Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Книга обліку доходів і витрат

Відправлено користувачем tavrosr 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Чи потрібно вести Книгу обліку доходів і витрат для самозайнятої особи (нотаріуса)
і підскажіть які звіти потрібно здавати і коли?
Особа зареєстрована в травні 2013 році(для уточнення)
Книгу обязательно. Если работников нет, то в налоговую ежегодно "Декларация про майновый стан" до 30 апреля(оплата до 1 августа), ежеквартально 1 ДФ 40 дней по окончанию квартала по месту нахождения офиса по зарегистрированным операциям между физ. лицами и показываете все приходные акты-накладные-проплаты с ФОПами, в ПФ ежегодный отчёт до 30 апреля(оплата до 30 апреля).


прочитала Н А К А З від 24.12.2010 N 1025, але так і не зрозуміла. 1 графа ясно писати дату операції, гр 4 ясно писати докумет і гр 9 також ясно з/п, а ось з іншими графами біда, куди писати дохід і витрати, для самозайнятої особи яка надає послуги а не закуповує і реалізовує товарні запаси, матеріали і сировину. Підскажіть будь-ласка.
І таке питання якщо особі виставили рахунок, оплатила вона, в банку, але ще заплатила комісію банку, ці витрати також відносити до витрат
А чего Вы растерялись?
В гр. 3 пишете доходы по датам. Эта графа же так и называется " Розмір отриманих доходів від здійснення діяльності".
В гр. 10 пишете затраты, но только те, что кроме затрат на зарплату ( зарплатные затраты - в графе 9).
Если Вы предоставляете услуги, то графы 2,5,6,7,8,11 не заполняете.
Quote
korustuvach_2601
І таке питання якщо особі виставили рахунок, оплатила вона, в банку, але ще заплатила комісію банку, ці витрати також відносити до витрат
Стоп! Так это же особа заплатила комиссию, это ее ( особы ) затраты, а не Ваши.
під особою мала на увазі самозайняту особу
Quote
korustuvach_2601
під особою мала на увазі самозайняту особу
Поняла.
Тогда,конечно,комиссию банка - на затраты.
ще одне хотіла прояснити самозайнята особа почала свою діяльність 17 травня, а витрати на облаштування (канцтовари) здійснила до 17 травня такі витрати можна відносити до витрат
Quote
korustuvach_2601
ще одне хотіла прояснити самозайнята особа почала свою діяльність 17 травня, а витрати на облаштування (канцтовари) здійснила до 17 травня такі витрати можна відносити до витрат
Я бы не относила на затраты...
Понимаете, графа 10 так и называется "Понесені інші витрати, пов"язані з одержанням доходу...."
В учете у ФОПа затраты привязаны к доходу. До 17 травня и деятельности-то еще не было, соответственно, и доходов не было. А затраты , получается, уже были...
спасибі, за розяснення, уже якби все зрозуміла, але ще таке виникає питання витрати за місяць перевищують доходи, виходить якщо наприклад в кінці року витрати будуть більші доходів, то ми не платимо15% ПДФО
Доброго всім дня, підскажіть
є самозайнята особа яка почала діяльність у серпні, як рахувати податок за рік
наприклад дохід 50000,00
50000/5=10000(не перевищує суми на яку нараховується15%)
тоді 10000*15%*5, Я правильно розумію алгоротм розрахунку податка ПДФО
да ще питання витрати відбулися ще в червні закупвлись метеріали канцтовари, тобто підготовлювалось все до відкриття, але в податковій зареєстровані в серпні, витрати ці уже не можна віднести на нашу діяльність?
Quote
tavrosr
Доброго всім дня, підскажіть
є самозайнята особа яка почала діяльність у серпні, як рахувати податок за рік
наприклад дохід 50000,00
50000/5=10000(не перевищує суми на яку нараховується15%)
тоді 10000*15%*5, Я правильно розумію алгоротм розрахунку податка ПДФО
Если зарегистрировались в Налоговой в августе, тогда правильно. Расходы до регистрации лучше не учитывать
Добрий день, сьогодні прочитала що з початку цього року потрібно вести нову книгу обліку доходів і втрят (зі змінами) для ФОП, але у мене не закінчилася стара книга.... мені потрібно придбати нову книгу, чи можна продовжувати стару книгу... завчасно дякую
Quote
missismalenko
Добрий день, сьогодні прочитала що з початку цього року потрібно вести нову книгу обліку доходів і втрят (зі змінами) для ФОП, але у мене не закінчилася стара книга.... мені потрібно придбати нову книгу, чи можна продовжувати стару книгу... завчасно дякую
Новая книга доходов и вытрат - это для ФОПов на ОС.
Если Вы на ЕП - ведете существующую книгу доходов пока не закончится. По окончании существующей книги - зарегистрируете новую.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034699999999999