Доброго дня. Допоможіть будь-ласка новачку.
1.Наше підприємство, юридична особа,платник податку на прибуток та ПДВ, резидент, планує заключити договір з нерезидентом України, на надання їм (ми ремонтуємо техніку)послуг, нерезидент розраховується з нами в Євро. Ми відкриваємо валютний рахунок.
Підскажіть будь-ласка, як правильно оформлювати документи.
Чи потрібно мені в 1С бухгал.(для визначення своїх доходів та витрат) виписувати рахунки, акти наданих послуг в валюті, чи можна зразу(згідно курсу НБУ) в гривнях.
І чи потрібно виписувати податкову накладну.
Але документи вони готують самі, акти складені на англійській та російській мові, де вказують суму за виконані роботи.
2. З 01 січня 2013р., якщо поступає валюта на рахунок, банки її автоматично переводять в гривні(на основний гривневий рахунок підприємства)
Які будуть проводки, і як правильно оформити.??? Чи буде це продаж вальти????