1. Чи потрібне підтвердження товару? - Звичайно підтвердження походження товару потрібне, це у вашому випадку ВМД.
2. Що потрібно подавати в податкову? - а конкретніше?
3. Чи потрібно сплачувати якісь митні платежі? - Про митні платежі знаю тільки поверхнево, ну очевидно що розмитнення, напевне ПДВ, але це хтось більш знаючий відповість.
4. Як правильно вести облік? - Вчіть матчастину або конкретніше задавайте запитання.
5. Нараховуємо зарплату і сплачуємо тільки 3,6 % і ПДФО , нарахування згідно класу проф. ризику і все? - ЗП нічим не відрізняється від інших форм господарювання.
6. Як правильно заповнити книгу обліку доходів? - Взяти, прочитати інструкцію, вивчити матчастину і заповнювати, або конкретніше задавати запитання.
7. По першій з подій, тобто коли отримаємо гроші чи коли реалізуємо товар та видамо чек? - Дохід зараховується датою отримання коштів на рахунок або готівкою.
8. Якщо знімати офіс потрібно тільки укласти договір? - А Ви як думаєте?