Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Проверка по взаиморасчетам с поставщиком

Відправлено користувачем Дафна 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
По факсу пришло письмо с чужой ДПИ, что надаты копии документов по взаиморасчетам с таким-то ООО - и далее перечень документов - и декларации по НДС и договора и банковские выписки, и реестры накладных (если реестры, зачем декларация), ну все что только есть. Вопрос - действительно ли нужно нести все эти копии или можно ограничиться некоторыми основными и, посоветуйте, какими? Просто куча мелких накладных, как представлю все это ксерить...
А Вы это делать и не обязаны. Налоговая - это субъект власных полномочий, который обязан действовать только в рамках законодательства Украины на основании ч. 2 ст. 19 Конституции Украины Нет таких зак актов, разрешающих налоговикам истребовать что-либо не в рамках проверки ВАШЕГО предприятия. Это можно почитать в Инструкции о порядке изъятия должн лицами документов утв Приказом ГНАУ от 08.11.05г. На этом настоивает иГоскомпредпринимательства (письмо от 27.04.05) Но самое главное это поддержал ВСУ 09.12.2008г. Так что давать или не давать копии - Ваше желание. Но вот вопрос - стоит ли "шкурка - вычинки"??
Ясно. Будем бороться. Спасибо.


Не могу найти "Госкомпредпринимательства (письмо от 27.04.05) и ВСУ 09.12.2008г" Подскажите где искать. Спасибо.
У меня только в распечатаном виде. Попробую сначала сама поискать в электронке а потом вам сообщу
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ЛИСТ
від 27.04.2005 р. N 3220
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист та повідомляє таке.
Указ Президента України від 23.07.98 р. N 817 "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності" є нормативно-правовим актом, що регулює порядок здійснення перевірок контролюючими органами до прийняття відповідного закону. Закон України від 04.12.90 р. N 509 "Про державну податкову службу в Україні" (із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 25.03.2005 р. N 2505) (далі - Закон) є спеціальним законом, який визначає функції та правові основи діяльності податкових органів, тому, на думку Держпідприємництва України, на сьогоднішній день норми Указу щодо проведення перевірок податковими органами застосовуються в частині, що не суперечить Закону.
16.02.2005 р. набув чинності Закон України від 12.01.2005 р. N 2322 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів реалізації конституційних прав громадян на підприємницьку діяльність, особисту недоторканість, безпеку, повагу до гідності особи, правову допомогу, захист)", яким були визначені вимоги до порядку перевірок податковими органами. Так, згідно з частиною восьмою статті 111 Закону N 2322 позапланова виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду.
Разом з тим, Законом України від 25.03.2005 р. N 2505 були внесені відповідні зміни, а саме: статтю 111 Закону доповнено частиною сьомою такого змісту: позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених законами України від 06.07.95 р. N 265 "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", від 19.12.95 р. N 481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.
Позапланова виїзна перевірка здійснюється на підставі виникнення обставин, викладених у статті 111 Закону, за рішенням керівника податкового органу, яке оформляється наказом.
Отже, органи податкової служби мають право проводити позапланові перевірки на підставі рішення керівника податкового органу у випадку отримання інформації щодо порушення Закону України від 06.07.95 р. N 265 "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", від 19.12.95 р. N 481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а в усіх інших випадках - на підставі рішення суду.
Відповідно до статті 112 Закону однією з умов допуску посадових осіб органів державної податкової служби до проведення планових та позапланових виїзних перевірок, є копія наказу керівника податкового органу про проведення позапланової виїзної перевірки, в якому зазначаються підстави проведення позапланової виїзної перевірки, дата її початку та дата закінчення.
Ненадання цих документів платнику податків або їх надання з порушенням вимог, встановлених частиною першою цієї статті, є підставою для недопущення посадових осіб органу державної податкової служби до проведення планової або позапланової виїзної перевірки.
Згідно з частиною восьмою статті 111 Закону у розгляді питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки мають право брати участь представники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення про місце, дату та час розгляду питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки направляється не пізніше ніж за три робочі дні до дати такого розгляду.
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 111 Закону працівникам податкової міліції забороняється брати участь у проведенні планових та позапланових виїзних перевірок платників податків, що проводяться органами державної податкової служби, якщо такі перевірки не пов'язані з веденням оперативно-розшукових справ або розслідуванням кримінальних справ, порушених стосовно таких платників податків (посадових осіб платників податків), що знаходяться в їх провадженні.
Згідно з частиною третьою статті 9 Закону України від 18.02.92 р. N 2135 "Про оперативно-розшукову діяльність" про заведення оперативно-розшукової справи виноситься постанова, яка затверджується начальником або уповноваженим заступником начальника органу внутрішніх справ, служби безпеки, прикордонної служби, Управління державної охорони України, розвідувального органу Міністерства оборони України, оперативного підрозділу податкової міліції, органу або установи виконання покарань. У постанові зазначаються місце та час її складання, посада особи, яка виносить постанову, її прізвище, підстава та мета заведення оперативно-розшукової справи.
Відповідно до пункту 9 статті 11 Закону забороняється вилучення у суб'єктів господарської діяльності документів, що не підтверджують факти порушення законів України про оподаткування.

Заступник Голови О. Сахненко
письмо с чужой ДПИ - это следствие незнания ее работниками нормативных актов ГНАУ.
встречка должна проводиться через Вашу налоговую.
а как реально отвечать на запрос - понятно, что решать Вам по согласованию с контрагентом. злить налоговую контрагента - делать ему каку...так что тут дело тонкое
Нашла тут по поисковику красивое письмо-ответ, буду писать. Так что всем спасибо, без вас бы ксерила и везла.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00026099999999998