Доброго дня.
Намагаюся оформити малий сімейний бізнес з юридичної точки зору. Підскажіть, будь ласка, як краще оформити працівників з мінімальними витратами і приводами для перевірок))):
Вхідні дані:1) Два ФОП на єдиному податку - 2-га група (пов'язані особи);
2) Перший ФОП реєстрація в місті
А, другий ФОП - реєстрація в місті
Б;
3) Орендований офіс в місті
А;
4) Три працівники в місті
А;
5) Бізнес в інтернеті;
Задача:Мінімізувати можливість податкових та інших перевірок. Кадровий облік відповідно до чинного законодаства.
Можливі варіанти рішення:Варіант 1ФОП 1 бере в оренду офіс; ФОП 2 приймає на роботу працівників на умовах надомної праці; працівники беруть в оренду робочі у ФОПа 1.
Плюси:
+ менші витрати сил на облік (не потрібно здавати подвійні звіти за місцем реєстрації та за місцем провадження діяльності);
+ менше шансів на перевірку: контролюючі органи зможуть прийти з перевірками лише за місцем реєстрації ФОП 2, а це інше місто;
+ працедавці не відповідають за організацію робочих місць: знову ж таки менше шансів на перевірки;
+ можна не приділяти стільки сил кадровому обліку - можливість перевірок мінімальна.
Мінуси:
- спроби органів доказати, що оформлення не відповідає суті (тобто не зазначено офіс);
- трохи заплутано в разі подальшого масштабуванню бізнеса;
Варіант 2ФОП 1 приймає працівників на себе і офіс бере в оренду на себе:
Плюси:
+ Прозора організація бізнесу, що відповідає дійсності;
Мінуси:
- Ми "відкриті" для перевірок;
- Необхідні ведення повноцінного кадрового обліку - з наказами, графіками і т.д.
Скажіть, будь ласка, на скільки Варіант 1 має право на життя? і на скільки він може бути ефективним? Чи є сенс таких маніпуляцій?
Буду дуже вдячний за будь-які поради.