Стало известно, когда отменят военный сбор Порошенко ответил на призыв запретить ЛГБТ-марши в Украине В НАТО ответили на призыв Венгрии прекратить поддержку Украины Путин предрекает небывалый экономический кризис Цена на нефть снижается из-за роста запасов в США УПЦ МП выступила против автокефалии для УПЦ КП и УАПЦ Праздничные долгие выходные на Троицу будут теплыми Порошенко поблагодарил НБУ за закрытие 98 банков По всей Украине не выдают паспорта: названа причина Цена на газ для украинцев может вырасти на 60-70%
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

"Оптимізація" кадрового обліку

Відправлено користувачем ded_ua 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня.
Намагаюся оформити малий сімейний бізнес з юридичної точки зору. Підскажіть, будь ласка, як краще оформити працівників з мінімальними витратами і приводами для перевірок))):
Вхідні дані:
1) Два ФОП на єдиному податку - 2-га група (пов'язані особи);
2) Перший ФОП реєстрація в місті А, другий ФОП - реєстрація в місті Б;
3) Орендований офіс в місті А;
4) Три працівники в місті А;
5) Бізнес в інтернеті;

Задача:
Мінімізувати можливість податкових та інших перевірок. Кадровий облік відповідно до чинного законодаства.

Можливі варіанти рішення:
Варіант 1
ФОП 1 бере в оренду офіс; ФОП 2 приймає на роботу працівників на умовах надомної праці; працівники беруть в оренду робочі у ФОПа 1.
Плюси:
+ менші витрати сил на облік (не потрібно здавати подвійні звіти за місцем реєстрації та за місцем провадження діяльності);
+ менше шансів на перевірку: контролюючі органи зможуть прийти з перевірками лише за місцем реєстрації ФОП 2, а це інше місто;
+ працедавці не відповідають за організацію робочих місць: знову ж таки менше шансів на перевірки;
+ можна не приділяти стільки сил кадровому обліку - можливість перевірок мінімальна.
Мінуси:
- спроби органів доказати, що оформлення не відповідає суті (тобто не зазначено офіс);
- трохи заплутано в разі подальшого масштабуванню бізнеса;
Варіант 2
ФОП 1 приймає працівників на себе і офіс бере в оренду на себе:
Плюси:
+ Прозора організація бізнесу, що відповідає дійсності;
Мінуси:
- Ми "відкриті" для перевірок;
- Необхідні ведення повноцінного кадрового обліку - з наказами, графіками і т.д.

Скажіть, будь ласка, на скільки Варіант 1 має право на життя? і на скільки він може бути ефективним? Чи є сенс таких маніпуляцій?

Буду дуже вдячний за будь-які поради.
+ менше шансів на перевірку: контролюючі органи зможуть прийти з перевірками лише за місцем реєстрації ФОП 2, а це інше місто;
В этом Вы заблуждаетесь, они могут прийти и по неосновному месту.
Вообще не понимаю смысла Вашего варианта 1. Особенно этой фразы - працівники беруть в оренду робочі у ФОПа 1.
В случае Варианта 1. У ФОП 2 не будет не основного места деятельности.
То есть ФОП 2 зарегестрирован за местом жительства в другом городе (городе Б). А в трудовом договоре с людьми прописать, что они работают на дому, по месту прописки. В то же время люди могут взять в аренду рабочее место (как в коворкинге) у ФОП 1. Таким образом не будет никаких "не основных" мест деятельсности у ФОП 2, а ФОП 1 не несет ответственности за людей.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00047000000000003