ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ від 17.02.2015 р. № 5292/7/99-99-19-03-02-17 Про податок на додану вартість
Відповідно до пункту 201.111 статті 201 розділу V Кодексу, починаючи з 1 січня 2015 року, платник податку повинен вести реєстр документів, зазначених у підпунктах “а” – “в” пункту 201.11 статті 201 розділу V Кодексу. Оскільки наказ Міністерства доходів і зборів України від 22.09.2014 № 958 “Про затвердження форми реєстру виданих та отриманих податкових накладних та порядку його ведення”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.10.2014 за № 1228/26005, залишається чинним, платники податку можуть
за власним бажанням обліковувати зазначені документи, використовуючи форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних.
При цьому, як Реєстр виданих та отриманих податкових накладних, який платником податку
ведеться за власним бажанням, так і реєстр документів, зазначених у підпунктах “а” – “в” пункту 201.11 статті 201 розділу V Кодексу, якщо такий реєстр ведеться платником окремо від Реєстру виданих та отриманих податкових накладних, до контролюючого органу, починаючи із звітності за січень 2015 року, не подається.