Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Чи має право дочка допомагати батькові-ФОП?

Відправлено користувачем Ira_Sirena 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня) Розумні люди, допоможіть мені, будь-ласка, в такому питанні - мій батько - ФОП (і я також). Чи маю я право торгувати в його магазині без оформлення трудових відносин? Бо досить дивно, щоб він мені ще й зарплату платив офіційно... Чи маю я право допомагати йому в веденні бухгалтерії? Чи має право мама торгувати в нього? Яким чином оформити всі ці відносини, щоб перевірки не виносили мізки? Може якісь розписки написати чи довіренності? Є один оформлений працівник, в інший час працюємо ми.
І чи мають право мій чоловік, мама і тато торгувати в моєму магазині?
Дякую)
Надіюсь, що після вихідних хтось відгукнеться...
Де ж юристи? Відгукніться, будь ласка.


Я не юрист, но могу сказать, я недавно вела ФОПа, так они в магазине торговали вдвоем с отцом по очереди. А я вообще там сидела неоформленная как бух. И ничего. Каких проверок вы боитесь??
Quote
Віталіка
Я не юрист, но могу сказать, я недавно вела ФОПа, так они в магазине торговали вдвоем с отцом по очереди. А я вообще там сидела неоформленная как бух. И ничего. Каких проверок вы боитесь??

Ну, наприклад, зараз ходять перевірки з Управління праці з приводу зп в конвертах і оіормлення трудових відносин. Я теж не юрист, але знаю, що в бізнесі нема поняття Сім'я. Є ФОП. Раніше не перевіряли і всі були щасливі. Але за кожного члена сім'ї, який бере участь в бізнесі колись потрібно було сплачувати податок. Зараз податкова наполягає, що потрібно оформляти труд.договір. Але який, до біса, договір, якщо я не отримую зп? Отож я надіюсь, що можна обійтись якоюсь довіренністю.
ага, тільки при собі мати свідоцтво про народження та про шлюб (про зміну прізвища) в оригіналі >grinning smiley<
Quote
Котег :-)