Добрий день шановні! таке питання, Директор йде у відпустку, як покласти обовязки директора на іншу особу? в статуті прописано-
Заступники Директора на час його відсутності (хвороба, відрядження, звільнення з посади тощо) виконують повноваження Директора, передбачені цим Статутом, якщо інше не буде встановлено Загальними Зборами Учасників.
- Заступники директора укладають від імені Підприємства угоди за окремою довіреністю Директора Підприємства в межах наданих їм повноважень, представляють Підприємство у стосунках з громадянами, юридичними особами та державними органами в окремих сферах діяльності Підприємства, які визначаються в довіреності.
заступник в штатному розписі є , але він на лікарняному!
ЧИ Достатньо видати наказ в якому покладання обовязків буде на іншу особу з конкретизвунням наданих йому в цьому ж наказі відповідних дій?
Дякую всім!