Шановні користувачі!
З 01.01.2018 року запроваджено новий формат обміну електронними документами з контролюючими органами у відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».
Перш за все, згідно роз'яснень ДФСУ від 17.11.2017 року щодо прийняття нових форм Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав, також електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки.
З 01.01.2018 року вводяться в дію наступні форми звітних документів:
F/J1392001 - Заявa про приєднання до договору про визнання електронних документів;
F/J1391103 - Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП;
F/J1391401 - Заява про припинення дії Договору про визнання електронних документів;
F/J1491401 - Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів
Наразі Договори, якими визначаються права та обов’язки сторін в процесі електронного документообігу, викладені у розділі "Договір про визнання електронних документів". Платник податків має право приєднатися до Договору в цілому шляхом надсилання Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів. При заповненні заяви приєднання, дата та номер Договору вказується з опублікованого на сайті договору, які зазначені в колонках Дата та Номер у розділі "Договір про визнання електронних документів". Також в Заяві про приєднання до договору про визнання електронних документів вказується адреса субсайта офіційного веб-порталу ДФСУ, де розміщено договір про визнання електронних документів: [
cabinet.sfs.gov.ua].