Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Договір оренди робочого місця

Відправлено користувачем Kait_t 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Мене цікавить наступне питання: як дивиться податкова служба на договір оренди робочого місця. Практика таких договорів невелика, тому більшість спеціалістів взагалі не може зрозуміти що до чого. ПО суті це оренда приміщення (зокрема його частини)і відповідного обладнання. Тобто наше обладнання Орендатор використовувати буде на нашій же ж площі. Бухгалтери (наші)протестують, мовляв, необхідно окремий договір оренди приміщення і окремий - обладнання. Та здається практика оренди робочого місця досить легітимна, хоча нерозвинена. Але непорозумінь із податковою службою не хотілось би. Отже, які кращі правові підстави використання нашого обладнання на нашому підприємстві фізичною особою підприємцем?
Дякую.
а если часть помещения , например 10 м.Кв.Стоимость 1м- знаете.И все
Этот ФОП оказывает услуги вашему предприятию на вашей же площади и посредством аренды вашего оборудования?



ні цей ФОП просто орендує робоче місце, без надання послуг
мы сдаем 2 кв. метра - договор аренды, со столом, стулом и компьютером. все прописано в акте приема - передачи части помещения. один договор. договор аренды цеха у меня тоже идет вместе с оборудованием, одним договором
вы можете сдать 2 кв. метра в аренду помещения, и можно дополнительно и договор аренды оборудования. как они по сути взаимосвязаны - если у вас например офис и станок, то два договора, а если офис и стол - один. имхо
Может кто-то помнит, по кодексу договор аренды движимого и недвижимого имущества - это два разных договора или просто разновидности договора аренды?

Есть же, например, аренда меблированного офиса или квартиры, не слыхала, чтобы это подозрительными договорами считалось. ИМХО главное в договоре с дорогим оборудованием соблюсти требования к содержанию обоих видов договора сразу. Аргумент в пользу одного общего договора: в отличии от раздельной аренды, в договоре про рабочее место не разрешается выносить остастку с рабочего места.
Видела всего 3 таких договора - вся аренда в одном договоре во всех случаях. )
Підкажіть будь ласка, є перукарня (ТзОВ), хочемо укласти договір оренди робочого місця з двома перукарями. Дані перукарі працюють лише по три неповні дня в тиждень, та й то нерегулярно, і їх нема сенсу працевлаштовувати. Можливо хтось так працює? Чи держпраці пропустить такі договори? Які податкові наслідки? Для ТзОВ це дохід, який потрібно оподаткувати. А відповідно ці два перукарі мали би подати за 2017 декларацію про доходи і все, так?
Ну так ці ж перукарі будуть заробляти гроші на арендованих
у вас місцях - а хіба ж можна їм не реєструватись при цьому
ФОПами?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Шустрик, ну та... паралельно теж дослідила...або ФОП або самозайнята особа має бути... просто шукають альтернативу не працевлаштовувати цих дівчат, бо вони заробляють копійки, їм легше взагалі не працювати sad smiley
Ну по самозайнятій особі треба дивитись чи
можна там перукарем бути - знаю точно
нотаріусом мона, а перукарем confused smiley...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Шустрик, але самозайнята особа теж має ставати на облік в податковій, тому, мабуть, це нам не підходить. Перукарів в переліку самозайнятих осіб нема, але це впринципі схоже до художньої, творчої діяльності ))))
RAT, поделитесь, пожалуйста, договором аренды и актом yasik-masik1@mail.ru. Спасибо!
Где взять стоимость 1м2?
Quote
Yasik86
Где взять стоимость 1м2?
В исполкоме
Quote
Kisulya
Quote
Yasik86
Где взять стоимость 1м2?
В исполкоме
Почему это там диктуют стоимость аренды 1м2 моих площедей?
Quote
IRINA_KASYAN@bigmir.net
Quote
Kisulya
Quote
Yasik86
Где взять стоимость 1м2?
В исполкоме
Почему это там диктуют стоимость аренды 1м2 моих площедей?
При цьому об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу за повний чи неповний місяць оренди. Мінімальна сума орендного платежу визначається за методикою , що затверджується Кабінетом Міністрів України, виходячи з мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості з урахуванням місця її розташування, інших функціональних та якісних показників, що встановлюються органом місцевого самоврядування села, селища, міста, на території яких вона розташована, та оприлюднюється у спосіб, найбільш доступний для жителів такої територіальної громади. Якщо мінімальну вартість не встановлено чи не оприлюднено до початку звітного (податкового) року, об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеного в договорі оренди.

Подробнее: [kodeksy.com.ua]
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036199999999999