Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ФОП общ система и расходы

Відправлено користувачем Ключик 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Можно ли в расходы ,например,декабря - включить накладные за сентябрь..октябрь?..и накладные за декабрь 2016 - включить в расходы января 2017?..спасибо
Якшо це товар - то по мірі продажу в витрати
ставите собівартість. Купили хоч і в 2015-м, але
продали в 2016-му то і витрати в 2016-му тільки tongue sticking out smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
я работаю удаленно..и бегать к фопу узнавать продал он ИМЕННО тот товар с той накладной...и сверять это все нет возможности..так как все ведется вкуче и первая форма и вторая...а по РРО вообще беспредельно бьют..лишь бы бить..никто ничего не отслеживает..и переучеты с мамонтовских времен..и менять ничего не хотят.."все равно платим" - как они говорят


То шо ж ви від нас хочете - шоб ми побігали
за вас і навели там порядки ?!?!?!eye popping smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Ключик
я работаю удаленно..и бегать к фопу узнавать продал он ИМЕННО тот товар с той накладной...и сверять это все нет возможности..так как все ведется вкуче и первая форма и вторая...а по РРО вообще беспредельно бьют..лишь бы бить..никто ничего не отслеживает..и переучеты с мамонтовских времен..и менять ничего не хотят.."все равно платим" - как они говорят

Я теж працюю віддалено, але першим ділом поставила собі вдома 1С, всі білі накладні оприбутковую, документом "Переміщення" з оптового відправляю на роздрбіний магазин з націнкою, що бити по касовому я теж кожного дня їм даю сама, бо бачу залишки (мені продавці в кінці дня роблять артикульний звіт, що пробилося на протязі дня). І документом "Розница" проводжу продажі. Дуже зручно, і порядок. Друга форма взагалі в цьому не приймає участі, ви в програмі у себе відображаєте лише білі приходи і продажі згідно касових звітів. Не все так страшно, як здається, головне наладити цю роботу.

І так, я приїжджаю на точку раз на тиждень, перевіряю ціни в касовому з тими, що у мене в програмі, рахую ті залишки, які мене цікавлять, забираю документацію, тощо.


Колеги, у мене таке питання. ФОП на загальній, орендує приміщення магазину. Взимку купив на 2500грн. різні прибамбаси для того, щоб зробити сходи в магазин не слизькими - резинові накладки, дюбеля, шурупи і т.і. Я можу ці витрати занести в Книгу як витрати? І ще він купував плитку облицьовочну, щоб "підрихтувати" підогу.
Quote
Віталіка
Колеги, у мене таке питання. ФОП на загальній, орендує приміщення магазину. Взимку купив на 2500грн. різні прибамбаси для того, щоб зробити сходи в магазин не слизькими - резинові накладки, дюбеля, шурупи і т.і. Я можу ці витрати занести в Книгу як витрати? І ще він купував плитку облицьовочну, щоб "підрихтувати" підогу.

Если в Договоре аренды есть фраза типа " орендар має право /зобов"язаний здійснювати поточний ремонт орендованого приміщення за власний кошт" - то тогда можно спокойно относить на затраты.
И в ПКУ тоже достаточно чётко прописано :
177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
Quote
nikon

Если в Договоре аренды есть фраза типа " орендар має право /зобов"язаний здійснювати поточний ремонт орендованого приміщення за власний кошт" - то тогда можно спокойно относить на затраты.
И в ПКУ тоже достаточно чётко прописано :
177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.[/quote]

Так, в договорі це є, я першим ділом перевірила. Але дуже мене насторожує оця цитата з ПКУ вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.. Я собі ярко так уявила, як податківці знімають ці витрати з мого ФОПа, апелючи це тим, що безпека людей напряму не пов"язана з господарською діяльністю.

Дякую. А от витрати на установку стабілізатора для холодильників (пристрій від перепадів напруги) я не буду включати у витрати, хоча там сума немаленька і я була би рада, якби це можна було б зробити. Тільки тому, що холодильники не є власністю ФОПа, та і договорів оренди на них у нього немає. Я ж права?
\\\Я собі ярко так уявила, як податківці знімають ці витрати з мого ФОПа, апелючи це тим, що безпека людей напряму не пов"язана з господарською діяльністю.\\\
Ви уявляєте не в той бік !smiling smiley
Зробіть собі про всяк випадок акт, де пропишіть, що ФОП ремонтував сходи, які типу розвалилися від морозів і дощів. І ремонтував їх для того, аби можна було зайти до магазину.
Вот і виходить ремонт майна, що використовується в господарській діяльності...smiling smiley
Щодо стабілізатора - я з Вами згідна.
Доброго дня, допоможіть розібратись, ФОП 3-тя група, 3%+ПДВ, чи може займатись переробкою давальницької сировини?
Добрый день! Можно ли не учитывать в расход оплату часть зарплаты и есв за работника, так как чистый доход получается отрицательным?
Если за месяц чистый доход отрицательный или меньше минимальной зарплаты, то все равно платим ЕСВ ( с чистого дохода) 704,00?
Quote
foxyLLL
Добрый день! Можно ли не учитывать в расход оплату часть зарплаты и есв за работника, так как чистый доход получается отрицательным?
Если за месяц чистый доход отрицательный или меньше минимальной зарплаты, то все равно платим ЕСВ ( с чистого дохода) 704,00?
да, 704
А можно ли не учитывать в расход оплату часть зарплаты и есв за работника, так как чистый доход получается отрицательным?
Добрый день)Очень прошу помощи у знающих практиков, так как с общей системой только начала работать...

возникло ряд вопросов:
1. в расходы включаем только подтвержденные оплатой? а если мы продали товар, который был поставлен поставщиком, но еще не оплачен (так как у нас с поставщиком оплата в течении 14 дней после поставки) , когда и каким образом заполнять графу 6?
2. если мы авансом оплатили за телефонию например 1000 грн, а Акт нам предоставили на 600 грн за месяц - мы можем включить в расход 1000 грн или 600 за отчетный месяц?
3. и если есть такие поставщики которые не присылают оригиналы документов(услуги интернета, связи и тд), мы можем в расходы включать согласно платежек,чеков???
Quote
yuroznova
Добрый день)Очень прошу помощи ....

Читаем НКУ ст.177 и находим там все ответы
да уж... в первую очередь прочитала!
спасибо
Для yuroznova :
1. В затраты можно включать если вы оплатили и вам отгрузили/выполнили + вам оплатили и вы отгрузили
2. В затраты только оплаченные и оказанные работы у вас это 600 грн
3. Из личного опыта за оригиналами в лайф ездим сами, но без акта или расходной я в расходы не ставлю ничего.
Хотя сейчас счёт приравняли к первичному доку, может и можно по счёту в расходы. Тут некомпетентна.
Quote
chln1
Для yuroznova :
1. В затраты можно включать если вы оплатили и вам отгрузили/выполнили + вам оплатили и вы отгрузили
2. В затраты только оплаченные и оказанные работы у вас это 600 грн
3. Из личного опыта за оригиналами в лайф ездим сами, но без акта или расходной я в расходы не ставлю ничего.
Хотя сейчас счёт приравняли к первичному доку, может и можно по счёту в расходы. Тут некомпетентна.


Спасибо вам огромнейшее))
Доброго дня!
Можливо хто має досвід, чи можна ФОПу на ЗС у 2кв. включати у витрати сплачені суми ЄСВ і ЄП за 1кв. спрощеної системи? Наперед дякую!
177.4.5. Не включаються до складу витрат підприємця:

витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності такою фізичною особою - підприємцем;
Quote
nikon
177.4.5. Не включаються до складу витрат підприємця:

витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності такою фізичною особою - підприємцем;


Дуже дякую за відповідь!

...але ж це моя, та ж сама діяльність, просто із-за технічної помилки (відбулася зміна адреси) ДПІ без мого відома перевела на ЗС sad smiley
Тоже головная боль.
1) ФЛП общая система ндс-ик, делает ремонты, кровля крыш, сметы, акты. Как тут быть. Заказчик делает предоплату, соответств. возникает доход, а акт будет подписан по окончанию работ спустя 3 месяца. Как тут быть? Если тмц оплачены, которые есть в акте, не совсем понимаю как отражать расходы в книге дох.и расх. на момент факта получения остатка оплаты, акта?

2) Всё тоже, но делает мебель. Это нужно все позиции перепроверить в калькуляции были ли они все оплачены, чтобы включить в расходы в себестоимость?
Для Воля:
Да, на ОС это не удобно.
Для себя я делаю табличку в Ексель, где под каждый заказ подтягиваю все затраты и включаю в книгу затраты только оплаченные +отгруженные.
Раньше даже было так, что доход получали в одном году, а затраты попадали в другой. Вроде как и нарушение. Хотя были проверки и всё ок.
Мій ФОП взяв у кредит дорогий ноутбук, що використовує зараз у своїй господарській діяльності.
В подарунок отримав смартфон ло купи за смішною ціною.
Сьогодні дивилася касовий чек. Там таке:
ноутбук - 23586
смартфон - 2570
мишка - 368
страхування майна - 7699

Т.я. ми з уього року маємо право відносити на витрати ФОП на загальній системі амортизацію прямолінійним методом, то виникає питання, чи можу я віднести ці страхові суми на витрати ФОП? Як думаєте, колеги? Це ж такі само витрати, що пов"язані з придбанням активів.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000474