Посмотрела наказ, которым утверждена форма книги. Там титульного листа нет вообще, только таблица. Выходит, что типографии по своему усмотрению его печатают? По заполнению титульного листа в наказе написано следующее:
3. У разі обрання платником податку ведення Книги в паперовому вигляді:
1) платник податку зобов'язаний подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса;
У меня же в книге та титульном листе помимо этого еще "розволені види діяльності згідно з КВЕД" ( именно так с опечаткой - "розволені") и "Дані документа, що підтверджують державну реєстрацію..." При чем есть две книги, начатые в 2016 и в 2019 году, не совсем идентичные, количество строк на странице разное из-за разной их высоты, но опечатка есть в обоих книгах.
Это я к чему? Не предусмотрено там свидетельство ЕН заполнять - можете не заполнять. Или у налоговиков спросите, что они хотят там видеть, когда книгу им понесете.