Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як документально оформляти поліпшення ОЗ? Я так розумію акт ОЗ-2, наряди на виконані роботи. а наказ по підприємству потрібен, про поліпшення такого-то ОЗ? А як документально оформити використані матеріали, що йдуть на поліпшення ОЗ? знаю, що всі використані матеріали,витрати йдуть на Дт15 рахунку, але як це оформити - гублюся... Виручайте, буду вдячна.
Приказ нужен чтобы описать характер работ, для поддержания состояния или как улучшение, круг людей причастных, время работы, выводит/не выводить из эксплуатации. Составьте перечень необходимых материалов, ответственного за списание материалов. после ремонта составьте отчет о вып работе и акт списания материалов.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.