Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Юр и Физ адресс в разных районнах. ХЕЛП!!!!!!!

Відправлено користувачем lesya79 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день уважаемые форумчяне. Прошу Вашей помощи прояснить некоторые вопросы. Сегодня в районной адмимнистрации было заседание по вопросу легализации выплаты з/п, которое посетил наш директор.
Что хотела адмимнистрация: конечно увеличить з/п.
1. Потребовали колективный договор.
2. Перерегестрацию по месту нахождения офиса.
3. Запугивание проверкой прокуратуры.
В итоге директор в панике. Но это все последстия.
Моя позиция такая:
1. Есть наказ на учетную политику, есть штатное расписание с окладами которые на 25% выше мин.з/п и приказы на работников с подписью на ознакомление. Коллективный договор подписывается с профсоюзом, у нас 7 человек, разве он нужен или я не права?
2. Здесь однозназных ответов я ненашла. Перечитала много разьяснений. Перегестарция только по собственному желанию или по предписанию прокуратуры. И штраф в 510 грн. А если адресс будет меняться, снова делать новую регистрацию? Не могу понять логики......Наш юр.адресс по месту проживания (прописки) директора (он же учредитель), подтверждаю каждый год. Форму 20 Опп сдала, налоговая молчит. Физ.адресс в другом районе.
3. Самое интересное....это возможно? или это только запугивание? и к чему вообще готовиться в последсвии таких заседаний?
Очень прошу Ваших отзывов. В конце года только проверки и нехватало.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Не реагируйте,директора успокойте,если он так реагирует на наезды местной администрации, трудно представить его реакцию на кого то более устрашающего(не приятно даже писать кого, но, думаю, понятно).Все-от требования увеличить з/пл и заканчивая юр.адресом-бред.А на основании чего пугают прокуратурой-вообще не понятно(оклады выше минимальной,зарплата выплачивается вовремя-спите спокойно).
Благодарю Вас Татьяна за отзыв, я если честно тоже растерялась.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.


1. Колективний договір не є обов"язковим, особливо при такій кількості працівників.
2. Не розумію по якій причині вас лякає адміністрація? Через те що дві адреси?
Чи може юридична особа бути зареєстровано за однією адресою, а фактично знаходитися за іншою? У разі наявності у юридичної особи двох адрес (юридичної та фактичної) чи є можливість отримувати кореспонденцію на фактичну (поштову) адресу? Які існують проблеми (недоліки) з точки зору Податкової адміністрації для юридичних осіб, котрі мають дві адреси?

Відповідь: Чинним законодавством не передбачено визначення терміну «юридична адреса», проте під ним часто розуміють місце державної реєстрації, тобто адресу, за якою зареєстровано юридичну особу.
Згідно із статтею 93 Цивільного кодексу України від 16.01.03 №435-ІV (далі – ЦКУ) із змінами та доповненнями, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Тобто, відповідно до ст. 93 ЦКУ місце розташування офісу є місцезнаходженням юридичної особи.
Звертаємо увагу на те, що згідно із абзацом шостим частини першої статті
1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (далі – Закон про реєстрацію), місцезнаходження юридичної особи – це адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі – виконавчий орган).
Частиною першою статті 17 Закону про реєстрацію встановлено, що відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця включаються до ЄДР шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
Частиною другою цієї статті встановлено, що серед інших відомостей про юридичну особу, до ЄДР вносяться відомості про її місцезнаходження.
Відповідно до статті 18 Закону про реєстрацію, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі – ЄДР), були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.
Наявність в ЄДР запису про відсутність юридичної особи за зазначеним місцезнаходженням може бути підставою для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи (пункт 2 статті 38 Закону про реєстрацію).
У запитанні йдеться про фактичне місцезнаходження юридичної особи, а так звана юридична адреса підприємства – це недостовірна адреса, яка не відповідає місцезнаходженню підприємства.
Місцезнаходження юридичної особи зазначається у свідоцтві про державну реєстрацію, установчих документах юридичної особи, а також в інших документах, які видають державні органи юридичній особі, та документах, які видають органи державної податкової служби (свідоцтва, довідки, патенти тощо).
Пунктом 45.2 статті 45 Податкового кодексу України від 02.12.10
№ 2755-IV (далі – ПКУ), визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. Податковою адресою підприємства, переданого у довірче управління, є місцезнаходження довірчого власника.
Таким чином, якщо платник податків, який зареєстрований за однією адресою відомості про яку містяться в ЄДР, а офіс та/або виробництво розташовані за іншою адресою, такий платник податків повинен забезпечити достовірні дані про своє місцезнаходження у ЄДР та внести до ЄДР місцезнаходження, яке відповідає місцю розташування офісу.
Окрім того, повідомляємо, що відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають взяттю на облік в органах ДПС за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). А тому платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних органах ДПС за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, органи ДПС за місцезнаходженням таких об’єктів у порядку, встановленому розділом VІІ та розділом VІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.10 №979.

ДПА у м. Києві
Дякую. Через те, що повинні зареєструватися по місцю знаходження офісу. Ви знаєте я зараз як собака, все розумію а пояснити не можу))) смішо, но воно так і є. У п. 45.2 НКУ написано, що місцезнаходження юр.особи, що зазначено у ЄДРПОУ, це податкова адреса, у ст. 183 йдеться про місцезнаходження, а вже у п. 63.3 про місцезнаходження об*єктів оподаткування або через які здійснюється діяльність та про вимогу їх реєструвати. Або я не розумію, або заплутала сама себе.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
поки я писала Ви відповіли....таки треба реєструвати, податкова це вимагає, але....

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Треба реєструвати, а вдруг перевірка, і прийдуть до вас за фактичною адресою, а ваш директор в шоці буде. ні доків, нічого на квартирі немає smiling smiley
Хоча в принципі перевірки різні бувають, і не виїзні, та і попереджують часто на перед що прийдуть.
та і взагалі купа нюансів.

Краще змініть юридичну адресу, на ту де у вас офіс, відповідно і звітність прийдеться подавати в іншу податкову інспекцію, але краще щоб проблем не було, і менше звітності.
Дякую за відповідь. Ну навіщо Ви так))) Те що треба реєструвати вже зрозуміло, не в перевірці діло, потрібно це робити терміново, і як працює цей закон зараз. Перевірка може лише виписати штраф на 510 грн та дати термін усунення цього порушення. Але й перевірки теж різні бувають, як Ви написали раніше.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Я в 2010г. подавала письмо в налоговую о фактическом адресе,который не совпадает с юридическим.С нового года мы опять меняем фактический адрес.И что теперь делать? Как то светиться не хочется и регистрироваться в другом районе тоже.Неужели все бегут перерегистрироваться при смене офиса?
Quote
rainy_days
1. Колективний договір не є обов"язковим, особливо при такій кількості працівників.
2. Не розумію по якій причині вас лякає адміністрація? Через те що дві адреси?

а есть такое , где это прописано? что не надло колдоговор при кол-ве 7 и менее, а то сама такая(без колдоговора)
Наказ ДПА України від 22.12.10 №979 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1588 від 09.12.2011
Quote
Людмилка 2010
Наказ ДПА України від 22.12.10 №979 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1588 від 09.12.2011
Дякую.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Quote
Кикимора
Quote
rainy_days
1. Колективний договір не є обов"язковим, особливо при такій кількості працівників.
2. Не розумію по якій причині вас лякає адміністрація? Через те що дві адреси?

а есть такое , где это прописано? что не надло колдоговор при кол-ве 7 и менее, а то сама такая(без колдоговора)

Відповідальність за відсутність колективного договору

Прошу дати роз’яснення наступних запитань: Чи є законною/протизаконною відсутність колективного договору на підприємстві? Якщо відсутність колективного договору є протизаконною - які передбачені санкції за це порушення. Дякую.

Щодо Вашого запиту повідомляємо наступне.

Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про колективні договори і угоди» на новоствореному підприємстві колективний договір укладається за ініціативою однієї із сторін у тримісячний строк після реєстрації підприємства, якщо законодавством передбачено реєстрацію, або після рішення про заснування підприємства, якщо не передбачено його реєстрацію. Проте дана норма не зобов’язує підприємство укладати колективний договір у встановлений строк. Спочатку одна із сторін має ініціювати колективні переговори. Тобто відповідальності за відсутність колективного договору підприємство не несе. Також власник не зобов’язаний виявляти ініціативу щодо укладення колективного договору. Ст. 17 вказаного закону передбачає відповідальність тільки за ухилення від участі в переговорах щодо укладення, зміни або доповнення колективного договору та за ненадання інформації для ведення колективних переговорів. Притягають до такої відповідальності органи Державного комітету з нагляду за додержанням законодавства про працю. На осіб, які представляють власників або уповноважені ними органи чи профспілки або інші уповноважені трудовим колективом органи і ухиляються від участі в переговорах щодо укладення, зміни або доповнення колективного договору чи навмисно порушили строк або не забезпечили роботу відповідної комісії у визначені сторонами строки, накладається штраф до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Це відповідь аудиторської контори.
Поднимаю тему. Получили письмо с районной администрации с решением осуществить перерегестрацию за местом фактического местонахождения. Читаю приказ Минфина № 1588 от 09.12.2011 г. где написано, что "8.3. Якщо у платника податків відбувається реєстрація, створення чи відкриття об’єкта оподаткування на території адміністративно-територіальної одиниці, де він не перебуває на обліку, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за неосновним місцем обліку в органі державної податкової служби за місцезнаходженням такого об’єкта у порядку, визначеному розділом VII цього Порядку". И это обсуждению не подлежит? Не хочеться регестрироваться в другом районе.

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Мы всегда подавали Ф6, балансы. Но в прошлом году нам влепили стан "9". Фактически, за регистрацию по адресу массовой регистрации. Мы побегали , вернули нулевой. Потом специально искали офис и переехали в район города, в кот. зарегистрированы, далее написали письмо в инспекцию и милицию, что ".... предприятие такое-то сообщает, что зарегистрировано по адресу..... и дополнительно арендует помещение по адресу.... и склад по адресу" По факту мы платим аренду за два офиса - в кот.регистрировались (за 5 м2) и в кот.фактически находимся. Официальная версия для налоговой - мы находимся в двух офисах, просто в одном из них реже. Пришел ответ из милиции " ...ваш лист розглянуто в межах компетенции...."
Имеет ли право управление труда и соцзащиты районной адмимнистрации проверять предприятия на основании письма, направления на проверку нет, только письмо цитирую "проведення обстеження (перевірки)"....?

* Стань лучше и сам пойми, кто ты, прежде чем встретиш нового человека и будеш надеяться, что он тебя поймет.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00039300000000003