Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Підвищення посадових окладів у ФОП як оформити???

Відправлено користувачем nat78001423 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Відгукніться хто знає!!! Я зовсім запуталась... Раніше підвищення заробітної плати у ФОП оформлялося додатками до вже існуючих трудових договорів, які реєструвалися у центрі зайнятості. З 2015р. вже трудові договора не реєструються в центрі зайнятості, тоді чи потрібно робити та реєструвати ці додатки???? А може просто оформити це наказом, де вказати прізвище, І.Б., посаду та новий розмір оклада, і під розпис ознайомити працівників, та й не робити ці додатки взагалі.
Обсуждали этот вопрос уже не знаю сколько раз. Все делают по-разному, никого еще за неправильность не наказали, по крайней мере я о таком не слышала. Можно делать допсоглашения, можно делать новое штатное расписание. Вот только в штатном ФИО не пишется, только должность.
Сама всегда делаю штатное расписание. Проходила проверку в ПФ, не сказали ни слова.


Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно мені видавати Наказ про підвищення посадових окладів, якщо штатного розпису немає (так як для ФОП він не обов'язковий)?
Quote
GlaOks
Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно мені видавати Наказ про підвищення посадових окладів, якщо штатного розпису немає (так як для ФОП він не обов'язковий)?

мене теж цікавить це запитання. Допоможіть, хто знає)
Quote
870716
краще зробіть штатний розпис

Якраз цим займаюсь)
скажіть, якщо Ви в курсі, - штатний робиться кожного року новий? Чи якось продовжується? Якщо у мене не було працівників з нового року, то що зі штатним робити?
Дякую)
Штатное делается при каких-либо изменениях. Если не было изменений несколько лет, можно штатное на каждый год не делать.
Если не было работников, то и штатное не нужно. Приняли работника, делайте штатное датой договора или датой чуть раньше.
Подскажите пожалуйста как в штатном указывается, если бухгалтер и менеджер принят на полставки (Кількість штатних одиниць) и он будет сам работать на этой должности (всмысле еще одного работника на вторые 0,5 ставки брать не будут)?
Или в штатном обязательно нужно писать 1?
К-ть штат. одиниць
бух-р -1
менеджер -1
Так и указывайте 0,5. Например,
должность к-во оклад сумма
бухгалтер 0,5 3000 1500
Quote
Blick
Так и указывайте 0,5. Например,
должность к-во оклад сумма
бухгалтер 0,5 3000 1500
спасибо,Blick,что помогли советом!

А если например будет 2 менеджера по полставки?
то так:
должность к-во оклад сумма
менеджер 0,5 3000 1500
менеджер 0,5 3000 1500

или
должность к-во оклад сумма
менеджер 1 3000 3000
Підскажіть, будь-ласка, вирішила також зробити штатку, мені потрібно видати наказ про затвердження ШР (затвердити штатний розпис і ввести його в дію з ...) і додати до нього штатний розпис? ФОП сам складає наказ і сам підписує? А у ФОПа накази теж потрібно ділити на накази основної діяльності і особові?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038300000000002