Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Списание шин - налоговые последствия.

Відправлено користувачем k_yulia 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день уважаемые форумчане! Будем проводить замену комплекта шин и аккумулятора для легкового авто, поэтому возникла необходимость списания старых шин и аккумулятора. Сразу возник вопрос, что делать со списанными материалами и надо ли подавать декларацию по эконалогу. Кто сталкивался - помогите, пожалуйста.
лучше заключите договор с другой организацией на утилизацию ... и акт списания проведите в том же месяце в котором сдадите на утилизацию.....

а вообще то сначала проверьте - можете ли списать шины и аккумуляторы ???
МIНIСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ НАКАЗ 20.05.2006 N 489 Про затвердження Експлуатацiйних норм середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колiсних транспортних засобiв i спецiальних машин, виконаних на колiсних шасi

1. Галузь використання
Експлуатацiйнi норми середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колiсних транспортних засобiв i спецiальних машин, виконаних на колiсних шасi, (далi - Норми), розроблено вiдповiдно до Законiв України "Про автомобiльний транспорт" ( 2344-14 ) та "Про дорожнiй рух" ( 3353-12 ).
Цi Норми поширюють на обслуговуванi, малообслуговуванi й необслуговуванi акумуляторнi свинцевi стартернi батареї, якi вiдповiдають вимогам мiждержавного стандарту ГОСТ 959-91 "Батареи аккумуляторные свинцовые стартерные напряжением 12 В для автотракторной и мотоциклетной техники" або прирiвняним до них вимогам i застосовують у колiсних транспортних засобах (далi - КТЗ) усiх категорiй i в спецiальних машинах, виконаних на колiсних шасi, окрiм мототехнiки.
Норми призначено для застосування пiдприємствами й органiзацiями, якi експлуатують КТЗ загального призначення й спецiальнi машини, виконанi на колiсних шасi, зокрема з використанням акумуляторних свинцевих стартерних батарей у складi силових установок спецiального устатковання.
Норми не поширюють на акумуляторнi свинцевi стартернi батареї КТЗ спецiального призначення, якi експлуатують пiдроздiли Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Мiнiстерства оборони України, Мiнiстерства України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, Адмiнiстрацiї державної прикордонної служби України, Служби безпеки України, на акумуляторнi батареї гоночних i спортивних КТЗ, а також на КТЗ, якi виготовлено понад 40 рокiв тому i якi мають iсторичну та культурну цiннiсть.
Норми не поширюють на акумуляторнi свинцевi стартернi батареї, що використовують з порушенням вимог правил їх експлуатацiї, положень експлуатацiйної документацiї виробникiв КТЗ i акумуляторних батарей, а також обов'язкових вимог стандартiв, технiчних регламентiв, кодексiв усталеної практики (зводiв правил) та iнших нормативних документiв.


МИНИСТЕРСТВО ТРАНСПОРТА УКРАИНЫ ПРИКАЗ от 08.12.97 г. N 420
Нормы эксплуатационного пробега автомобильных шин
1. Общие положения
1.1. Нормы эксплуатационного пробега автомобильных шин предназначены для планирования,определения уровней тарифов и рациональных расходов материальных ресурсов и т.п. Нормы обязательны для использования автотранспортными предприятиями независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности.
Декларацию надо подавать обязательно если будете списывать. Ставки податку узнайте у своего инспектора. Насчет шин у нас ведутся картки пробега и за этим следят водители, если пробег выше чем 80000 км шины надо списывать. Нет - пускай весят на балансе, спишите потом, добавите просто новые шины


А Декларацию подавать тоже,если даже сдам на утилизацию спец. предприятию?
Да. мы сдавали на утилизацию шины и люминисцентные лампы, оплачивали счет, приходили документы, а потом показывали в дод.4 до декларации кол-во, ест-но суму налога в самой декларации
Питання: Чи є платниками екологічного податку СГ, які здійснюють тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних відходів (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо)?


Відповідь: Повна:
З 01.01.2013 року Законом України від 24 травня 2012 року N 4834-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм» внесені зміни до Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), зокрема, змінено значення поняття «розміщення відходів», яке визначено пп.14.1.223 п.14.1 ст.14 ПКУ.
Розміщення відходів - постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів (пп.14.1.223 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Відповідно до пп.240.1.3 п.240.1 ст.240 ПКУ платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання). Враховуючи вищенаведене, суб’єкти господарювання, які здійснюють тимчасове розміщення (зберігання) відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо) до їх передачі на утилізацію та захоронення, не є платниками екологічного податку з 01.01.2013 року за умови наявності у них договору на видалення та утилізацію відходів з суб’єктами господарювання (комунальними або спеціалізованими підприємствами тощо).
Суб’єкти господарювання, які здійснюють тимчасове розміщення (зберігання) відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо), є платниками екологічного податку у разі відсутності у них договору на видалення та утилізацію відходів, в якому визначаються терміни передачі відходів на утилізацію та захоронення.

к соседям приходили экологи , у них две машины на балансе . спросили куда сливают масло при замене и куда шины дели. Директор сказал что на ТО ездит на техстанцию, так требовали акт от техстанции чтобы было указано куда они девают масло.
ну не бред.
он показал им акт о ТО, было указано что замена масла, пока отцепились.
вот задумалась, у меня погрузчик за последний год ему меняли несколко раз масло, водитель писал доповидну что масло течет, вызывали мастера он доливал масло, менял рукава, прокладки.
не пришьют ли мне загрязнение окружающей среды?
там просто за послуги по заміні мастил (точніше за використання) також має платитися якийсь типу збір (0.96 коп.з ПДВ за літру), але ці послуги має надаватися тими хто має відповідну ліцензію. Тому коли ви поїхали на СТО, то вже проблема СТО кому платити за використані мастила.

Див. постанова КМУ від 17 грудня 2012 р. N 1221

Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00029999999999997