Я узнавала в налоговой. Банк ставим НП. 400000..., а номер такой, как порядковый номер в реестре. Пыталась здавать "БО" не приняли реестр, ставлю НП.
Яким чином платнику ПДВ заповнити графи розділу I та розділу ІІ Реєстру отриманих та виданих податкових накладних при здійсненні операцій з придбання/поставки товарів/послуг, які не є об’єктом оподаткування?25.08.2011 Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом ДПА України від 24.12.10 №1002 (далі – Порядок №1002). Відповідно до Порядку №1002 облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог ст. 196 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку. При занесенні до розділу І "Видані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі; у графах 2, 3 - відповідні реквізити документа; у графі 4 - "БО"; у графі 5 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) покупця; у графі 6 - позначка "O" нуль; у графах 7, 11 - загальна сума поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування; у графах 8, 9, 10, 12 - позначка "O" нуль. При занесенні до розділу ІІ "Отримані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі та проставляється у графі 4; у графах 2, 3 - відповідні дати отримання та виписки документа; у графі 5 – "БО"; у графі 6 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) постачальника; у графі 7 - позначка "O" нуль; у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість придбаних товарів (послуг) в залежності від подальшого їх використання; у графах 10, 12, 14 та 16 - позначка "O" нуль.
а это если приобретаем у НЕПЛАТЕЛЬЩИКА
Чи потрібно відображати в Реєстрі виданих і отриманих податкових накладних операції по передоплаті товарів/послуг підприємству - неплатникові ПДВ? Якщо так, то яким чином заповнити графи Реєстру?
За загальним правилом в податковому обліку з ПДВ податкові зобов'язання та податковий кредит відображаються за правилом першої події.
Оскільки в реєстрі отриманих та виданих податкових накладних та в декларації з ПДВ відображаються не лише операції, які оподатковуються ПДВ, але й ті, що не є об'єктом оподаткування чи звільнені від оподаткування, то операції по передоплаті товарів/послуг підприємству - неплатникові ПДВ також слід відображати в зазначених Реєстрі та Декларації за правилом першої події, тобто або за датою списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг, або за датою отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено відповідним документом.
Відповідно до пункту 11 Порядку № 1002 у графі 5 розділу II Реєстру зазначається вид документа згідно з такими позначеннями, зокрема: НП - документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість; БО - документ бухгалтерського обліку.
Отже, операції по передоплаті товарів (робіт, послуг) підприємству - неплатникові ПДВ слід відображати в Реєстрі в періоді здійснення такої передоплати, при цьому документом для такого відображення служитиме рахунок або платіжне доручення на перерахування коштів, а в графі 5 розділу II Реєстру слід зазначити вид документа - НП.
Витяг із листа ДПСУ від 25.10.2011 р. № 4261/6/15-3415-04
[
zakon.rada.gov.ua]
Услуги банка (и другие «необъекты») в Реестре
Как отражать услуги банка (не объект обложения НДС) в графе 5 «Вид документа» раздела II Реестра выданных и полученных налоговых накладных?
Профильный Порядок № 1002 не содержит прямых норм по данной ситуации. Положение попытались исправить налоговики: в Единой базе знаний (сайт www.sta.gov.ua) размещена консультация, из которой следует, что при покупке услуг, которые не облагают НДС, в разделе II Реестра в гр. 5 «вид документа» следует указать «БО». Сам Порядок № 1002 (п. 8.4) предусматривает использовать это обозначение, но для I раздела Реестра, когда плательщик НДС отгружает товары/услуги, не являющиеся объектом обложения НДС, но ГНАУ не видит ничего плохого в использовании «БО» и для II раздела Реестра.
Для наглядности приводим консультацию налоговиков:
«Каким образом плательщику НДС заполнить графы раздела I и раздела II Реестра полученных и выданных налоговых накладных при осуществлении операций по приобретению/поставке товаров/ услуг, не являющихся объектом налогообложения?
Полный ответ:
...
При занесении в раздел II «Отримані податкові накладні» Реестра полученных и выданных налоговых накладных документов бухгалтерского учета, удостоверяющих факт приобретения товаров (услуг), которые не являются объектом налогообложения: в графе 1 записывается порядковый номер, соответствующий порядковому номеру записи в Реестре, и проставляется в графе 4; в графах 2, 3 - соответствующие даты получения и выписки документа; в графе 5 - «БО»; в графе 6 - наименование (фамилия, имя, отчество - для физического лица) поставщика; в графе 7 - отметка «0» (нуль); в графах 9, 11, 13 и 15- стоимость приобретенных товаров (услуг) в зависимости от дальнейшего их использования; в графах 10,12, 14 и 16 - отметка «0» (нуль)».
Обратите внимание, как предлагается заполнять номер документа (гр. 4) и ИНН поставщика (гр. 7).
Аналогичная позиция представлена и в журнале «Вестник налоговой службы Украины», 2011, № 9, с. 7.