Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Призупинення діяльності ТОВ

Відправлено користувачем Juliia 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрий день!Чи змінилось щось в процедурі у звязку з карантином?Директор, він же засновник, єдиний працівник.ТОВ вже декілька місяців не веде діяльності.Треба його звільнити, внести зміни в Статут, повідомити податкову?Після цього можна не нараховувати йому зарплату і не подавати звіти?
Можна і так, але у зв'язку з карантином можливо зробити простіше - відправити директора у відпустку за свій рахунок. Якщо доходу немає цілий місяць, ЄСВ до мінімального доплачувати не треба, але звіт треба подати.
А на який час можливо відправити директора у відпустку за свій рахунок?Він вже декілька років не брав оплачувану відпустку.Ще мене цікавить питання ПДВ.Чи не анулюють реєстрацію платника ПДВ?


На необмежений час у зв'язку з карантином. У мене деякі працівники вже рік за свій рахунок.
Якщо Ваш директор вже декілька років не був у відпустці, то при звільненні йому ж потрібно компенсацію сплатити.
ПДВ анулюють, якщо протягом 12 місяців не буде продаж.
Дякую за відповідь.А якщо призупиняти діяльність, то 12 місяців вже не рахуються далі?
Я подумала про такий варіант.Треба щось продати, щоб було нарахування ПДВ.Відлік 12 місяців почнеться спочатку в такому випадку?Потім на 10 місяців директора у відпустку за свій рахунок.Потім знову продаж з нарахуванням ПДВ і знову відпустка.Я правильно міркую?
Мабуть директора не можна у відпустку.Це не рядовий працівник.Він же все одно повинен здійснювати керівництво і здавати звіти.А це оплачувана трудова діяльність.Виходить, треба звільняти.Але ж знову виникає питання ПДВ.Якщо закривати підприємство, то знову ж таки треба платити ПДВ з залишків товару.Якась безвихідь.
Quote
Juliia
Дякую за відповідь.А якщо призупиняти діяльність, то 12 місяців вже не рахуються далі?

На жаль для податкової нема такого статусу як призупинена діяльність.
Або закриватись, або простоювати (подавати нульові звіти) і тоді через
12 місяців чекати ануляції ПДВ.

Якшо ваш директор найманий працівник - не засновник - то нараховуйте
йому одну за годину в місяць, тільки ЄСВ все-одно платить мінімальне.
Якшо ж засновник - то звільніть його як директора (для ЄСВ, ПДФО і ВЗ)
і хай керує на безоплатній основі...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А по ПДВ - якшо є залишки товару і ліміт на СЕА, то можна продавати
шось по одній одиниці в 10-11 місяців... Головне аби були нарахування
зобов'язань.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
одну за годину=за одну годину



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую за відповідь, Шустрик.Директор є засновником.Я так зрозуміла, що є два варіанти.Або потроху щось продавати і платити ЄСВ, або закриватись.
Quote
Juliia
Дякую за відповідь, Шустрик. Директор є засновником.Я так зрозуміла, що є два варіанти.Або потроху щось продавати і платити ЄСВ, або закриватись.

Якшо директор-засновник, тоді просто по об'єднаному звіту його звільняєте.
Наказ про те шо виконує керівництво як засновник і протокол, якшо він не
один засновник. І відповідно ніяких платежів по зарплатних податках.
А звіти і документи з продажів підписує тільки керівник.
Якшо до цього був бухгалтер подати 1-ОПП без нього.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую за відповідь, Шустрик.
Якщо директор (єдиний засновник) звільняється, треба вносити зміни в Статут?
Звіти не подаються і через деякий час анульовується свідоцтво платника ПДВ.Як бути з залишком товарів?Хто повинен реєструвати ПН на умовний продаж і подавати звіт з ПДВ?Засновник?
Про Статут - якшо у вас в Статуті не прописано, шо засновник може виступати
в ролі керівника без оплати, то можливо зміни внести потрібно - але краще
проконсультуватись з юристами.

Звіти я подавала, навіть якшо вони пусті - нещодавно в нас також анулювали ПДВ.
Я навіть подала (після дати анулювання) останню деку з кабінету.
Єдине при створенні прийшлось ІПН заповнити вручну - з бази вже не підтягувало.

Якшо у вас є ПДВешні залишки (товар, основні, матеріали) продавайте їх потроху,
так відтягнете термін анулювання ПДВ. А реєструє директор, хоч і звільнений, але
виконуючий обов'язки керівника. Про умовний продаж прозвітуєте в останній деці.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дуже дякую, Шустрик!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038499999999997