гаража. Але логіка і точка зору податківців - поняття не завжди сумісні. На семінарі в 10-х числах січня, що проводився у нас, зокрема якраз і наголошувалось, що тепер послуги по ремонту і техобслуговуванню на витрати відносити не можна. Тепер логічно постає питання - а що з податковим кредитом і відшкодуванням ПДВ??
про ремонт прямо сказано у ст. 177.4.4 ПКУ "...ремонт та експлуатацію майна..." що входить до витрат.
обмеження у податкових витратах і негосподарська діяльність - це різні речі, тому виходить що до податкового кредиту можна відносити витрати на утримання, так як це є господарські витрати для здійснення підприємницької діяльності з метою отримання доходу (прибутку). Сподіваюся іншої позиції не буде у податківців.
Quote
marafon
про ремонт прямо сказано у ст. 177.4.4 ПКУ "...ремонт та експлуатацію майна..." що входить до витрат.
це у новій редакції ПК така стаття? можете дати посилання на повний текст? Мене перекидає на стару редакцію кодекса за 2016 рік, а не за 2017
177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов’язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1-177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв’язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов’язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов’язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Було відхилено такі пропозиції та поправки до ПКУ: (рядок 1036: -220- Н.д.Продан О.П., Реєстр.картка №304): Абзац одинадцятий підпункту 2 пункту 78 розділу І законопроекту (зміни до пункту 177.4 статті 177 Податкового кодексу України) викласти в такій редакції: “витрати на придбання основних засобів та нематеріальних активів (в тому числі вантажні транспортні засоби та/або легкові транспортні засоби за наявності відповідної ліцензії);” (Порівняльна таблиця до проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні, Реєстраційний № 5368, дата розгляду в Комітеті з питань податкової та митної політики: 19.12.2016р.), хоча можна було сформулювати пропозицію приблизно так: підлягають амортизації вантажні транспортні засоби та/або легкові транспортні засоби за наявності відповідної ліцензії, правовстановчих документів (тобто документів на придбання, оформлених на підприємця), що перебуває у власності фізичної особи – громадянина, але використовується ним у господарській/підприємницькій діяльності.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032399999999999