Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Критика це добре або погано?

Відправлено користувачем Miola 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Почнемо цей форум з філософського питання.
Ітак ,
Критика це добре або погано?
Miola Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Критика це добре або погано?

**********Работа - не деньги! Она не заканчивается!!!


Галина, Ваше питання певно риторичнеsmiling smiley

Як на мене - критика добре, допомагає переоцінювати та розвиватися.

З пов.
звичайно риторичне..... а ви хотіли щоб я знову помилку знайшла.... так я її знайшла...
1 для початку потрібно визначитися з терміном "що таке помилка"
2 підготовка журналу це виробництво - а на виробництві завжди є % браку
3 чуже видно під лісом, свого не видно під носом.
4 мудрий не подивується, а дурний подумає, що так і має бути
5 помилки заставляють шевелитися сіру речовину
Дімка, я знаю що я печатаю з помилками....
ми ж не твої помилки тут обговорюємо
як на мене, то краще корректне зауваження, а ніж критики
Ув. редакция, где можно увидеть график "дежурных" консультантов горячей линии?

Без обид, но хочется иметь выбор когда и кому звонить

_____________________________________________________________

мой инспектор

Добрый день, уважаемая подписчица.

График дежурств консультантов "Горячей линии" гибкий, я бы даже сказала, текущий. Бывает так, что из-за объемов работы график меняется сегодня на завтра. Бывает так, что кто-то находится в отпуске или на больничном и тогда неделю дежурят все остальные. А потом происходит обратная замена. Поэтому увидеть график дежурств на "Горячей линии" могут только сотрудники редакции - он висит в кабинете и пишется вручную, самими консультантами. Основным условием при этом является равномерность дежурств.

Если вам нужен но этот кто-то конкретный, вы всегда можете позвонить и узнать, когда именно он будет дежурить. Без обид, разумеется. smiling smiley
Гибкий?
жаль.
Спасибо за ответ.


п.с.Берегите своих консультантов от феномена эмоционального сгорания.

_____________________________________________________________

мой инспектор

а що хіба не можна попрости до телефону конкретну людину !!!!

Вдруг я захочу напряму по телефону статтю покритикувати !!
а що хіба не можна попрости до телефону конкретну людину !!!!

Галя, ты слишком критична.
Ведь сказали-

"Если вам нужен но этот кто-то конкретный, вы всегда можете позвонить и узнать, когда именно он будет дежурить. Без обид, разумеется. smiling smiley"

Любой каприз
smiling smiley

_____________________________________________________________

мой инспектор

ну я ж критик.... smiling smiley winking smiley

а якщо почав консультуватись з одним розказав купу нюансів і потів щось ще добавилось. тепер що заново все розказувати іншому smiling smiley
buh! Автор строк:
-------------------------------------------------------
> як на мене, то краще корректне зауваження, а ніж
> критики


Интересно,а корректная критика iснує ? smiling smiley)))))



Люблю тебя, моя страна
Re: Критика це добре або погано?
Ну да, бывает smiling smiley
смотрите, например, как красиво это делает одна из форумчанок [club.dtkt.com.ua] smiling smiley
а як на мене головне щоб "про критику з любов"ю"
smiling smiley
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00039900000000004